Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
6 år 7 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao blev oprettet af Administrationen
...
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (23 brugere)
4.3
Courtois
2.1
Carvajal
2.8
Éder Militão
2.0
Ferland Mendy
3.2
Nacho
3.1
Ramos
3.0
Federico Valverde
3.1
Modrić
2.2
Toni Kroos
1.6
Bale
2.0
Benzema
2.6
Luka Jović
1.9
Rodrygo
2.5
Vinícius Junior
2.0
Zinedine Zidane
Hele holdet 2.6
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 7 måneder siden #2
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Hvordan kan Vinicius dog nogensinde få et 4-tal? :-D
Så er der Jovic der åbenbart var tåkrummende dårligt ifølge enkelte brugere?
Så er der Jovic der åbenbart var tåkrummende dårligt ifølge enkelte brugere?
Florentino Pérez
6 år 7 måneder siden #3
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Er også nysgerrig på hvorfor folk synes Kroos var dårlig. Nogle der kan uddybe? Hvorfor var han dårlig?
Jeg synes personligt at ham og Modric styrede den midtbane fuldstændig, og de var endda længere oppe på banen end de plejer, noget der ellers normalt godt kan være et kritikpunkt med de to.
Jeg synes personligt at ham og Modric styrede den midtbane fuldstændig, og de var endda længere oppe på banen end de plejer, noget der ellers normalt godt kan være et kritikpunkt med de to.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
6 år 7 måneder siden #4
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
@Lars, jeg vil da godt byde ind her med en begrundelse, og selv om 1 måske er lidt hårdt at give en spiller der vel ikke laver noget forkert i kampen som helhed og som til dels er offer for taktikken.
I kampen var jeg i tvivl om hvem der spillede 6'er for vist var Kross med i spillet, og vidst var Valverde også men der kom helt enkelt intet gennem Kroos i går.
Taktikken var vel at lave mange farlige indlæg til de store i boksen, og her ville jeg have Kroos ind og stå, alt ære til Modric, men han er lidt mindre end Kroos...
Nu kiggede jeg ikke specielt meget på Kroos i går, jeg var mere fokuseret på fløjene, men jeg så ikke en flot stikning, et flot indlæg, hjørne, fispark, takling eller et kvalificeret skud eller afslutning fra Kroos?
Men han spillede ikke en dårlig kamp, samme gjorde Modric heller ikke, men som sagt er det til stor del dem der er problemet i RM, de er helt enkelt ikke farlige foran mål, de flytter bold.
Hvordan han kan få 4 må du så gerne forklare for mig Lars?
I kampen var jeg i tvivl om hvem der spillede 6'er for vist var Kross med i spillet, og vidst var Valverde også men der kom helt enkelt intet gennem Kroos i går.
Taktikken var vel at lave mange farlige indlæg til de store i boksen, og her ville jeg have Kroos ind og stå, alt ære til Modric, men han er lidt mindre end Kroos...
Nu kiggede jeg ikke specielt meget på Kroos i går, jeg var mere fokuseret på fløjene, men jeg så ikke en flot stikning, et flot indlæg, hjørne, fispark, takling eller et kvalificeret skud eller afslutning fra Kroos?
Men han spillede ikke en dårlig kamp, samme gjorde Modric heller ikke, men som sagt er det til stor del dem der er problemet i RM, de er helt enkelt ikke farlige foran mål, de flytter bold.
Hvordan han kan få 4 må du så gerne forklare for mig Lars?
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Ville stille et spørgsmål til Lars.
6 år 7 måneder siden #5
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
Jeg var lidt overrasket over hvor meget vi egentlig dominerede Athletic, jeg havde forudset en lidt mere lige kamp. Her tilskriver jeg vores midtbane meget af grunden. Jeg synes Kroos altid var spilbar når nogle af vores andre spillere kom i problemer, og han spillede den altid videre sikkert. Han tog endda et par gode raids, udover det raid til mega chancen, hvor Athletic spillerne simpelthen bare fjerner ham og det burde have kostet nogle gule kort.
Jeg kiggede lidt på begrundelserne i karaktergivningen, men der er ikke mange der har valgt at knytte en kommentar til lige nøjagtig Kroos. Men så et par stykker der sagde de synes han mistede den meget og lavede mange fejlafleveringer. Så jeg tænkte da, om jeg havde misset noget? Men når man går ind og kigger på stats har han altså den sædvanelig 95% afleveringsprocent. Og så var han dispossesed to gange, det selvfølgelig ikke såå godt. Til sammenligning blev Modric disposseded nul gange, men i den anden boldgade blev Valverde tre gange. Så ja, jeg ved ikke, kan ikke rigtig se nogen grund til Kroos er den der skal have klart værst karakter af vores midtbane, ja næsten hele holdet. Men nok om det :D
Jeg kiggede lidt på begrundelserne i karaktergivningen, men der er ikke mange der har valgt at knytte en kommentar til lige nøjagtig Kroos. Men så et par stykker der sagde de synes han mistede den meget og lavede mange fejlafleveringer. Så jeg tænkte da, om jeg havde misset noget? Men når man går ind og kigger på stats har han altså den sædvanelig 95% afleveringsprocent. Og så var han dispossesed to gange, det selvfølgelig ikke såå godt. Til sammenligning blev Modric disposseded nul gange, men i den anden boldgade blev Valverde tre gange. Så ja, jeg ved ikke, kan ikke rigtig se nogen grund til Kroos er den der skal have klart værst karakter af vores midtbane, ja næsten hele holdet. Men nok om det :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen