Ramos og Varane: Uovervindelige
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
For tiden modtager Thibaut Courtois store roser for sine målmandspræstationer, men også Sergio Ramos og Raphaël Varane har i Real Madrids midterforsvar gang i en stor sæson. Holdet har kun tabt to gange i løbet af sæsonen – det smertefulde 3-0 nederlag ude mod Paris Saint-Germain i første gruppekamp i Champions League samt 1-0 nederlaget på udebane mod Mallorca.
I ingen af disse kampe udgjorde spanieren og franskmanden midterforsvaret – Ramos havde karantæne mod PSG, mens Varane sad over mod Mallorca. Det betyder, at Real Madrid indtil videre i sæsonen har været uovervindelige, når Ramos og Varane har spillet sammen.
I indeværende sæson har de spillet 18 kampe sammen, hvoraf de har vundet ti og spillet otte uafgjort. Tilmed har de holdt buret rent ni gange.
Selvom Zidanes mandskab har været hårdt ramt af skader i denne sæson, har Ramos og Varane for det meste holdt sig skadesfri, hvorfor blandt andet sommerindkøbet Eder Militao har været henvist til bænken i størstedelen af holdets kampe.
Siden Ramos og Varane første gang spillede sammen i 2011, har de udviklet sig til et af verdens bedste midtstopper-makkerpar, hvor de har været afgørende for Real Madrids succes i det seneste årti. I denne sæson har de tilmed vist sig målfarlige med otte mål tilsammen. Varane har scoret tre, mens Ramos har lavet fem kasser, heraf tre på straffespark.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Vi har jo ikke just kilder, er journalister eller lever af det her. Vi er et fansite og personligt synes jeg det er en enorm service at 3-5 personer på daglig basis bruger flere timer på at oversætter korte og lange nyheder, alene for at fortælle på dansk, hvad der sker i Kongeklubben.
Hvis det er så stor en provokation for dig, så er jeg sikker på deres familier og venner vil have fuld forståelse for, at de dropper deres tid på nyhedsskrivning/oversættelse og bruger tiden med dem i stedet for foran computeren.
Jeg er meget tilfreds med jeres måde at drive siden på, og jeg er ligeglad med om det er fra as, marca eller andre kilder. Det der betyder noget for mig, er at jeg kan få nyheder om Real Madrid nemt og ligetil - bare ved at gå ind på denne hjemmeside. Tak for det!
At være en del af community'et og læse andres holdninger er også meget værdifuldt, så bliv endelig ved. :-)
- Brylle
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Mærkeligt opslag. Hvad havde du regnet med? Det er et gratis nyheds site. Og det fungerer virkelig godt. De er frivillige og de bruger alligevel så meget tid og kræfter på at levere dine nyheder på dansk.karr0004 skrev: Er det ikke snart på tide i køber domænerne marca.dk og as.dk? Det er satme svært at finde en dag hvor I ikke bare har taget deres artikler og oversat dem til dansk.. det ville være fint hvis de kun havde en spansk version, men de har jo forfalden alt oversat til engelsk..
Jeg savner Pepe :(
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
karr0004 skrev: Er det ikke snart på tide i køber domænerne marca.dk og as.dk? Det er satme svært at finde en dag hvor I ikke bare har taget deres artikler og oversat dem til dansk.. det ville være fint hvis de kun havde en spansk version, men de har jo forfalden alt oversat til engelsk..
Underlig kommentar syntes jeg, noget disideret vrøvl helt enkelt. Mener du at for at en side er berettiget skal man have 152 ansatte journalister der render rundt og finder nye historier? For om du til eksempelvis læser en avis, ja så er 99,999% af alle nyheder suppe kogt på andre nyheder...
Tjek JP.DK som vel er ret respekteret, tjek på udlandsartikler og sammenlign med BBC, eller CNN, lykke til om du kan finde bare EN artikel JP ikke har lånt fra andre.
Jeg går jo netop herind for at have én kilde til alle nyheder, jeg gider ikke pille rundt på 100 sider for at finde de seneste nyheder, ja for slet ikke at tale om at oversætte dem til Dansk (mit spanske er lidt dårligt, Si?).
Fortsæt bare som i dag, jeg kan godt leve med at nyheder findes andre steder, for dem læser jeg helt enkelt ikke :)
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det glæder os, fordi vi faktisk går med tanker om at gøre det de kommende 17 år også - forhåbentlig med de fleste af jer som passagerer.
Rigtig god weekend derude og tak for, at I er med til at holde liv i siden med jeres deltagelse.
;-)
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Administrationen skrev: Det glæder os skriverkarle at se, at der fortsat er stor opbakning til det, som vi har gjort siden 2003. Nemlig at forsyne jer med nyheder fra blandt andre Marca og AS, samt alle de andre medier, som skriver om vores elskede klub.
Det glæder os, fordi vi faktisk går med tanker om at gøre det de kommende 17 år også - forhåbentlig med de fleste af jer som passagerer.
Rigtig god weekend derude og tak for, at I er med til at holde liv i siden med jeres deltagelse.
Jeg har fuldt jeg siden I startede, og det har været vildt at se den forvandling I har gennemgået. Følger jeg flere gange om dagen.
Jeg savner Pepe :(
-#7- skrev: Personligt synes jeg det er for ringe at folkene bag siden ikke hæver deres børneopsparing, og sender Daniel, Nicklas osv. til Madrid på førsteklasse med en mikrofon, men sådan er der jo så meget....
;-)
Meget kan man sige om Jesper, men han er simpelthen for nærig og uambitiøs ;-)
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Daniel skrev:
-#7- skrev: Personligt synes jeg det er for ringe at folkene bag siden ikke hæver deres børneopsparing, og sender Daniel, Nicklas osv. til Madrid på førsteklasse med en mikrofon, men sådan er der jo så meget....
;-)
Meget kan man sige om Jesper, men han er simpelthen for nærig og uambitiøs ;-)
Det er fordi, det er SÅ mange år siden, at jeg hævede min børneopsparing.