Skriniar-agent: Real Madrid er tættere på end Barcelona

4 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Mithat Halis,...

Mithat Halis, som er medlem af Star&Friend, der repræsenterer slovakiske Skriniar mener at vide, at forsvareren lige nu er tættest på et skifte til Real Madrid.

Det fortæller han i et interview, hvor han siger følgende:
- Skriniar er 100 millioner € værd. Real Madrid og Barcelona har kæmpet om hans underskrift i to år. Lige nu er Real Madrid tættere på at nå til enighed med Inter, fordi de gerne vil have ham og fordi behovet er større end i Barcelona.

Halis mener, at Real Madrid bør søge efter alternativer til Ramos og Varane og her mener han, at Skriniar er det oplagte valg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #2 af BBB
Jeg måtte google ham, for at være sikker på, at vi taler om den samme spiller. Er nogen spiller i Inter 100 mio. euro værd?

Han skal ikke erstatte Ramos. Varane er mange år i sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 5 måneder siden #3 af Dios

BBB skrev: Jeg måtte google ham, for at være sikker på, at vi taler om den samme spiller. Er nogen spiller i Inter 100 mio. euro værd?

Han skal ikke erstatte Ramos. Varane er mange år i sig.


Han er virkelig vanvittig god. Jeg skrev om ham for 2 år siden, men troede han var helt udelukket, men det er virkelig god læsning i mine øjne. Han er et bæst defensivt, og utrolig god i sine pasninger. Han har alderen og erfaringen og det var manden jeg håbede ville blive købt til at tage overfor Ramos. Håber virkelig man køber ham til sommer, og så måske lejer Militao ud, da jeg på ingen måder ser ham tage overfor Ramos, som trods alt bliver 34 til marts.
En mand som ham kan ikke bare erstattes fra den ene sæson til den anden, så der skal virkelig køres noget ordentlig kvalitet ind.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum