Nedtakts-podcast: Real Madrid dominerede Barcelona i sæsonens første El Clásico

6 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Efter en stærk holdindsats...

Efter en stærk holdindsats på Nou Camp droppede vi alle fire (Oscar, Daniel, Christian og Jesper) ind i det virtuelle podcast-studie.

Her blev El Clasico gennem-analyseret på godt og ondt. Trods uenigheder blev der både fundet kampens spiller og badebold, mens der blev analyseret på særligt de tre kæders funktion og Zidanes fortsatte fremgang med dette Madrid-hold.

Og så tildeler vi et velment Ánimo til en Barcelona-spiller.

Lyt til podcasten her:

Real Madrid dominerede Barcelona i sæsonens første El Clásico

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af Mafia233
hvis det er helt rigitgt så real madrid vindt

6 år 7 måneder siden #3 af Sahinovic
Om Hazard rent faktisk kunne have gjort en markant forskel på spillet eller resultatet igår er også noget jeg har tænkt en del over efter kampen. Jeg ville umiddelbart sige nej, fordi Valverde og især Kroos havde en noget anderledes rolle end den de typisk ville have, fordi man ville holde Messi fra at gøre sig gældende på den sidste 1/3 af banen, hvilket jo også mere eller mindre lykkes, men det vil altid blive på bekostning af det vi kommer med offensivt, og det synes jeg var meget tydeligt igår.

Jeg tror dog også at når den nu engang skal spilles på Bernabéu og vi har alle mand klar, så vil vi også se Valverde og Kroos i deres vante roller, så ingen kritik af Zidane herfra, han fik det bedste ud af de ressourcer han havde til rådighed.

Florentino Pérez

6 år 7 måneder siden #4 af Thomaskjensen
God POD, jeg forstår at i gerne vil have den på ca 30 min, men for os andre tosser er det ikke muligt at få den lange version :)

Jeg har også funderet en del på om Hazard skulle havde forandret det helt store, så var det gået bedre med ham i stedet for Bale eller Isco.

Isco; Han spillede i mine øjne en næsten perfekt kamp, så på en god dag tror jeg ikke Hazard havde gjort det specielt meget bedre.

Bale; Jeg tror ideen var at Bale skulle udfordre i luften, desværre var der en del at ønske på kvaliteten på indlægene i går og med Hazard/Isco på hanen tror jeg ikke på ideen om mange indlæg, de er helt enkelt ikke gode nok til den del.
Så uden Bale mister vi farlighed (lol, ja jeg ser ironien) på indlæg, og så skal vi igennem midten, eller diske op med flere langskud.

Ja så i denne kamp er jeg ikke sikker.

Leveret af Kunena Forum