Bedømmelse af truppen mod Valencia

6 år 7 måneder siden #25 af Thomaskjensen
@HWL, respekt at du forsvare Hazard!
Jeg elsker også manden, men vi er lodret uenige her.
Man møder ikke op i en ny klub 3-8 kg for tung helt enkelt, preseassong er i min bog til for at få holdet spillet sammen, og er der nye spillere der ikke er i form i opstarten tager det længere tid at spille sig ind på holdet og der er en risiko for skader
Hvor sundt er det at tabe 3 kg på 10 dage, nok ikke noget en diatisk skulle anbefale.

Et andet eksempel jeg elsker er Rodrigo der kommer til klubben og kan tale Spansk fra dag 1 :) og jeg gætter på at han ikke vejede 3 kg for meget...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #26 af LasseRMD

Real HWL skrev:

Madridista02 skrev:

Real HWL skrev:

LasseRMD skrev:

Real HWL skrev:

Thomaskjensen skrev:

Dragam skrev: Dios hader Bale, meget mere er der ikke at sige. Han kunne egenhændigt vinde os champions league (igen), og Dios ville stadig hade ham.

I min bog er det 100% OK at hade Bale, jeg har selv et meget anstrengt forhold til vores golfspiller, lidt som jeg har haft det til Benzema.
Bale bare provokere mig! Altså, jeg kan leve med at en 18 årig har en dårlig periode, men med den løn og pris Bale og til dels Hazard har, så er mine forventninger helt anderledes. Med Hazard henviser jeg til at han møder op 8 kg for fed.

Nu får vi se i overmorgen, jeg personligt skulle være OK med et lille nederlag, og går det bedre end det så får piben nok en anden lyd.

En kamp som i går tror jeg er pisse godt for holdet, vi kæmper virkeligt ind i det sidste, satser alt, og får det forbandet point. ELSKER hvordan Valverde fejre målet, han om nogen er en rigtig Madridista <3
love and out!

Jeg bliver lige nød til at knytte en kommentar til Hazard og hans vægt. Nu har han selv udtalt at han kun tog 3 kg på, og det er noget han gør hver sommer fordi han nyder sin ferie. Og fred hver med det. Så de der 7-10 kg folk snakker om, stop! :) Og hvis man lige tænker sig om, så er det jo også fysisk umuligt at tage så mange kg på, på de få uger de har sommerferie.

Hvor mange kilo han tog på er fuldstændig underordnet! Manden tjener millioner om året, og er sikret økonomisk resten af sit liv på netop at bruge sin krop, og yde det maksimale hver weekend. At det endda bare er blevet et tema, at han har taget på over sommerferien er simpelthen skandaløst. Han kan æde al den mad han vil, når han først har stillet støvlerne på hylden - han kan bare se på Ronaldo og Ronaldinho.

Det er til grin at man kommer til verdens største klub, og tydeligvis ikke møder ind i ordentlig fysisk forfatning - det er fandme det mindste man kan forvente af spillere på dette niveau. Du kan sagtens nyde din ferie uden at æde dig fed.

Det var et lille rant, men det har fandme skuffet mig. Udover det, er jeg ekstremt glad for Hazard og hans præstationer i kampene op til hans skade. Han bliver selvfølgelig vigtig for Real, når han kommer tilbage. :)

Jeg ser helt anderledes på det. Syg holdning at have at fordi man tjener mange penge så må man ikke nyde sin ferie. Typisk dansk jeg har så ondt i røven holdning. Du skriver selv du er er glad for hans præstationer op til hans skade, hvor han også viste at han er en af de bedste. Så lad Hazard leve det liv som Hazard mener er bedst for ham og hans karriere. Folk har så pisse travlt med alle andre end dem selv :)

Han spillede jo netop ikke godt i preseason og de første måneder af La Liga. Han tog lang tid om at komme igang. Det havde 100 procent noget at gøre med hans elendige fysiske form. Det her er Real Madrid. Det er ikke en midterklub i England. Det er den klub med de største forventninger og de højeste krav. At du ikke synes der er noget galt i at møde overvægtig op i sin nye klub, fatter jeg ikke. Tænk hvis hele holdet gjorde det hver sommer. Hvad er det for en mentalitet?
Og hvad er det for noget fis at skrive "typisk dansk"? Folk i hele verden kunne ikke begribe det.

Hvad tror du en presæson skal bruges til? At komme i form igen efter ferie. Der er ingen der spiller godt i presæsonen. Han udtaler selv det tog ham 10 dage at tabe det han havde taget på i ferien. Hvad fanden er så problemet? At han ikke spillede godt de første måneder havde ikke en skid med hans form at gøre, men tilvænning. Ja hele verdenspressen blæste det op til noget det ikke er. Det har ikke en skid med vi er Real Madrid og alt det pis. Hazard lever det liv han mener er bedst for ham. Og når han præstere som han gjorde inden sin skade skal folk bare klappe i og nyde ham spille bold.

Typisk dansk skrev jeg til den holdning fra LasseRMD "Manden tjener millioner om året, og er sikret økonomisk resten af sit liv på netop at bruge sin krop, og yde det maksimale hver weekend"

Du kan kalde det hvad du vil. Essensen i mit opslag er at jeg som fan har forventninger til de spillere, som spiller i min elskede klub. Synes du det er for meget at forlange at de møder op i form (eller ihvertfald grundform) efter deres ferie? For det kan jeg garantere dig at Real Madrid, ligesom alle andre topprofessionelle klubhold forlanger.

Du mener heller ikke det ville gavne hans tilvænning, hvis han mødte fit op? Er det ikke alt andet lige nemmere at følge med og indgå i relationerne på banen, hvis du har det ekstra at give af? En fit Hazard havde sgu da gavnet os meget i de første kampe af La Liga sæsonen, men han var jo ikke tilstede i de kampe han spillede - blev skiftet ud og alt muligt.

Hvis jeg følger din præmis om at han skal gøre hvad han vil ift. sin form, så håber jeg da at han levere et stærkt EM 2020 for derefter at tage til Bahamas og hælde Pina Colada i tøndevis indenbords. Så kan han prøve at overgå denne pre-sæson, ved at tabe sig endnu hurtigere og komme i gear i den kortere pre-season, der vil komme i 2020. Fedt!

Han kan sgu da sagtens have sig en fantastisk ferie uden at tage kilo på, sådan er det sgu da for alle fodboldspillere på det niveau.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved LasseRMD.

6 år 7 måneder siden #27 af Thomaskjensen

Real HWL skrev:

Thomaskjensen skrev: Yes helt enig Madridista02!
Jeg vil tage det lidt videre, for han var jo direkte dårlig i de første måneder, og det har intet at gøre med at være en fed Dansker.
Det er jo det samme vi ser med Bale, at han ikke sætter klubben først, og det pisser mig af helt vildt.

Hazard siger selv at det var 3 kg, og det er fandeme piss, han var direkte FED (ikke som jeg), bare kig på billeder fra før og så nu.
Er man 8 kg tungere ja så belaster man benene med 10-15% mere og så får man skader, det skulle som skrevet aldrig ske med Ronaldo.

Det er så fint at man spiser godt når man har ferie, men tjener man millioner og spiller for RM er det vel ikke forbudt at løbe 10 km hver dag på sin ferie?

Hazard kommer naturligvis at blive utrolig vigtig for os i de kommende år, men det er synd for Vin at han får minutter i umulige kampe. Snak om at smadre et talent. Det samme gælder Jovic, skulle han få samme tillid som Benzema der har en god seassong efter 10 dårlige, ja så havde det nok set anderledes ud.
Mit "problem" er at vi ikke giver unge spillere chancen, om vi ikke kigger på Valverde så kan jeg ikke huske en ung spiller der har slået igennem i RM, kigger vi på Barca for bare et par år siden var halvdelen af holdet jo udviklet i egne rækker.
Det er der vi vil komme om et par år, og så er det ikke ÓK at give en spiller som Jovic 11 minutter, og så svine ham til bagefter.

At du så har dine egne meninger om Hazards vægt må du jo selv om :) Men det du og andre bruger påstår er jo desideret løgn.

madridista.dk/index.php/14559-eden-hazar...e-maneder-var-svaere

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
3 kg min bare røv :) Linked virkede ikke, men søg på "fat Hazard" og du ser en klubfed spiller der har taget mere end 3 kg på. Tro ikke på alt du læser på dette forum...

Sådan skal han jo se ud fra første dag;
www.pinterest.de/pin/384846730653714128/?autologin=true
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Thomaskjensen.

6 år 7 måneder siden #28 af Dios

ThomasKjensen skrev:

Hazard kommer naturligvis at blive utrolig vigtig for os i de kommende år, men det er synd for Vin at han får minutter i umulige kampe. Snak om at smadre et talent. Det samme gælder Jovic, skulle han få samme tillid som Benzema der har en god seassong efter 10 dårlige, ja så havde det nok set anderledes ud.
Mit "problem" er at vi ikke giver unge spillere chancen, om vi ikke kigger på Valverde så kan jeg ikke huske en ung spiller der har slået igennem i RM, kigger vi på Barca for bare et par år siden var halvdelen af holdet jo udviklet i egne rækker.
Det er der vi vil komme om et par år, og så er det ikke ÓK at give en spiller som Jovic 11 minutter, og så svine ham til bagefter.

