Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, finale, Spansk Super Cup

4 år 2 måneder siden #37 af SeQueda
Hold kæft en mur vi har i målet!

Tillykke, tillykke, tillykke. ☺️

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #38 af Kiwes

Kiwes skrev:

henrikcomn skrev:

elle44 skrev:

henrikcomn skrev: Lad os håbe han kun får 2 kampe i skammekrogen, og dermed er klar til el derbi i La liga


Går udvisningen over i liga sammenhæng? det er da uretfærdigt... så giver det jo os og Atletico to kampe mere til at skrabe røde og gule kort sammen end resten af holdene i ligaen.


Direkte rødt går med over i la liga


Kilde på det? Jeg mindes det blevet lavet om sidste år.


Ligemeget, AS beretter som dig at den går med over. I øvrigt en fuldstændig latterlig regel!
Jeg håber kun den giver en dags karantæne - han spænder vel kun ben.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #39 af elle44
Ah fuck.. er det virkelig det værd så? Nu mangler vi ham i nogle vigtige kampe. Suk!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #40 af Sahinovic
Atlético Madrid og finaler :’-D

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #41 af Ramos4

elle44 skrev: Ah fuck.. er det virkelig det værd så? Nu mangler vi ham i nogle vigtige kampe. Suk!


Vi slår altid Sevilla stort hjemme. Vi skulle da også gerne kunne slå Valladolid ude. Jeg synes han gør det rigtige. Titler er vigtige. Det giver selvtillid og håneret og et rygstød til resten af sæsonen.

Han bør være klar til El Derbi - medmindre han får 3 dage. Men mon dog.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #42 af Ramos4

Sahinovic skrev: Atlético Madrid og finaler :’-D


Straffespark er ikke noget de træner særlig tit åbenbart. Hvilket er mærkeligt, når de nu spiller på 0-0 hver eneste kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #43 af Madridista02
Det giver slet ikke mening at man bliver straffet i La Liga for det man laver i en Super Cup. Latterligt. Håber ikke den bliver dyr.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #44 af Ramos4

Madridista02 skrev: Det giver slet ikke mening at man bliver straffet i La Liga for det man laver i en Super Cup. Latterligt. Håber ikke den bliver dyr.


Lad os nu sige du spiller i en mindre klub og laver en svinestreg i Super Cuppen. Så kan der gå årevis før du kommer i en ny Super Cup og kan afsone karantæne - eller måske du aldrig kommer i en Super Cup igen. Vi er jo heller ikke i vanvittigt mange :D

Det skal selvfølgelig have en straf at få direkte rødt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #45 af nono
GRANDE VALVERDE!

Vi misser Joao Felix, Pogba og Donny Van Beek, men netop som man troede at vores midtbane så ualmindeligt tynd ud, viste det sig at vi allerede havde verdens bedste unge midtbanetalent i egne rækker. Valverde vokser kamp for kamp. Han var måske bedre end Valencia, men sikke en kriger-indsats idag. Et vinderhold har netop brug for typer som Valverde.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #46 af Ramos4

nono skrev: GRANDE VALVERDE!

Vi misser Joao Felix, Pogba og Donny Van Beek, men netop som man troede at vores midtbane så ualmindeligt tynd ud, viste det sig at vi allerede havde verdens bedste unge midtbanetalent i egne rækker. Valverde vokser kamp for kamp. Han var måske bedre end Valencia, men sikke en kriger-indsats idag. Et vinderhold har netop brug for typer som Valverde.


Han driblede tre mand i 2. halvleg. Helt vild. Ham og Ødegaard, du. Av for en midtbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #47 af Madridista02

Ramos4 skrev:

Madridista02 skrev: Det giver slet ikke mening at man bliver straffet i La Liga for det man laver i en Super Cup. Latterligt. Håber ikke den bliver dyr.


Lad os nu sige du spiller i en mindre klub og laver en svinestreg i Super Cuppen. Så kan der gå årevis før du kommer i en ny Super Cup og kan afsone karantæne - eller måske du aldrig kommer i en Super Cup igen. Vi er jo heller ikke i vanvittigt mange :D

Det skal selvfølgelig have en straf at få direkte rødt.


Ja det er jeg også godt klar over, men jeg synes bare det virker uretfærdigt, at man skal straffes i La Liga for det. Man kan jo argumentere for, at Valverde og holdet bliver straffet i selve udvisningen af ham og, at de derefter må spille i undertal.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #48 af Ramos4

Madridista02 skrev:

Ramos4 skrev:

Madridista02 skrev: Det giver slet ikke mening at man bliver straffet i La Liga for det man laver i en Super Cup. Latterligt. Håber ikke den bliver dyr.


Lad os nu sige du spiller i en mindre klub og laver en svinestreg i Super Cuppen. Så kan der gå årevis før du kommer i en ny Super Cup og kan afsone karantæne - eller måske du aldrig kommer i en Super Cup igen. Vi er jo heller ikke i vanvittigt mange :D

Det skal selvfølgelig have en straf at få direkte rødt.


Ja det er jeg også godt klar over, men jeg synes bare det virker uretfærdigt, at man skal straffes i La Liga for det. Man kan jo argumentere for, at Valverde og holdet bliver straffet i selve udvisningen af ham og, at de derefter må spille i undertal.


Med det argument skal man jo aldrig have karantæne?
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce