Sort år for Mariano og Brahim

6 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
For Mariano...

For Mariano og Brahim Díaz har 2019 bestemt ikke været noget godt år på den fodboldmæssige front.

De to spillere har nemlig spillet mindre end 500 minutter hver, set over hele året. Mens Brahim er noteret for 474 minutter, så står det endnu værre til for Mariano, som blot har fået 244 spilleminutter, hvilket svarer til mindre end tre kampe på 365 dage.

De to spillere er næsten hver gang sikre på at blive frasorteret, når Zinedine Zidane udtager truppen, men på det seneste har det været et ønske i spansk presse om, at Mariano fik chancen, især i betragtning af, at Real Madrid har haft svært ved at finde vej til målet.

Det ser dog mere ud til, at Zinedine Zidane er interesseret i at afhænde Mariano og på det seneste har der også været forlydender om, at italienske klubber var ude efter angriberen, mens også et par spanske klubber kan få brug for Marianos kvaliteter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af Doc.juego
Mariano har scoret det samme antal mål som Jovic denne sæson, 1 mål hver, til trods for at Mariano har gået 25-30 min i venskabskamp under preseason, og Jovic har fået næsten 500 min.

Synes det er helt hen i vejret at han decideret bliver holdt ude af truppen, selv da Jovic var ude en kort periode, selv når Zidane har startet med 2 angribere, hvor det jo er oplagt at have en angriber at skifte med .

Tror aktuelt at Mariano ville være et bedre kort i kampene end Jovic uklart på den lange bane, men aktuelt tror jeg det er gældende.
Han er hurtigere og mere aggressiv end Jovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, longwind

6 år 7 måneder siden #3 af longwind
Mariano gjorde det jo egentlig fint i pre-season, og jeg synes han flere gange har bevist at han kan score mål. Hans fravær skyldes udelukkende Zidanes stædighed, og det skader i dette tilfælde holdet.

Selv hvis han ikke er starter er han jo præcis hvad man vil have fra en indskifter. Han har styrke, fart, vildskab og målnæse. Nej, han kan ikke slå en aflevering eller tæmme bolden, men han kan afslutte. Og nogle gange er det alt hvad man skal bruge fra en spiller. Særligt i denne sæson
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved longwind.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
6 år 7 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sort år for Mariano og Brahim
Det er altså ærgerligt at Brahim Diaz ikke har fået mere spilletid. Han må virkelig være dårlig på træningsbanen for hver gang han spiller, ser han spændende ud. Udover at han har fint med fart og teknik, så går han altid sublimt med i spillet. Jeg kunne sagtens se ham gå ind i relationerne med Hazard og Benzema. Måske det kommer med tiden.

Mariano er en maskine men selvfølgelig skal der satses på Jovic med hans målnæse nu hvor han er købt. Slet ikke at have Mariano i truppen nogensinde er dog for dumt. Han kan sagtens bidrage.

Leveret af Kunena Forum