Nu må du altså lige tage en dyb indånding inden du gang på gang vrøvler :D

Nu er Vinicius’ talent ligefrem smadret?

Benzema er sammen med Lewandowski den absolut bedste angriber i verden lige nu. Han er den spiller i denne sæson som har sikret flest point til sit hold. La Liga topscorer sammen med Messi, og generelt en af vores bedste spillere i samtlige kampe.
Jovic skal have en fair chance, men nu må du simpelthen stoppe! Skal vores bedste spiller denne sæson bænkes, så Jovic i dine øjne kan få en fair chance? Kom nu lidt forhelvede! Vi har købt Jovic og mange andre ind til bredden og fremtiden.
Jovic vil ikke være et flop, hvis han ikke lige slår igennem denne sæson. Lige nu er det simpelthen bare umuligt at slå Benzema af, og sådan er det jo bare.

Du siger vi ikke giver unge chancen, og roser Barca for deres brug af egen avl for et par år siden.
Alene i denne sæson har Zidane givet chancen til Valverde og Rodrygo. Begge spillere greb den, og har spillet fast siden. En 18 årig gut og en 21 årig gut har i denne sæson været fast inventar i verdens største klub. Det er intet mindre end magisk!

Marcelo, Ramos, Varane, Carvajal, Casemiro, Valverde og Benzema er alle spillere som vi har hentet unge og formet og passet på, så de nu er en del af start 11’eren hvergang. Derudover har Rodrygo og Vinicius allerede bevist deres kæmpe potentiale. Du finder jo nærmest ingen andre klubber i top 10 som kan prale af det.
Faktisk vil jeg gå så langt og sige, at Real fuldstændig dominere og har domineret markedet de senere år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

6 år 7 måneder siden #29 af Thomaskjensen
Trækker vejret tungt, ånder dybt.. :) Ind,,,, uuudd.

Vi er faktisk til 99% enige her Dios, og mit "problem" er nok mere en uro for at ZZ og os andre for tidligt afskriver spillere som Vin eller Benzema.
Jeg personligt har været efter Benzema helt vildt længe, og NEJ han skal ikke sidde ude for at Jovic skal have en fair chance. Men samtidig skal vi ikke glemme at Jovic som du skriver ikke behøver at få sit gennembrud i år.
Lad mig være tydelig her, Benzema er i år vores vigtigste spiller, på højde med (og over i de fleste kampe) Valverde, Kross, Casimiro, Ramos osv.
Mit argument er at det er ikke er ødelæggende at give en ung spiller 21 minutter, men det er ødelæggende at forvente sig mirakler af Vin og Jovic i en kamp mod netop Valencia der stod perfekt i defensiven.
Hele min argumentation går på at om de skal ind skal de have mere end 21 minutter. Ingen af dem har vist sig som "super subs" der går ind og laver mål, eller har jeg igen sovet i timen?
Er der nogen der har gummiben er det jo netop Vin og Jovic. Ja, naturligvis skal man vise dem tillid, men at vente så længe med at bytte ud Rodrigo, Isco og Modric som alt andet end lige spillede en forfærdelig kamp. Og derefter forventer at de vender på båden og ender op med at kritisere deres indsats har jeg et problem med.
Jeg vil sammenligne det med at være under med 4 mål og så bytte ud Benzema som eneste angriber med en serie 5 spiller og forvente at han alene skal lave 9 mål på onsdag.

Samtidigt er det OK at komme tilbage efter ferien og være halvfed og spille golf frem for at prioritere sin klub der betaler hudløst mange penge for at du skal være 1000000% fit, ja du må undskylde at jeg ikke rigtig forstår.

Ja jeg roser Barca (slår mig selv hårdt gentagende gange som straf) men korriger mig om jeg har fejl her, men er Ramos, Marcelo, Varana, Casimiro, Valverde og Benzema (alle uden Ca´rvajal) ikke spillere vi har købt i en ung alder, hvor Messi og de andre møghunde :) kom fra ungdomsrækkerne i Barca? (Jeg er ikke sikker så dette er et åbent spørgsmål).
Hvor mange Spanske spillere var der på banen i weekenden, hvor mange spiller på onsdag? Ja det er sådan fodboldt er i dag, og ja vi har været bedst i flere år at hente talenter, leje dem ud og fremtiden ser alt andet end lige utrolig lovende ud, vi har som du skriver domineret.

Så tilbage til hvor vi startede denne gode tråd, jeg mener både Hazard, Jovic, Vin, Rodrigo med flere skal have en fair mulighed for at udvikle sig til den nye Benzema, og at det er urimligt at de skal få så stor succes fra dag et som Valverde. Det er altså urimligt at de får så meget kritik.

En anden 5'er er Bale, han fotjener efter 5 år alt den kritik der findes, for han har problemer med attityden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum