Zidanes manglende trofæ

6 år 6 måneder siden #1 af Daniel
Zidanes manglende trofæ blev oprettet af Daniel
Zinedine Zidane mangler...

Zinedine Zidane mangler blot dette skønne trofæ som Real Madrid-træner.

Zidane tabte to gange finalen i Copa del Rey, da han var spiller, hvorfor turneringen er en af de få, som franskmanden har deltaget i, men aldrig vundet.

I 2002 tabte Real Madrid 2-1 til Deportivo la Coruña, og i 2004 blev det til et 3-2-nederlag efter ekstratid mod Real Zaragoza. Som træner har Zidane heller ikke vundet Copa del Rey.

Som træner har franskmanden vundet tre Champions League-titler, én La Liga, to europæiske Super Cups, to spanske Super Cups og to VM For Klubhold, hvorfor Copa del Rey er den eneste titel, han mangler at vinde som cheftræner for Real Madrid.

Zidane havde fem fejlslagende forsøg på at vinde turneringen som Real Madrid-spiller, mens han i sine fire sæsoner som træner for Kongeklubben har måtte se sit hold blive slået ud af turneringen to gange. Det var i 2016-17-sæsonen, hvor holdet blev slået ud af Celta Vigo, mens Leganés gjorde det samme sæsonen efter. I de to andre sæsoner overtog han cheftrænertjansen, efter holdet allerede var blevet slået ud forinden. I 2015-16-sæsonen tog han over for Rafa Benítez, og i 2018-19-sæsonen erstattede han Santiago Solari.

I aften begynder Zidane dermed sit tredje forsøg som cheftræner på at vinde Copa del Rey, når Real Madrid på udebane møder Unionistas de Salamanca. Kampen spilles kl. 21, og man kan se kampen, såfremt man har abonnement hos Ekstra Bladet+.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Zidanes manglende trofæ
Ekstra Bladet what now? :D

Fodboldrettigheder er efterhånden spredt på så mange kanaler og streamingtjenester, at det er perverst. Fortæller I mig at Ekstra Bladet har købt Copa del Rey?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 6 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Zidanes manglende trofæ
Ja. Ekstra Bladet har købt rettighederne til Copa del Rey.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 6 måneder siden #4 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Zidanes manglende trofæ
Plejer at bruge Cricfree. Det virker altid! Selv under El Classico, hvor Yousee eksempelvis ikke kan få deres servers til at følge med...

Jeg savner Pepe :(

6 år 6 måneder siden #5 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Zidanes manglende trofæ
Gad vide hvad Xavi ville sige til den her bane?

Mon ikke også Bale får en ankelskade i den her kamp?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

6 år 6 måneder siden #6 af Ramos4
Gareth - Baaaale!

Nu må det være på tide vi satser på ham.

Jk

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

6 år 6 måneder siden #7 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Zidanes manglende trofæ
Hvad i guds navn er det for en aflevering Marcelo laver, jeg syntes nok han virkede frustreret og miltao haha hvad er det der

6 år 6 måneder siden #8 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Zidanes manglende trofæ

Elto92 skrev: Hvad i guds navn er det for en aflevering Marcelo laver, jeg syntes nok han virkede frustreret og miltao haha hvad er det der

De er lige gode (elendige) om det. Generelt spiller vi bare af lort, men det jo heller ikke let når det på en serie 5 bane.
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

6 år 6 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidanes manglende trofæ
En dårlig aflevering på midten af banen, som der var 70 af må jo aldrig nogensinde fører til et mål på den måde. Militao får mig til at tænke på alt-eller-intet-Helguera, og han slår mig endda som niveauer over Militao. Det er simpelthen så useriøst og elendigt forsvarspil af Militao. Et er, at han ikke når bolden, men noget andet er, at han med minimal kontakt på spilleren vil få et direkte rødt kort, fordi han tror han er med i en dårlig brasiliansk action film.
Jeg har virkelig ikke set noget lignende.

Derudover, så så jeg meget gerne Brahim Diaz før Bale. Langt mere bevægelig og generelt farligere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 6 måneder siden #10 af Ramos4
Fedt at Casemiro fik 90 minutter.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, JK

6 år 6 måneder siden #11 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Zidanes manglende trofæ
Også fedt at se at Vinicius stadigvæk bare er en iskold killer når han får en kæmpechance. Det hovedstød han har i det lille felt er jo nemmere at heade ind, end rent faktisk at brænde den.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 6 måneder siden #12 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Zidanes manglende trofæ
Overvej lige hvis Casemiro fortsætter med at spille alle 90minutter hver gang, men samtidig undgår at blive skadet resten af sæsonen. Det ville være helt vildt!

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum