El Madrid skal møde La Real i Copa del Rey
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der er trukket lod til kvartfinalerne i Copa del Rey, som spilles i den kommende uge.
Her får Real Madrid glæde af Martin Ødegaards Real Sociedad hjemme på Estadio Santiago Bernabéu.
De fire kampe bliver således:
Real Madrid – Real Sociedad
Ath. Bilbao – Barcelona
Granada – Valencia
Mirandés – Villarreal
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Edit: Har netop undersøgt det, og det bliver kun til kampen på Bernabeu. Derudover lurer der overraskelser, når Barca, Valencia og Villarreal spiller på udebane.
Ligaen er selvfølgelig det vigtigste, hvor ville jeg gerne have et trofæ her også.
Jbner skrev: Jeg ved godt at Copa del Rey nok ikke er den der betyder mest for de fleste madridistas, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi vandt den i år. Vi har præsteret pinligt ringe i den turnering i mange år efterhånden, så det må snart være på tide med en sejr her.
Ligaen er selvfølgelig det vigtigste, hvor ville jeg gerne have et trofæ her også.
Mesterskabet over alt pt. men pokalen ser meget nem ud, så ja hvorfor ikke...
- 9eren
- Gæst
-
Jbner skrev: Jeg ved godt at Copa del Rey nok ikke er den der betyder mest for de fleste madridistas, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vi vandt den i år. Vi har præsteret pinligt ringe i den turnering i mange år efterhånden, så det må snart være på tide med en sejr her.
Vinder vi den ikke er det ikke verdens undergang, ligaen er absolut top prioritet og bør være det de næste mange år. Pokalen og CL skal tages skridt for skridt og det er ikke en skam at tabe til hold som er bedre på dagen.