Bale og Benzema bliver i Madrid
Der er tikket to afbud ind på Zinedine Zidanes skrivebord i sidste øjeblik, inden Real Madrids planlagte rejse til Saudi-Arabien i dag, hvor Los Blancos er en af de fire deltagere i det nye spanske Super Cup-format.
Således har Benzema meldt fra med nogle muskulære problemer, ligesom også Bale har været nødsaget til at melde fra med noget infektion i luftvejene.
Zidane må i forvejen se bort fra en af Real Madrids vigtigste offensive spillere i Eden Hazard, hvorfor disse to afbud kommer på et ganske ubelejligt tidspunkt, da ambitionen naturligvis er at rejse hjem til Madrid med sølvtøj i bagagen, og det er en mission, der selv sagt er blevet sværere med afbuddene fra Bale og Real Madrids franske topscorer.
Der er i stedet for lagt op til, at Rodrygo, Vinícius Júnior og Luka Jovic skal bære det store offensive ansvar mod Valencia onsdag aften, om end Zidane før har hevet en kanin eller to op af sin taktiske hat.
Rent hypotetisk kan Bale godt nå at blive klar til en eventuel finale mod enten Barcelona eller Atlético Madrid, mens Benzema er helt afskrevet i denne henseende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Det er nu Jovic og Vinicius, NU der skal trædes i karakter, en sådanne chance kommer ikke igen. Stiller vi så med en stærk midtbane (red. Uden Isco) så tror jeg stadig på et gemmenbrud.
Evig optimist
Flere spillere må meget gerne blive hjemme, hvis man spørger mig.
Samtidig får Jovic sin chance for at bevise sig, specielt hvis vi slår Valencia ud, og står i en finale også.
Bale er vel Bale. Hans "skade" giver jeg ikke så meget for...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Holm skrev: Mon ikke Bale er blevet i Madrid for at få sin transfer på plads.
Fra dine læber til Guds ører.
For fanden hvor jeg dog håber man snart slipper af med den afdankede og svært overbetalte undskyldning af en fodboldspiller.
DC19
-#7- skrev:
Holm skrev: Mon ikke Bale er blevet i Madrid for at få sin transfer på plads.
Fra dine læber til Guds ører.
For fanden hvor jeg dog håber man snart slipper af med den afdankede og svært overbetalte undskyldning af en fodboldspiller.
Jeg læste en udtalelse fra Guardiola, om at han ikke vil til Maldiverne, fordi der ingen golfbaner er - måske Bale og ham skulle finde ud af noget...
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-