Real Madrid i grønt mod Espanyol

6 år 7 måneder siden #25 af Raul7-2880

Thomaskjensen skrev: OM, Vin skal udlejes skal det være til en storklub, og gerne i Tyskland så han kan få lidt flere muskler på kroppen, Bayern eller Dortmund tænker jeg, ja eller top 5 klub i LaLiga.

Håber at der menes topklubbernes B-hold? Ellers ville det være noget af det dummeste man kan gøre. Han er 19 år og har brug for spilletid. De klubber der nævnes ville give ham minimal spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #26 af Thomaskjensen
15 vellykkede friblinger kan de fleste blubber vel bruge, og kigger jeg på Bayern vil jeg mene at de godt kunne bruge noget kreativitet på venstre kanten, og jeg mener han let kan spille op mod hvad Coutinho levere. Desuden er Coutinho jo også på leje og om han nu kommer "hjem" til Barcelona er der jo udsigt til masser af spilletid på venstre kanten.

6 år 7 måneder siden #27 af Lars1991
Altså nu så jeg også kun første halvleg, og der er jeg da enig med Dios. Han mistede da mange bolde, ikke altid på grund af dårligt beslutninger, men ligeså meget dårlige førsteberøringer, når den blev spillet op på ham når han havde ryggen imod mål. Der mistede han jo næsten alle bolde. Han mangler noget ro og boldsikkerhed... udover beslutninger og afslutninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

6 år 7 måneder siden #28 af Raul7-2880
Ingen topklubber kan bruge en spiller med så dårlig sparketeknik og intet slutprodukt
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Raul7-2880.

6 år 7 måneder siden #29 af elle44
Enig. Det ville være tåbeligt at udleje ham til en topklub. En midterklub hvor han kan få massere af spilletid og ansvar ville være optimalt. Forstår dog ikke kritikken af ham igår, altså alle spillertyper som ham mister jo relativt mange bolde, Hazard mister da også mange bolde. Jeg vil da langt hellere have en spiller der kan det uventede end en der bare spiller sikkert hver gang. Rodrygo mister jo også bolden mange gange fordi han prøver på en masse 1-2 kombinationer der løber ud i sandet, det blev jo aldrig farligt i hans side.

Hans afslutninger bar bedre igår, de plejer jo at trille ud til indkast, men idag rammer han jo målet og tester målmanden som er nødt til at bokse den ud i feltet eller til hjørne, det er da fremskridt.

6 år 7 måneder siden #30 af Elto92
Han har intet valg, han skal nå at blive klar den 18.

6 år 7 måneder siden #31 af Thomaskjensen
Vi kommer aldrig at blive enige :) og det er som det jo skal være os experter imellem.
Jeg vil ikke kalde det tåbeligt at leje ham ud til en midterklub, for jooo han får massser af spilletid men på den anden side bliver det lettere for modstanderne at lave en plan for at lukke ham ned, hvilket resultere i at han ikke kommer at udvikle sig optimalt og så er det bedre at han bliver i RM og får spilletid når Hazard skal hviles eller er skadet. Dette med tanke på at han har visse aspekter i sit spil han skal have lov til at fokusere på og forbedre med de bedste i verden (Benzema osv)
Vin er i min optik en spiller der skal have gode spillere om sig, spillere der kan give ham plads til sine driblinger, han havde trods alt 15 vellykkede sådanne i sidste kamp...

Jeg håber at Vin, Rod og Jovic danner front trio på onsdag, da jeg sidder med en fornemmelse at visse spillere ikke rigtig kommer med frem når det er Vin der dribler, dette naturligvis på grund af manglende tillid og svingende resultater fra hans side. Her tænker jeg primært Benzema og Modric.

6 år 7 måneder siden #32 af elle44

Thomaskjensen skrev: Vi kommer aldrig at blive enige :) og det er som det jo skal være os experter imellem.
Jeg vil ikke kalde det tåbeligt at leje ham ud til en midterklub, for jooo han får massser af spilletid men på den anden side bliver det lettere for modstanderne at lave en plan for at lukke ham ned, hvilket resultere i at han ikke kommer at udvikle sig optimalt og så er det bedre at han bliver i RM og får spilletid når Hazard skal hviles eller er skadet. Dette med tanke på at han har visse aspekter i sit spil han skal have lov til at fokusere på og forbedre med de bedste i verden (Benzema osv)
Vin er i min optik en spiller der skal have gode spillere om sig, spillere der kan give ham plads til sine driblinger, han havde trods alt 15 vellykkede sådanne i sidste kamp...

Jeg håber at Vin, Rod og Jovic danner front trio på onsdag, da jeg sidder med en fornemmelse at visse spillere ikke rigtig kommer med frem når det er Vin der dribler, dette naturligvis på grund af manglende tillid og svingende resultater fra hans side. Her tænker jeg primært Benzema og Modric.

