Nedtakts-podcast: Real Madrid vendte dårlig start til sikker sejr på El Sadar

4 år 2 måneder siden #13 af DeLaRed
Jeg synes helt folk glemmer at naevne Valverde og Kroos ved de foerste 2 maal...

Ramos, Varane, Militao og Nacho i midterforvaret er alle vant til at naar de rykker frem saa rykker Casemiro ned i hullet og bliver den 2. midter forsvarer, det ser man i hver kamp Casemiro spiller, at han i flere situationer ligger sig helt ned i feltet.

Jeg ved ikke om det er Zidane der havde glemt at fortaelle Valverde og Kroos hvem der skulle psille 6'er eller om de 2 indbyrdes bare blev enige om at efterlade pladsen, men de foerste 2 maal kommer paa baggrund af at vores midtbane var horrible paa dagen.

Og saa er jeg med paa at Areola skulle have haft et par redninger i kampen, men det er ikke hans skyld at Sociedad kommer frem til chancerne, som jeg ser det saa fejler vi faelt paa midtbanen og derefter moeder Sociedad angrebet saa et lidt usikkert forsvar og en maalmand der havde faaet de forkerte hansker paa.

Jeg har vaeret kaempe fan af Marcelo, og har utrolig meget respekt for ham stadig(uden tvivl verdens bedste venstre back igennem tiderne), men er enig med Podcasten om at det er paa tide at sige farvel, vi har nok af erfaring paa holdet til at han ikke rigtigt bliver savnet uden for banen (Ramos, Casemiro, Varane, Kroos, Benzema, Dani, og Modric hvis han bliver) og paa banen oedelaegger han mere end han hjaelper, og det har han gjort i 18 maaneder nu (med enkelte kampe hvor han har vaeret afgoerende, men jeg vil vaage den paastand at han har vaeret involveret i flere maal i den forkerte ende set over alle kampe)....
Jeg synes dog podcasten meget nemt glider over hvor horribelt ringe James er, han har haft 2 gode kampe i starten af seasonen (praecis samme antal som Bale) men sidenhen har han bare oedelagt alt hvad han kommer i naerheden af, og det er da saasandelig ogsaa ham der formaar at smide all bolde vaek i 1. halvej i Sociedad kampen, havde Isco eller Modric faaet start-pladsen saa havde Sociedad ikke haft det halve af deres chancer. For hver gang vi spiller James, saa gambler vi med mesterskabet, jeg er overbevist om at det ville vaere bedre for Real at stille op med en aegte badebold frem for James, det ville resultere i 20 boldtab mindre set over en halvej...Jeg haaber inderligt at James bliver henvist til baenkpladsen ved siden Areola, saa kan de to dele en pakke TUC-kiks under hver kamp indtil transfer-vinduet lukker op igen!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved DeLaRed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce