The Athletic: Luka Modric kan være på vej til MLS

4 år 3 måneder siden #1 af Nicklas
For to år siden lykkedes det amerikanske...

For to år siden lykkedes det amerikanske DC United at få Europas opmærksomhed ved at tilknytte det engelske landsholds mest scorende spiller, Wayne Rooney. Rooney er nu tilbage i England, hvor han spiller for Derby County, men holdet fra den amerikanske hovedstad pønser på at erstatte ham med en anden europæisk stjernespiller.

Ifølge The Athletic har DC United allerede været i kontakt med kroatens repræsentanter, som kan skifte allerede til sommer. Rapporten lyder på, at der var interesse allerede efter MLS-sæsonen i 2019. Modric har talt med sin familie om muligheden for at flytte til USA, og de skulle være opsatte på eventyret.

Fede Valverde har vist sig at være en hård konkurrent. Luka Modric er blevet 34 år, og har i denne sæson spillet 18 kampe for Real Madrid, men har dog blot startet inde 10 gange. Her er det blevet til fire mål og fem assists. Der er dog ingen ond blod eller konkurrerende miner mellem de to spillere. Det så man senest i weekendens kamp, hvor Valverde satte Modric op til et nemt mål, hvor efter de to spillere deltog i ekstatisk jubel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Held og lykke, du er værd en flot afsked i RM. Alt for mange har ventet lidt for længe, slut mens du er på toppen, vi kommer savne dig som vi savner Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #3 af Kimbo
Tvivler på Modric debatterer på Madridista.dk :)
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #4 af Vinícius
Modric er ellers god at have som en habil indskifter.. Det vil være et tab at miste ham allerede til sommer. En spiller som Modric kan godt blive i klubben trods dalende niveau, og stadig være vigtig med rutine.


Kimbo skrev: Tvivler på Modric debatterer på Madridista.dk :)


Ligegyldig kommentar alligevel :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #5 af El Siete

Kratmus skrev: Modric er ellers god at have som en habil indskifter.. Det vil være et tab at miste ham allerede til sommer. En spiller som Modric kan godt blive i klubben trods dalende niveau, og stadig være vigtig med rutine.


Kimbo skrev: Tvivler på Modric debatterer på Madridista.dk :)


Ligegyldig kommentar alligevel :)


Det ville det, men samtidig så man jo gerne Ødegaard tilbage i klubben og planen er eftersigende stadig at gå efter Van De Beek og/eller Fabian Ruiz, så der skal jo skabes lidt plads. Mon ikke også Isco/James kunne være på vej ud.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #6 af Thomaskjensen

Kimbo skrev: Tvivler på Modric debatterer på Madridista.dk :)

Tak for at du gør det klart, jeg troede faktisk han læste med, gud ske tak og lov at den er afklaret.

@Kratmus, jeg husker alt for mange spillere der blev lidt for længe, som blev et år og levede som gode indskiftere og ellers tror at man i RM kan leve på sit resume. Det går meget hurtigt her, og man går på nul tid fra helt og verdens bedste til en der er enormt meget udskældt og det mener jeg ikke han fortjener. Modric får for min del gerne blive i 2 år som indskifter, eller som backup for de andre, men igen kommer han at få tørt på om der ikke leveres.

Hele humlen fra min side er at Modric trods bare 34 år og et let dalende niveau er at han fuldbyrdet kan erstattes af Valverde, det er ikke som vi ser det med Marcelo, Benzema eller Ramos for den del, for på de pladser er der jo i teorien ingen diskution om hvem der skal spille, det er der ved Modric, og derfor fortjener han at få lov til at forlade RM. (han skal bestemt ikke smides ud som en anden Bale eller Isco), det skal ske med respekt.
Havde nu Jovic, Mendy eller Militao gået ind og domineret på deres respektive pladser mener jeg heller ikke at BMR skulle smides ud, men have muligheden at sige tak. Adjø.

@El Siete, ja din vinkling skal man jo heller ikke glemme, godt input, den havde jeg ikke lige tænkt på.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Godt input fra El Siete jeg ville kommentere på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7 af Ramos4
4 mål og 5 assists er ret godt med tanke på hans begrænsede spilletid. Til sommer synes jeg det vil give god mening at lade ham rejse. Valverde er fremtiden og vi kan få Ødegaard hjem også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum