Podcast-referat: Vigtige tre points i Baskerlandet

4 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Madridista.dk sendte Oscar og...

Madridista.dk sendte Oscar og Jesper i studiet til en nedtakts-podcast efter gårsdagens sejr over Alavés.

 

Her kan du blandt andet høre to rigtig spændende anekdoter fra Oscars tur til Estadio Santiago Bernabéu i tirsdags, inden vi går i kødet på selve kampen i går. Her kommer vi omkring Zidanes tanker, kampens spiller og badebold.

 

Det er vores adventsgave til jer på denne søndag og vi håber, at I vil lytte med og give jeres besyv med og give os en anmeldelse der, hvor I hører den:

 

Vigtige tre points i Baskerlandet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 3 måneder siden #2 af Madridista02
Synes Ramos skulle have badebolden. Han spiller en okay kamp defensivt, men når han laver så dumt et straffespark, så skal det give en badebold. Da han begik det, sad jeg og tænkte, at det var typisk ham og jeg troede ikke vi ville komme igen i kampen. Og det er jo netop sådan nogle kampe der bare SKAL vindes, så må han bare ikke klokke sådan i det. Jeg bemærkede også tidligere i kampen, at han var ved at begå et straffespark, hvor han kommer glidende mod bold og mand. Det ender med et hjørnespark, men det var ikke en gennemtænkt aktion og kunne nemt være endt med straffespark.
Det er sjovt med Ramos ik? Vi har nærmest ikke tal på alle de gange han har reddet os, men omvendt heller ikke tal på alle de gange han har svigtet os.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce