People: Real Madrid har holdt møde med El Kun-agenter

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #13 af Storken

Dios skrev: Men nu når du er statestik fyren over dem alle hehe :) er det så ikke muligt og se hvor mange procent de har spillet for deres klubber?.
F.eks. har Pepé kun spillet omkring 50% af alle mulige kampe i Real Madrid trøjen.

Ellers er det bare mig som rammer de rigtige eller forkerte kampe med City. Synes fandme aldrig han er med, og altid når jeg ser City, så er der tale om endnu en skade.

Et godt lille redskab:
Pepe:
www.transfermarkt.co.uk/en/kepler-lavera...eler_14132_2012.html

Aguero:
www.transfermarkt.co.uk/en/sergio-agueer...eler_26399_2012.html

Du kan se hvor mange kampe og minutter Pepe og Aguero har spillet i de forskellige turneringer.

Derudover kan du nedenunder se alle kampene Real Madrid og Manchester City har spillet i den valgte sæson. Spilleren har deltaget hvis kampen er grå. Når kampen har en rød streg, har spilleren (Pepe eller Aguero) ikke deltaget. En indskiftning tæller som deltaget, men du vil kunne se hvornår indskiftningen er foretaget. Du kan selv vælge sæson under fanen "Choose data from another season:".

Man kan hurtigt danne sig et overblik af en spillers deltagelse. Aguero har spillet 1587 minutter ud af 2610 mulige i Premier League indtil videre i denne sæson. Det er måske lige i underkanten af hvad man kan forvente af en topspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #14 af sebbereal
Jeg synes at den ligger rimeligt meget til højrebenet at han kommer til Real Madrid til sommer!

Desværre må det være på bekostning af vores kære dejlige Higuain, men tålmodigheden er ved at blive brugt op og hvis det er rigtigt som rygtet siger at han gerne vil videre til en anden klub, skal Real ikke stå i vejen for ham, men takke ham for 6 et halvt års tro tjeneste hvor han kom som stort talent fra Argentina og langsomt kæmpede sig ind i varmen og blev en verdensstjerne!

Jeg tror at Sergio Aguero ville passe rigtig godt til Real Madrids spillestil. Han er lille og lynhurtig men han er også rigtig fysisk stærk!

Hvis han kan undgå de værste skader, så ville han virkelig blive en kæmpe forbedring af truppen og via sine 5 år i lillebror Atletico Madrid, så kender han jo også La Liga ud og ind!

Han har helt sikkert også mistet lidt værdi siden sit skifte til City for halvandet år siden, så hvis man kan få ham for de omkring 200 mio kr, så er det sgu bare om at slå til!

Perfekt erstatning for Gonzalo Higuain med nr 20 på ryggen. En argentiner for en argentiner, plus at Aguero jo faktisk er 1 år yngre end Higuain!

16 tallet er ledigt i Madrid lige nu og det venter bare på Aguero til sommer! ;)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved sebbereal.

13 år 4 måneder siden #15 af Dios
Storken.

Mange tak, og hans spilleprocent var som jeg regnede med. Det er ikke en spiller jeg overhovedet håber på kommer til Real Madrid. Han vil nok passe meget godt, men han er en af de spillere man aldrig kan regne med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #16 af rezamadridista
"El Tigre" er vejen frem, tro mig...
Hvis han koster omkring de 500 mil kr (60 mil euro) så er han stadig det værd!
Man kan jo ikke forvente andet af en angriber? Manden er jo et monster med alle de mål.
Falcao og Carvajal - ikke flere ind. Resten kan fyldes op med spillere fra Castilla, hvor jeg forventer en Jesé komme op og prøves af som højre wing.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved rezamadridista.

Leveret af Kunena Forum