Guardiola: Real Madrid er kongerne af Champions League

6 år 7 måneder siden #1 af Daniel
Pep og...

Pep og Zizou har før hilst på hinanden på sidelinjen. Foto: Marca.com.

Real Madrid og Manchester City tørner sammen i ottendedelsfinalerne i Champions League, og englændernes spanske manager, Pep Guardiola, nærer stor respekt for Real Madrids franske træner, Zinedine Zidane, som han gerne havde spillet sammen med, da de begge var aktive.

- Det er specielt øjeblik, fordi Zidane er en af de bedste. Jeg drømte om at spille sammen med ham, men det skete aldrig, siger Guardiola ifølge marca.com og fortsætter:

- Jeg har ikke snakket ret meget med ham, men jeg beundrer ham, fordi han virker til at være en fantastisk person. Det bliver en fornøjelse at møde ham igen.

Real Madrids Champions League succes de senere år er heller ikke gået ubemærket hen, og Guardiola glæder sig til at teste sit mandskab mod en af mastodonterne på den europæiske fodboldscene.

- Madrid er kongerne af denne turnering (Champions League, red.). Det bliver en stor test for os, og vi vil være forberedte på opgaven, indleder Guardiola.

- Vi må se, hvordan styrkeforholdet er mellem os i februar. Madrid har stået i de her situationer mange gange før og har mere erfaring end os, men jeg tror på, at mit hold vil spille to gode kampe.

Den første kamp bliver spillet d. 26. februar i Madrid og returkampen bliver spillet d. 17. marts i Manchester.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af madrid2000
Datoerne er fastlagt. Vi spiller den 26. feb. hjemme og retur 17 marts.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

6 år 7 måneder siden #3 af BBB
Har Guardiola drømt om at spille med Zidane, fordi han gerne vil spille med Zizou, eller skyldes det, at Guardiola gerne ville spille for Real Madrid ;-)

Leveret af Kunena Forum