Real Madrid vil forhøje Achrafs frikøbsklausul

4 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Achraf Hakimi er ved...

Achraf Hakimi er ved at færdiggøre sin – måske – sidste sæson i Bundesligaen, hvor han i to år har været udlejet til Dortmund.

Her har han gjort det fremragende og faktisk i en sådan grad, at selveste Bayern München er begyndt at sende observatører ud til Dortmunds kampe for at følge ham tæt og rygter i Tyskland fortæller, at man seriøst overvejer at afgive et bud på ham.

Det ønsker Real Madrid naturligvis at undgå og derfor vil man sætte sig til forhandlingsbordet med ham, så snart han returnerer fra Dortmund og forsøge at få en ny kontrakt på plads, som samtidig hæver frikøbs-klausulen til 700 millioner €.

Achraf Hakimi fortalte for nylig i et interview, at han vakler mellem Dortmund og Real Madrid og det skyldes naturligvis, at Dortmund har gjort ham til sikker mand i startopstillingen, hvilket han ikke kan være sikker på at blive i Real Madrid og derfor venter der givetvis et hårdt arbejde i den spanske hovedstad med at overbevise Achraf om perspektiverne i at blive.

Marokkaneren er i denne sæson noteret for 6 mål og 6 assists i 27 kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
Og hvad ligger hans nuværende frikøbsklausul på? Ret relevant og interessant for artiklen synes jeg.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce