Lodtrækning til Copa del Rey i dag kl. 13

4 år 2 måneder siden #1 af Nicklas
Der trækkes i dag lod til næste...

Der trækkes i dag lod til næste runde af dette års udgave af Copa del Rey. Lodtrækningen finder sted kl. 13 i det spanske fodboldforbunds hovedkvarter. 

Real Madrid kan trække Zaragoza, Osasuna, Sevilla, Barcelona, Athletic, Villarreal, Real Sociedad, Valencia, Granada, Leganés, Mirandés, Badajoz, Cultural Leonesa og Rayo Vallecano.

Kampen bliver spillet d. 29. eller 30. januar. Hvis man trækker en modstander fra en lavere række, vil Real Madrid spille på udebane, mens en modstander fra den bedste række vil betyde, at det hold der bliver trukket først får hjemmebanefordelen. 

Hvis Real Madrid formår at spille sig videre fra den kommende runde, skal man spille kvartfinalen d. 5. februar. Semfinalerne, som er et dobbeltopgør, bliver spillet d. 12. februar og 4. marts. Finalen spilles d. 18. april. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Ja så skal vi da have Barcelona i semifinalen, 2 elclassico mere i år ville da være dejligt.
Håber og tror det er ved at være på vippen at vi kan nakke Barcelona over 2 kampe i alle turneringer, max 1-2 år og Messi æren er ovre og de kommer falde som en sten i alle turneringer.
Tænk om vi kunne få 5 kampe med Barcelona inden sommeren...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #3 af Kimbo
Gider ikke alle de El Clasico's, de taber værdien for mig.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #4 af Ramos4

Kimbo skrev: Gider ikke alle de El Clasico's, de taber værdien for mig.


Helt enig.

Og vi taber jo alligevel bare. Når Messi er væk, kan vi sgu møde dem 20 gange hver sæson for min skyld :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #5 af Real HWL

Ramos4 skrev:

Kimbo skrev: Gider ikke alle de El Clasico's, de taber værdien for mig.


Helt enig.

Og vi taber jo alligevel bare. Når Messi er væk, kan vi sgu møde dem 20 gange hver sæson for min skyld :D


Med Zidane som træner, taber vi ikke bare. Han har vundet flere el clasico end han har tabt :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #6 af Ramos4

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Kimbo skrev: Gider ikke alle de El Clasico's, de taber værdien for mig.


Helt enig.

Og vi taber jo alligevel bare. Når Messi er væk, kan vi sgu møde dem 20 gange hver sæson for min skyld :D


Med Zidane som træner, taber vi ikke bare. Han har vundet flere el clasico end han har tabt :)


Ja okay, hvis vi tager Super Cup'en med.

Men vi har også tabt 2-3 og 0-3 på Bernabéu under ham.

Hvilket i øvrigt også er en helt anden sag. Når folk siger vi har et nemmere slutprogram end Barcelona. Well, vi har Barcelona og Atletico hjemme. Og vi slår ikke nogen af dem hjemme normalt. Så hvor nemt det bliver, ved jeg nu ikke. Omvendt har Barcelona Sevilla ude - svær bane - men Barcelona vinder der altid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7 af Kiwes

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev:

Kimbo skrev: Gider ikke alle de El Clasico's, de taber værdien for mig.


Helt enig.

Og vi taber jo alligevel bare. Når Messi er væk, kan vi sgu møde dem 20 gange hver sæson for min skyld :D


Med Zidane som træner, taber vi ikke bare. Han har vundet flere el clasico end han har tabt :)


Ja okay, hvis vi tager Super Cup'en med.


Men vi har også tabt 2-3 og 0-3 på Bernabéu under ham.

Hvilket i øvrigt også er en helt anden sag. Når folk siger vi har et nemmere slutprogram end Barcelona. Well, vi har Barcelona og Atletico hjemme. Og vi slår ikke nogen af dem hjemme normalt. Så hvor nemt det bliver, ved jeg nu ikke. Omvendt har Barcelona Sevilla ude - svær bane - men Barcelona vinder der altid.


Du svær at gøre tilfreds. Du ville måske fortrække at møde Barca og ATM ude? Barca har været elendig på udebane i år.
Barca har os, Sevilla, Valencia og Villarreal ude, og ATM hjemme.
vi har Bilbao og Sociedad ude, og Barca og ATM hjemme.
Jeg vil helt klart fortrække vores program.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #8 af Ramos4
Zidane har ikke vundet hjemme over hverken Barcelona eller Atletico i ligaen, men vundet over begge ude. Medmindre jeg er helt off.

Så ja det ville jeg næsten :)

Jeg siger bare, at vi ikke skal regne med at vores program er meget nemmere.

Edit: Vi har også Valencia hjemme, som er et hold vi de seneste 6-7 år har spillet lige så ofte uafgjort mod som vundet mod - på Bernabéu.

Just saying.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #9 af ZizouMo
Barca har så også Celta Vigo ude. Deres seneste 5 udekampe mod dem er endt således i Celtas favør:
2-0
2-2
1-1
4-3
4-1

Skal vi ikke være enige om, at vi har det nemmeste program på papiret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #10 af Ramos4
Fordi Barca har Celta ude, har vi det nemmeste program nu?

Nej, det bliver vi nok ikke enige om :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce