Bedømmelse af truppen mod Celta Vigo

6 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (37 brugere)

2.8 Courtois
2.1 Carvajal
2.6 Ferland Mendy
2.8 Marcelo
2.2 Ramos
1.7 Varane
2.5 Casemiro
2.1 Federico Valverde
2.4 Modrić
3.6 Toni Kroos
1.4 Bale
1.8 Benzema
3.4 Eden Hazard
2.3 Vinícius Junior
1.8 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 5 måneder siden #2 af Dios
@Zyconith.

Jeg har egentlig altid undret mig. Du giver altid gode karakterer. Er det fordi du ikke forventer mere af hver enkelt spiller, eller fordi du simpelthen synes de spiller godt?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 5 måneder siden #3 af Zyconith

Dios skrev: @Zyconith.

Jeg har egentlig altid undret mig. Du giver altid gode karakterer. Er det fordi du ikke forventer mere af hver enkelt spiller, eller fordi du simpelthen synes de spiller godt?

Nu har jeg aldrig... Først bliver man klandret for ikke at give gode nok karakterer, og nu er de nærmest for gode.

Hvilke karakterer mener du er 'gode'?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 5 måneder siden #4 af Dios

Zyconith skrev:

Dios skrev: @Zyconith.

Nu har jeg aldrig... Først bliver man klandret for ikke at give gode nok karakterer, og nu er de nærmest for gode.

Hvilke karakterer mener du er 'gode'?

Den kan egentlig også gå begge veje. Du ligger stort set på gennemsnittet i hver kamp med meget få undtagelser. Altså karakteren 3, hvis du skulle misforstå :) For mig at se, så får Bale en fantastisk karakter af dig. Han ligger på 1,4 i snit for alle os brugere, men han får 3 af dig. Det er en godkendt karakter, og derfor spørger jeg så om du synes han spillede godt, eller det er fordi du ikke forventer mere? Nu tog jeg bare ham som eksempel, men det gælder så vidt samtlige spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 5 måneder siden #5 af Zyconith
Jamen jeg synes egentlig at Bale spillede en helt godkendt kamp. At hans medspillere ikke formår at sætte ham bedre i spil synes jeg egentlig ikke at man kan klantre ham for, han gjorde sit. Derudover lavede han en fin assist hvor medspillere så ikke kan finde ud af at holde sig på den rigtige side af offsiden og har også nogle få lige ved og næsten momenter hvor der ikke skal meget til før den er i kassen.

Jeg synes egentligt at min karaktergivninger generelt set er ret hæderlige og fair - især hvis sammenligner det med en del af rakkerpakket herinde og deres emotionelle karaktergivninger der er blottet for originale betragtning og selvstændig stillingtagen af hvad de har været vidne til.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 5 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum