Bedømmelse af truppen mod Valencia
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (36 brugere)
Hele holdet 2.5
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvad sker der?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
madrid2000 skrev: Det her karaktergivning er da stukket helt af. Folk begynder at give 5 taller til Bale, Vinicious etc. som "modvægt".
Hvad sker der?
Ja, der er desværre nogen, som tror at man kan udligne, hvad man synes er dumt, ved selv at lave noget dumt. Det er lidt umodent. Enig.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hvad er forventningerne til Jovic? Skal han få 15 minutter og så gå fra at være en spiller i total krise til dagens mand, er det fair?
Hvad med Bale og Vin, som ikke spiller fast og som begge behøver at tanke lidt selvtillid, skal de komme ind i en kamp og afgøre kampen med deres driblinger når vi står mod 12 mand der forsvare med livet som indsats.
@Madrid2000 hvorfor får Jovic 3, og Bale samt Vin får 2? Hvad gjorde Jovic der var så godt at han skal få en bedre karakter?
Et pragteksempel på en der giver rigtig dårlige karakter til spillerne her omtalt er DeLaRed, forskellen her er at han kommer med en analyse som jeg så kan være uenig i (hvilket jeg ikke er), selv om han er noget hård ved Jovic.
Jeg vælger som MADRIDISTA at stå op for mit hold når jeg føler at de ikke får hvad de fortjener.
Her behøver jeg ikke at have ret, eller få det som jeg vil, men jo jeg laver om min bedømning da det er barnligt.
Forventningen til Bale er enorm, og specielt i sådan en kamp. Han får 25 min. og nej det er ikke meget, men der er jo intet i hans spil, eller attitude der siger her kommer jeg, som i hans første kamp efter landsholdspausen. Han kunne ikke engang tæmme en simpel bold fra et indkast. Selvtillid eller ej, så skal man simpelthen kunne forvente langt mere af ham. Det han kom med var jo direkte useriøst, og jeg vil godt medgive, at der var klar forbedring i hans 2 første kampe denne sæson, men ellers har der intet været i hans spil som indikerede han er i top 100 i verden.
Vinicius leverede det samme, men han er langt mere undskyldt. Hans problem er bare, at der intet kvalitet er over det han foretager sig når han skiller sig af med bolden. Et simpel halvtliggende indlæg som bare skal ind i boksen kan han ikke engang få mere end 4-5 meter, fordi der bare intet kvalitet er over det.
Med ham, så forventede jeg kaos. Det plejer han at været god til, men igår tabte han jo samtlige dueller samtidig med, at hans indlæg var værre end Carvajal's igår.
Vinicius skulle ind og udfordre, og skabe nogle farlige situationer, men Wass havde fuldstændig styr på ham.
Som indskifter i Real Madrid når der skal jagtes et resultat, så skal der simpelthen vises vilje, og der skal komme en vis form for kvalitet i bare halvdelen af det men foretager sig. Det kom Vinicius og specielt Bale bare ikke med.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg bare elsker den måde Valverde fejre målet på, det er 100 gange federe end selve målet.
Nu jeg kigger på hvordan du har fordelt point så har jeg fornemmelsen at du kigger meget på vilje og så kan jeg godt være enig med dig i at Carvalja, Isco, Modric og Rodrigo skal have en 1'er.
Der jeg syntes du er urimlig er at Vin og Bale skal have samme karakter for 21 min som Carvalja, Isco, Modric og Rodrigo der alle var på banen meget længere tid og viste absolut intet af hvad vi begge forventer os.
Sidst undre jeg mig over at Jovic får en velfortjent 0, da han ikke får meget tid på banen, men hvad kommer han ind med ud over et tåbeligt frispark?
Nu ser vi alle fodbold på vores måde (heldig vis) så man har jo ret til at svine holdet til om det er hvad man mener de fortjener.
Var det blevet 0-1 var det nok en del flere 5'er til holdet og en del mindre 1'er.
Dragam skrev: Dios hader Bale, meget mere er der ikke at sige. Han kunne egenhændigt vinde os champions league (igen), og Dios ville stadig hade ham.
Mener du at vi bør elske Bale? Og i såfald hvorfor. Eller skal vi tolerere hans elendighed, og hvorfor?
Bale har ikke egenhændigt vundet os noget som helst. Han scorede i finalen, that's fking it. Vi vandt CL på trods af at have Bale - ikke på grund af.
Havde vi droppet diamanten og spillet med Bale på højrekanten var vi aldrig kommet i nogen af de 3 seneste CL-finaler. Flot at han scorer i finaler, men han har absolut ingen aktie i, at vi nåede finalerne.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Dragam skrev: Dios hader Bale, meget mere er der ikke at sige. Han kunne egenhændigt vinde os champions league (igen), og Dios ville stadig hade ham.
I min bog er det 100% OK at hade Bale, jeg har selv et meget anstrengt forhold til vores golfspiller, lidt som jeg har haft det til Benzema.
Bale bare provokere mig! Altså, jeg kan leve med at en 18 årig har en dårlig periode, men med den løn og pris Bale og til dels Hazard har, så er mine forventninger helt anderledes. Med Hazard henviser jeg til at han møder op 8 kg for fed.
Nu får vi se i overmorgen, jeg personligt skulle være OK med et lille nederlag, og går det bedre end det så får piben nok en anden lyd.
En kamp som i går tror jeg er pisse godt for holdet, vi kæmper virkeligt ind i det sidste, satser alt, og får det forbandet point. ELSKER hvordan Valverde fejre målet, han om nogen er en rigtig Madridista <3
love and out!
Ti ud af ti gange skal denne bold spilles til en helt fri Kroos eller Modrić(se også hans reaktion), men nej Vinicius vælger den absolut dårligste beslutning og vælger samtidigt at udføre det med den ringeste kvalitet man kan finde.
Jeg har før fremhævet hvorfor Hazard allerede på nuværende tidspunkt er så vigtig for Real Madrid, og hvorfor vores midtbane og alle andre omkring ham ser langt bedre ud når han er på banen, i ovenstående klip havde han alle dage spillet bolden og gjort chancen større. I mange af kampene hvor vi ikke har haft ham med har vi spillet en omgang indianerbold, og igår gjorde vi det igen i alt for store træk.
Florentino Pérez
Thomaskjensen skrev:
I min bog er det 100% OK at hade Bale, jeg har selv et meget anstrengt forhold til vores golfspiller, lidt som jeg har haft det til Benzema.
Bale bare provokere mig! Altså, jeg kan leve med at en 18 årig har en dårlig periode, men med den løn og pris Bale og til dels Hazard har, så er mine forventninger helt anderledes. Med Hazard henviser jeg til at han møder op 8 kg for fed.
Nu får vi se i overmorgen, jeg personligt skulle være OK med et lille nederlag, og går det bedre end det så får piben nok en anden lyd.
En kamp som i går tror jeg er pisse godt for holdet, vi kæmper virkeligt ind i det sidste, satser alt, og får det forbandet point. ELSKER hvordan Valverde fejre målet, han om nogen er en rigtig Madridista <3
love and out!
Jeg bliver lige nød til at knytte en kommentar til Hazard og hans vægt. Nu har han selv udtalt at han kun tog 3 kg på, og det er noget han gør hver sommer fordi han nyder sin ferie. Og fred hver med det. Så de der 7-10 kg folk snakker om, stop! :) Og hvis man lige tænker sig om, så er det jo også fysisk umuligt at tage så mange kg på, på de få uger de har sommerferie.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Real HWL skrev:
Thomaskjensen skrev:
love and out!
Jeg bliver lige nød til at knytte en kommentar til Hazard og hans vægt. Nu har han selv udtalt at han kun tog 3 kg på, og det er noget han gør hver sommer fordi han nyder sin ferie. Og fred hver med det. Så de der 7-10 kg folk snakker om, stop! :) Og hvis man lige tænker sig om, så er det jo også fysisk umuligt at tage så mange kg på, på de få uger de har sommerferie.
Om det er 3kg eller 10 kg. er ikke pointen. Pointen er at han mødte op i sin nye klub efter sommeferien i skandaløst dårlig form fysisk. Det var en skændsel. Han var tydeligt overvægtig, af en top professionel Real Madrid spiller at være.
Jeg savner Pepe :(