Mendy har overhalet Marcelo

6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid blev før...

Real Madrid blev før sæsonen kritiseret for kun at have købt én spiller til startopstillingen, nemlig Eden Hazard, mens de øvrige ”blot” var opgraderinger af bænken, men sådan er det ikke helt gået.

Eden Hazard har nemlig været plaget af skader og samtidig har Ferland Mendy vist sig at være en stor mundfuld for legendariske Marcelo og lige nu ser brasilianeren ud til at have tabt kampen om pladsen som venstreback til den fysisk stærke Ferland Mendy.

Marcelo har undervejs i sæsonen været plaget af flere skader og samlet har han været ude af spillet i 80 dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af baggins
Besvaret af baggins på emne Mendy har overhalet Marcelo
Mendy har da gjort det fint, defensivt, dog er han langt fra god nok i offensiven. Så jeg håber da snart at Marcelo bliver 100 % fit og kan tage pladsen tilbage. Det var der også tegn til at han ville gøre inden hans nyeste skade. Jeg kan simpelt hen ikke se at Mendy skal være vores faste venstre back de næste mange år frem. Hans teknik er ikke god nok. Hverken i driblingerne for at føre bolden frem, hvor han mest møver sig frem. Og slet ikke på indlæg, hvor de alt, alt for ofte ender lige på en modstander - præcis som Theo Hernandez.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 6 måneder siden #3 af Raul7-2880
Overhalingen skyldes i højere grad den alderende brasilianers lave niveau, end Mendys middelmådige niveau. IMO har Marcelo været den bedste offensive venstreback i historien. Den tid er desværre ovre, og jeg tvivler på Mendys tekniske færdigheder og indlæg.
Håber at spillere som Sergio Reguilón eller Achraf Hakimi (selvom han foretrækker højresiden) vender tilbage og får chancen.

6 år 6 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Mendy har overhalet Marcelo
Ligeså snart Marcelo er 100% fit, så indgår han i start 11'eren. Hvor kommer den alt for store mundfuld fra? Haha :D

Jovic har jo heller ikke slået Benzema af holdet, fordi han har spillet 3 kampe fra start af. Det er på grund af Benzema's skade.

Om artiklen blot skulle være fyld skal jeg ikke kunne sige, men lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Reguillon slog Marcelo af sidste sæson, men Mendy er da langtfra at have ham slået af holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum