Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 15. spillerunde

7 måneder 1 uge siden #13 af YunisTaker
Det er lige ved og næsten for Real Madrid. Målet skal nok komme i anden halvleg. Bale har gjort det fint, udover et par missed touches. Hvis den stadig står 0-0 efter 65 min, så burde Valverde komme ind i stedet for Modric.

Rigtig god kamp though. Masser intensitet og dueller på banen. Dommeren gør det også godt, selvom jeg ikke helt forstod det gule kort til Modric.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #14 af Bismo
Zidane havde nok forventet et mere direkte spillende Alaves hold, hvilket forklarer hvorfor Bale starter ind. I stedet er det et velorganiseret hold, som ikke giver os meget plads at spille i. Vini eller Rodrygo skal ind i næste halvleg, Bale ud.

Kan godt forstå hvorfor Valverde bliver hvilet. Det bliver en lang sæson, og Zidane bliver nødt til at hvile ham af og til, da vi virkeligt har brug for at holde ham frisk og skadesfri.

Vi burde kunne slå Alaves uden at satse hele butikken.

7 måneder 1 uge siden #15 af Kiwes
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

7 måneder 1 uge siden #16 af -#7-
Ramos nærmer sig altså 100 mål for Real Madrid.

EDIT: Og selvfølgelig er han et godt stykke over 100 mål i karrieren for både Real Madrid, Sevilla og Spanien. Som midtstopper, som først for nyligt er begyndt at sparke straffe. Det har jeg ærligt talt lidt svært ved at fatte.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved -#7-.

7 måneder 1 uge siden #17 af Kiwes
Nu det altså tid til at hive Modric ud og Valverde ind.

7 måneder 1 uge siden #18 af Kiwes
Ja det skulle jo ske.....Men hold da helt op det tyndt.
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Kiwes.

7 måneder 1 uge siden #19 af Ramos4
Hvorfor er Ramos så overtændt...

Endnu en hjerneblødning fra ham. Jøsses kineser.

Sue me.

7 måneder 1 uge siden #20 af -#7-

-#7- skrev: Ramos nærmer sig altså 100 mål for Real Madrid.

EDIT: Og selvfølgelig er han et godt stykke over 100 mål i karrieren for både Real Madrid, Sevilla og Spanien. Som midtstopper, som først for nyligt er begyndt at sparke straffe. Det har jeg ærligt talt lidt svært ved at fatte.

Han skylder naturligvis også lidt mål, med alle dem han giver væk....

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

7 måneder 1 uge siden #21 af mohbar

Hmm og hvor mange kort og straffe har han begået..
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 måneder 1 uge siden #22 af -#7-

mohbar skrev:

Hmm og hvor mange kort og straffe har han begået..

Ja jeg beklager sgu jinxet venner, den tager jeg på min kappe.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Madridista02

7 måneder 1 uge siden #23 af mohbar
Nu SKAL der skiftes ud. Bale ud Nu tak!

7 måneder 1 uge siden #24 af Kiwes
SKIFT NU UD ZIDANE!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.