- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Nedtakts-podcast: Real Madrid dominerede Barcelona i sæsonens første El Clásico
Nedtakts-podcast: Real Madrid dominerede Barcelona i sæsonens første El Clásico
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Efter en stærk holdindsats på Nou Camp droppede vi alle fire (Oscar, Daniel, Christian og Jesper) ind i det virtuelle podcast-studie.
Her blev El Clasico gennem-analyseret på godt og ondt. Trods uenigheder blev der både fundet kampens spiller og badebold, mens der blev analyseret på særligt de tre kæders funktion og Zidanes fortsatte fremgang med dette Madrid-hold.
Og så tildeler vi et velment Ánimo til en Barcelona-spiller.
Lyt til podcasten her:
Real Madrid dominerede Barcelona i sæsonens første El Clásico
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror dog også at når den nu engang skal spilles på Bernabéu og vi har alle mand klar, så vil vi også se Valverde og Kroos i deres vante roller, så ingen kritik af Zidane herfra, han fik det bedste ud af de ressourcer han havde til rådighed.
Florentino Pérez
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg har også funderet en del på om Hazard skulle havde forandret det helt store, så var det gået bedre med ham i stedet for Bale eller Isco.
Isco; Han spillede i mine øjne en næsten perfekt kamp, så på en god dag tror jeg ikke Hazard havde gjort det specielt meget bedre.
Bale; Jeg tror ideen var at Bale skulle udfordre i luften, desværre var der en del at ønske på kvaliteten på indlægene i går og med Hazard/Isco på hanen tror jeg ikke på ideen om mange indlæg, de er helt enkelt ikke gode nok til den del.
Så uden Bale mister vi farlighed (lol, ja jeg ser ironien) på indlæg, og så skal vi igennem midten, eller diske op med flere langskud.
Ja så i denne kamp er jeg ikke sikker.