Jeg er godt nok meget uenig i at han ikke kommer til at udvikle sig optimalt hvis holdene prøver at lukke ned for ham. Det er da netop i sådan en situation han kommer til at lære helt enormt meget. Her kommer han til at lære hvornår man skal drible og hvornår man ikke skal, og han finder ud af hvor vigtigt det kan være at få slutprodukt da han ikke nødvendigvis får mange chancer i løbet af en kamp. Desuden er det jo også noget man ser i Real Madrid, at modstanderne pakker sig og prøver at lukke helt ned for de kreative spillere.

6 år 7 måneder siden #33 af Thomaskjensen
Vi kan koge suppe på denne længe :)

Min point er netop at det ikke er driblingerne der er hans svage side, hvad hjælper det ham at han kan drible af 2 spillere i stedet for én som i dag?

Kommer han til en mellemklub og spiller fast er min tese;
1) At selve træningen bliver dårligere
2) At han ikke får flere afslutninger på mål da han risikere at blive lukket helt ned.
3) Han er helt enkelt for god til at spille på et mellemhold

Måske Mynchen ikke er den rigtige klub, men om Coutinho smutter kan han få masser af fodboldt der, men det er måske for stor en munfuld, så hvorfor ikke en af topholdene i Italien, Milan måske? Eller Monaco?

Han er altså 100 gange bedre end nogen spiller på Granada, Ossasuna eller Real Betis, at spille for dem tror jeg helt enkelt ikke på.

På den anden side kunne 6 måneder på et af de hold nok ikke skade ham, men hvem har vi som backup til Hazard om ikke Vin?

6 år 7 måneder siden #34 af Raul7-2880
“Han er helt enkelt for god til at spille på et mellemhold“

“så hvorfor ikke en af topholdene i Italien, Milan måske? Eller Monaco?”

Der er noget der simpelthen ikke giver mening... :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

6 år 7 måneder siden #35 af Dios
@Thomaskjensen.

Faktum ville vel være, at Vinicius bare vil sidde på bænken i en hvilken som helst anden storklub ligesom han gør det i Real Madrid, så derfor vil det IMO være et selvmål, at leje ham ud til en af de bedste i verden. Problemet med Vinicius er klart for alle, men det er også de aspekter som samtlige storklubber køber spillere efter, så lige lidt nytter det.

Jeg er med på, at Vinicius ikke skal spille bold for Mallorca, men kunne virkelig godt se ham i Sociedad f.eks.. En udviklingsklub, som spiller god offensiv fodbold. Her må man også formode, at en spiller som Oyarzabal rykker til en lidt større klub, hvis han vil noget stort med sin karriere. Henter man Ødegaard hjem, så tror jeg de vil være mere end tilfredse med, at få Vinicius og Kubo som rygterne går på den anden vej.

Vinicius er i mine øjne et dårligt alternativ til Hazard. Han har ikke udsigt til noget der minder om en reel chance for at overtage Hazard's plads, og et godt bud er vel, at det også ser sådan ud de næste 3 sæsoner som min. så egentlig forstår jeg ingenting af det hele, hvis man også har ham siddende på bænken til næste sæson.
Han skal have noget ansvar, og lærer at tage de rigtige beslutninger, og komme til en klub, hvor alternativerne ikke er bedre end ham, så han får kontinuerlig spilletid samt tillid, for unge spillere har mange udsving.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 7 måneder siden #36 af Thomaskjensen

Raul7-2880 skrev: “Han er helt enkelt for god til at spille på et mellemhold“

“så hvorfor ikke en af topholdene i Italien, Milan måske? Eller Monaco?”

Der er noget der simpelthen ikke giver mening... :-)

OK, jeg havde ikke lige kigget på at Milan PT et midterhold, og det samme Monaco.
Så lad mig trække den i land igen efter at have kigget på stillingen i ligaerne. Hvad med Roma eller Marsielle, ja eller Real Sociedad ideen kan jeg da smadder godt lide, det er jo PT topklubberne i deres respektive liga. (Altså ikke PSG, Inter eller Juventus for den del, jeg skrev Bayern ud fra tanken at Coutinho måske skal "hjem" til Barcelona, og de tydeligvis har brug for en forandring, (ja og de er vel næsten en midthold i dag)).

Jeg mener også at det ville være synd at sende ham til Mallorca eller en midtklub som Granada (mit argument), og ja han skal ikke sidde på bænken i de næste 3 seassonger og det er vel derfor jeg ikke tænker klubber i Spanien. Jeg ser ham ikke lykkedes i England heller grundet deres spillestil.
Det er i samme bane jeg tænker, at han skal få chancen i 19/20 og griber han den ikke skal han til en klub med ambitioner om mere end at ligge i midten.

For igen igen, om han spiller for Mallorca kan han lige så godt tage 2 år på Castilla for den del, for i begge klubber bliver han den spiller der skal dækkes, og JA, han kommer stadig at lave mål, men jeg mener stadig at hans talent er større end at spille 2 år for et mellem hold uden ambitioner.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Dobbelt meninger giver ingen mening.

Leveret af Kunena Forum