Mbappé likede Real Madrid-sejr på Instagram

7 måneder 3 uger siden #1 af Administrationen
Kylian Mbappé var...

Mbappe insta

Kylian Mbappé var særdeles tilfreds med Real Madrids sejr over Atlético Madrid og det viste han ved at like et instagram-opslag og det kom efter en bevæget lørdag for den franske angriber, hvor det igen blev bevist, at han har et anstrengt forhold til Paris SG-træner, Thomas Tuchel.

Mbappé blev nemlig udskiftet i hjemmesejren over Montpellier og her nægtede angriberen at give hånd til Tuchel, hvilket førte til en større meningsudveksling mellem parterne på sidelinjen og efterfølgende var Thomas Tuchel utilfreds med hændelsen og sagde følgende:
- Hvis du tror, at jeg mangler autoritet…….jeg er træneren. Nogen skal besluttet, hvem der skal ud og ind og det er mig. Kylian er meget intelligent, han ved udmærket, hvad han gør. Han bryder sig ikke om at blive udskiftet. Det gør ingen spillere. Det er ikke gode billeder af hændelsen, men vi er ikke den eneste klub, som har disse reaktioner. Det så jeg i Dortmund og man har også set det i klubber som Liverpool og Manchester City. Jeg ser mange kampe og disse situationer kommer jævnligt. Det er ikke godt, for det åbner op for diskussioner. Vores gruppe er meget professionel og meget koncentrerede og disse billeder giver et andet indtryk og det er en skam. Jeg er ikke skuffet, jeg er trist. Jeg forklarede ham, hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Det vil jeg fortsætte med, at forklare tingene ud fra et sportsligt synspunkt. Vi spiller ikke tennis, vi spiller fodbold og man er nødt til at respektere alle.

Episoden kommer oven i en periode, hvor det er almindeligt kendt, at Kylian Mbappé tøver med at forlænge sin kontrakt med Paris SG, hvilket blot har øget rygterne om et muligt skifte til Real Madrid. Parterne følger i hvert fald hinanden tæt.

Se meningsudvekslingen mellem Tuchel og Mbappé her:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #2 af Real HWL
Mbappé er en fantastisk spiller, og jeg håber snart han kommer til Real Madrid. Men den der barnlige attitude han har når tingene ikke lige køre efter hans hoved, kan han godt lade blive i Frankrig.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo

7 måneder 3 uger siden #3 af nono
Hvis han skal til Real Madrid er det altafgørende at han kommer mens spillere som Sergio Ramos, Marcelo, Modric og Benzema stadig er i klubben. Nogle ældre spillere som på forskellig vis har vundet det hele - både på klubplan, internationalt plan og individuelt plan til at holde ham lidt i ørene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, elle44, Fondo_Sur

7 måneder 3 uger siden #4 af Thomaskjensen
Helt enig, det kan være afgørende at han ikke kommer til klubben som en anden messias der skal redde en synkende skude. Er det det han stræber efter er Barcelona en klub for ham....

Håber Perez går til valg (for vidst er det persidentvalg til sommer?) på at hente Mbappé ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

7 måneder 3 uger siden #5 af 9eren

Real HWL skrev: Mbappé er en fantastisk spiller, og jeg håber snart han kommer til Real Madrid. Men den der barnlige attitude han har når tingene ikke lige køre efter hans hoved, kan han godt lade blive i Frankrig.

Ja lad os da endelig have et hold med 100% soldater der gør lige hvad træneren siger.

Det er helt ok at spilleren har kant og stærk personlighed. Det er den eneste grund til, at vi har haft så mange fede fodboldspillere igennem historien hele verden rundt. Lad dem dog være mennesker i stedet for at bestræbe sig på, at få politisk korrekte fodboldspillere på hele holdet. Hvorfor så ikke bare sige at Pepe aldrig skulle have sat en fod på Bernabeu, efter sine vanvids handlinger mod Getafe.

Mbappe er jo ikke en Balotelli.

Mon ikke Zizou med sine evner til at behandle truppen og de mange stjerner korrekt, også vil kunne håndtere små konflikter med Mbappe. I think so!

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

7 måneder 3 uger siden #6 af Sahinovic

Thomaskjensen skrev: det kan være afgørende at han ikke kommer til klubben som en anden messias der skal redde en synkende skude.

Lol. Jeg håber virkeligt ikke han har disse tanker om sig selv, for han er og bliver aldrig! den type spiller der kan sætte en revolution igang i en klub. På denne front har vi heldigvis købt Hazard.

Ramos ud.

7 måneder 3 uger siden #7 af Real HWL

9eren skrev:

Real HWL skrev: Mbappé er en fantastisk spiller, og jeg håber snart han kommer til Real Madrid. Men den der barnlige attitude han har når tingene ikke lige køre efter hans hoved, kan han godt lade blive i Frankrig.

Ja lad os da endelig have et hold med 100% soldater der gør lige hvad træneren siger.

Det er helt ok at spilleren har kant og stærk personlighed. Det er den eneste grund til, at vi har haft så mange fede fodboldspillere igennem historien hele verden rundt. Lad dem dog være mennesker i stedet for at bestræbe sig på, at få politisk korrekte fodboldspillere på hele holdet. Hvorfor så ikke bare sige at Pepe aldrig skulle have sat en fod på Bernabeu, efter sine vanvids handlinger mod Getafe.

Mon ikke Zizou med sine evner til at behandle truppen og de mange stjerner korrekt, også vil kunne håndtere små konflikter med Mbappe. I think so!

Jeg elsker når fodboldspillere har kant inde på banen. Men det der Mbappe udviser der ved udskiftningen, har ikke en skid med kant at gøre. Der minder han aller mest om en lille prinsesse der ikke får sin vilje. Det er respektløs overfor både træner og holdkammerater.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Bismo, elle44, Sahinovic, Jakobsif555

7 måneder 3 uger siden #8 af Dios
9eren skrev:

Så må vi jo bare håbe Zidane aldrig vil skifte Mbappé ud i en kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

7 måneder 3 uger siden #9 af 9eren

Real HWL skrev:

9eren skrev:

Jeg elsker når fodboldspillere har kant inde på banen. Men det der Mbappe udviser der ved udskiftningen, har ikke en skid med kant at gøre. Der minder han aller mest om en lille prinsesse der ikke får sin vilje. Det er respektløs overfor måde træner og holdkammerater.

Mbappe gør det helt rigtige at undgå træneren, ingen grund til at han tager dialogen på netop det tidspunkt med Mbappe. Den må tages i omklædningen efter kampen. En oprevet spiller skal køle ned først før man kan tage dialogen, ellers bliver den jo aldrig saglig. Jeg er helt på Mbappes side der og selvfølgelig har det noget med kant at gøre.

Har Suarez bidt nogen efter han kom til Barcelona ?

7 måneder 3 uger siden #10 af elle44

9eren skrev:

Real HWL skrev:

9eren skrev:

Jeg elsker når fodboldspillere har kant inde på banen. Men det der Mbappe udviser der ved udskiftningen, har ikke en skid med kant at gøre. Der minder han aller mest om en lille prinsesse der ikke får sin vilje. Det er respektløs overfor måde træner og holdkammerater.

Mbappe gør det helt rigtige at undgå træneren, ingen grund til at han tager dialogen på netop det tidspunkt med Mbappe. Den må tages i omklædningen efter kampen. En oprevet spiller skal køle ned først før man kan tage dialogen, ellers bliver den jo aldrig saglig. Jeg er helt på Mbappes side der og selvfølgelig har det noget med kant at gøre.

Mbappe skal bare give træneren hånden og så gå hen og sætte sig, så kan de tage diskussionen bag lukkede døre hvor den hører til. Det Mbappe gør er respektløst og det underminere trænerens autoritet og han ved præcist hvad det er han laver. Jeg kan se bort fra den slags hvis det er et engangs tilfælde men det her er jo ikke første gang han reagerer på den måde ved en udskiftning.

Det er godt at have "kant", men det skal aldrig gå ud over ens eget hold.

Mht. Suarez.... Nej han har da ikke bidt nogen, men han opfører sig da stadig som et kæmpe svin 90% af tiden. Bare fordi man ikke bider folk betyder det altså ikke at man automatisk opfører sig ordentlig. Håber jeg da de fleste forstår? Eller er det bare mig?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

7 måneder 3 uger siden #11 af 9eren
Okay, for mig lød det mere som om, at du havde et forud-indtaget standpunkt, men det kan jeg se nu, at det ikke er sagen. Fair nok.

Det er ikke første gang vi har set et træner spiller opgør, og det går normalt i orden igen. Jeg tager det ikke så tungt det Mbappe gør, for det kan ligeså godt have med kemi at gøre mellem to personer der skaber spliden. Så synes bare det er lidt at spille kræfter på noget som slet ikke er aktuelt endnu. Jeg kan godt lide spillere der viser kant og ikke er bange for at sige deres mening, konflikt skaber udvikling.

Cristiano var heller ikke glad for at blive skiftet ud.

Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved 9eren.

7 måneder 3 uger siden #12 af Real HWL

9eren skrev:

Real HWL skrev:

9eren skrev:

Hvis du syntes en spiller har kant når han opføre sig som en 5 årig der ikke må få en is, så fred hver med det. Du opføre dig måske selv sådan på din arbejdsplads hvis du ikke får lønforhøjelse eller ferie?!

Om Suarez har bidt nogen? Jeg håber han har bidt Messi i badet...

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.