Marca og AS: Odriozola skifter til Bayern München

6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge både Marca og...

Ifølge både Marca og AS deltog Álvaro Odriozola ikke i dagens træning og det har angiveligt sin helt særlige grund.

Den spanske højreback er nemlig tæt på at skifte til Bayern München på en lejekontrakt gældende for resten af sæsonen og han rejser efter alt at dømme til Tyskland senere i dag for at underskrive aftalen.

Odriozola har stort set ikke været brugt siden udvisningen mod Mallorca, som gav det foreløbigt eneste nederlag i LaLiga, men det var ventet at han ville få chancen i weekendens udekamp mod Valladolid, hvor Carvajal er ude med karantæne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Nej den så jeg ikke lige komme :) perfekt for ham. Men hvordan er konkurrencen i Bayern? Kommer han at varme bænken eller??

6 år 6 måneder siden #3 af Bismo
Det må da betyde at Hakimi med 100% sandsynlighed bliver hentet tilbage til sommer. Fedt.

Og så må Militao eller Nacho dække for Carvajal i resten af sæsonen.

6 år 6 måneder siden #4 af Holm
Pavard og tildel Kimmich, men Pavard vil hellere spille center og Kimmich er mest på midtbanen. I følge transfermarkt har Bayern ingen (primær) HB.
www.transfermarkt.com/fc-bayern-munchen/...chposition/verein/27

6 år 6 måneder siden #5 af DeLaRed
Saa meget for at Zidane ikke handler i Januar, det er godt for Odriozola, han mangler spilletid og mener han er bedre end hvad Zidane goer ham til...

Nu da vi er igang med at ryde ud i truppen, kunne vi saa ikke ogsaa faa sendt James afsted til den Ukrainske 2. Division hvor hans niveau hoere til, ingen grund til at bruge mere tid paa ham!

Donde está la biblioteca?

6 år 6 måneder siden #6 af Vinícius

DeLaRed skrev: Saa meget for at Zidane ikke handler i Januar, det er godt for Odriozola, han mangler spilletid og mener han er bedre end hvad Zidane goer ham til...

Nu da vi er igang med at ryde ud i truppen, kunne vi saa ikke ogsaa faa sendt James afsted til den Ukrainske 2. Division hvor hans niveau hoere til, ingen grund til at bruge mere tid paa ham!

Overdrivelse fremmer vel forståelsen. James og Isco er to spillere med mange forskelligheder, bortset fra pladsen på banen. James i form leverer et slutprodukt. Manden har ikke fået chancen i mange sæsoner efterhånden, og han leverer mindre godt under disse præmisser. Isco leverer samba-bold, når han laver sporadiske indhop, men når han får lidt kontinuerlig spilletid, daler han altid i niveau og bliver aldeles ligegyldig. Begge spillere kan hvert sit, men ikke tilstrækkeligt til Real Madrid. Så er der også lige det, at der ikke aktuelt er en position i vores nuværende taktik, der passer til spillerne, hvorfor James får lov at spille kant, mens Isco får lov at spille midtbane/kant. Begge mangler fart - naturligvis ser de sløve ud under disse forhold. James i Bayern var fejlcastet - de har sjældnt en position, der passer til ham. Begge spillere er utroligt ensidige i sit spil, og spiller sjældent andre positioner med kvalitet. Jeg kan godt forstå, at du tænker som du gør, men du tager fejl. James har niveau til sub-top klubber, hvor de spiller med en offensiv midtbane. Ukrainsk 2. division passer bedre til Bale - overdrivelse fremmer forståelsen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 6 måneder siden #7 af BBB

Bismo skrev: Det må da betyde at Hakimi med 100% sandsynlighed bliver hentet tilbage til sommer. Fedt.

Og så må Militao eller Nacho dække for Carvajal i resten af sæsonen.

Hvorfor har et lejemål, der kun gælder i 6 måneder, indflydelse på hvad der sker til sommer?

6 år 6 måneder siden #8 af DeLaRed

Kratmus skrev:

DeLaRed skrev: Saa meget for at Zidane ikke handler i Januar, det er godt for Odriozola, han mangler spilletid og mener han er bedre end hvad Zidane goer ham til...

Overdrivelse fremmer vel forståelsen. James og Isco er to spillere med mange forskelligheder, bortset fra pladsen på banen. James i form leverer et slutprodukt. Manden har ikke fået chancen i mange sæsoner efterhånden, og han leverer mindre godt under disse præmisser. Isco leverer samba-bold, når han laver sporadiske indhop, men når han får lidt kontinuerlig spilletid, daler han altid i niveau og bliver aldeles ligegyldig. Begge spillere kan hvert sit, men ikke tilstrækkeligt til Real Madrid. Så er der også lige det, at der ikke aktuelt er en position i vores nuværende taktik, der passer til spillerne, hvorfor James får lov at spille kant, mens Isco får lov at spille midtbane/kant. Begge mangler fart - naturligvis ser de sløve ud under disse forhold. James i Bayern var fejlcastet - de har sjældnt en position, der passer til ham. Begge spillere er utroligt ensidige i sit spil, og spiller sjældent andre positioner med kvalitet. Jeg kan godt forstå, at du tænker som du gør, men du tager fejl. James har niveau til sub-top klubber, hvor de spiller med en offensiv midtbane. Ukrainsk 2. division passer bedre til Bale - overdrivelse fremmer forståelsen.

Naturligvis @Kratmus, det var en overdrivelse af rang fra min side, og skulle ogsaa kun forstaas paa den maade. Jeg er enig i af James ville kunne begaa sig fint paa et niveau der ligger under de 8-12 bedste klubber i Europa (jeg mener ikke han noedvendigvis ville vaere stjernen paa et sub-top hold, men mere som en fast del af start-opstillingen). Jeg er ogsaa enig i at James til Bayern var fejl-castet, men ligesaa var han fejlcastet til Real-Madrid (vi skal huske paa han blev indkoept som Galatico i sin tid). Han er utrolig ensidig i sit spiller, og hans teknik er ikke god nok til "hurtig" fodbold", tilgengaeld er han god til at laegge bolde ind i feltet, baade i aabent spil men ogsaa fra doedbolde, saa et hold med 1-2 store folk oppe foran ville nok kunne faa glaede af ham. Og jeg er med paa at James har vaeret afgoerende for Real i tidligere seasoner, i enkelte kampe, men han er alt for ofte en bagkandt for holdet, saa jeg ville hellere foretraekke at vi saetter en Castilla spiller paa banen, der i det midste kan lave et defensivt arbejde, for alt for ofte(og dette gaelder alle de seasoner han har spillet i Madrid) er han enten helt usynlig ellers saa saenker han farten for hele holdet, og det har efter min mening kostet flere point end han har reddet over tid, derfor skal han videre imens vi stadig kan faa lidt moent for ham (Ancelotti i Everton ville vaere et fint skifte for ham)...

Jeg er ogsaa enig i at Isco ikke passer ind til holdets spillestil, og ham ser jeg ogsaa gerne forlade klubben, dog ikke her til Januar, da Zidane er for afhaengig af ham i denne season.

Og ja, Bale maa ogsaa meget gerne pakke sin golf-vogn og koere til England inden d. 31 Januar, men det er ikke pga at han ikke har niveaut, det er simpelthen fordi han ikke har lysten til at spille i Madrid mere, samt hans glas-ben.

Du faar mig dog aldrig overbevist om at Ceballos hoerer til paa et hoejere niveau end den Ukrainske 2. division ;)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum