Luka Modric: Guldbold-overrækkelse handler om respekt

1 uge 4 dage siden #1 af Administrationen
Guldbolden blev i...

MODRIC 380x501Thumb

Guldbolden blev i går uddelt og den endte med at gå til Lionel Messi, som til daglig gør sig i Barcelona og i perioder også for det argentinske landshold.

Trofæet blev overrakt af den hidtidige ejer, Luka Modric, som lykønskede argentineren med ordene:
- Tillykke, du fortjener den.

Efter overrækkelsen uddybede kroaten:
- Messi er imponerende, en af de bedste gennem tiden, hatten af for det han har opnået, man er nødt til at lykønske ham.

Det er noget nyt, at den hidtidige ejer ad Guldbolden overrækker den til den nye vinder, men Luka Modric kan godt lide konceptet:
- Det kunne være en smuk tradition, at den sidste vinder af trofæet overrækker den til den nye……..Jeg er her, fordi fodbold handler om respekt, derfor er jeg kommet, for at ønske tillykke og overrække præmien.

En af de spillere, som ikke kunne afse tid til overrækkelsen, var Cristiano Ronaldo. Om fraværet sagde Modric:
- Jeg kan kun tale på egne vegne. Jeg er glad for at være her og jeg mener, at fodbold handler om respekt. Når man ikke vinder, i al respekt, skal man være her, fordi denne aften er en fejring af fodbolden. Derfor er jeg her, for at vise respekt. Det er meget simpelt.

Luka Modric lagde også et billede af overrækkelsen op på Instagram med teksten: ”Sport og fodbold handler ikke kun om at vinde, men også om at respektere holdkammerater og rivaler.

Barcelona var ikke sene til at hylde opslaget og kalde Modric for en gentleman.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af mohbar
Vinderne ved vel med sikkerhed på forhånd om de får titlen. Sidste år deltog hverken Messi eller Ronaldo.

6 dage 17 timer siden #3 af Thomaskjensen
Jeg er 110% enig med Modric her, det er ren børnehave at Ronaldo ikke vil give pokalen til Messi, og den anden vej rundt.
Om man ikke vil have prisen er det da helt OK, men så skal man slet ikke være på listen. Mener man ikke man er god nok til at vinde, ja eller det ikke er vigtigt for en, så behøver man vel ikke være med.

Samme gælder om man er i top 3, ja så kommer man og hylder den der vinder.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.