Real Madrids midtbanepuslespil for næste sæson

4 år 1 måned siden #1 af Benzeron
Det virker...

Det virker sikkert, at Real Madrid til sommer forstærker sig på holdets tyndt besatte midtbane, men det er stadig uvist præcis hvilke spillere, der vil ankomme.

Den mest sikre transfer synes fortsat at være Ajax’ Donny van de Beek, som allerede i sommers blev meldt tæt på et skifte til Kongeklubben. Hollænderen fastholder dog, at han ikke vil udtale sig om sin fremtid før slutningen af sæsonen.

Zidane har imidlertid andre prioriteter, og her bliver Paul Pogba naturligvis fortsat nævnt som cheftrænerens ubestridte førstevalg. Ferland Mendys agent, Ivan Le Mee, der har godt styr på det franske transfermarked, udtalte i går til Tuttosport, at han er overbevist om, at Zidane igen vil presse på for at hente Pogba til sommer. Som det også var tilfældet med købene af de forhenværende Chelsea-spillere, Courtois og Hazard, har Pogba til sommer blot ét år tilbage af sin kontrakt, og ifølge MARCA kan det få Manchester United til at sænke prisen på franskmanden fra de svimlende 180 millioner euro til 100 millioner.

Derudover bliver Rennes’ 17-årige midtbanetalent, Eduardo Camavinga, regelmæssigt nævnt som et transferemne, men grundet den store interesse i spilleren, vil han formodentlig ikke være meget billigere end Pogba. Her spekuleres der i en pris på omkring 80 millioner euro. MARCA slår fast, at Real Madrid har kontaktet Camavingas agent, der på grund af den interne krise i Rennes er åben for at forsøge at finde en udvej for sin klient.

Til slut spiller Ødegaard naturligvis også en vigtig rolle i Real Madrids midtbanepuslespil, men som vi skrev tidligere her på siden, afhænger nordmandens fremtid formodentlig af, hvor længe Modric fortsat kan kalde sig Real Madrid-spiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #2 af DeLaRed
Efter min mening er den lige til hoejre benet...

Hvis vi siger vi pt har en midtbane der hedder:
Casemiro - Kroos - Valverde (A-Kaede)
Modric - Isco - James (B-Kaede)
og dermed ser bort fra at f.eks. saette Ramos ell Marcelo op paa midtbanen eller spille Lucas V, mere centralt, men kun kigger paa vores deciderede midtbane spillere)
A-Kaeden mener jeg ikke vi skal pille ved, hvis vi antager at alle 3 gerne vilblive i Madrid.
B-Kaeden skal skiftes ud som foelger ”James, Isco, Modric IN THAT ORDER”.
James: Han skal naturligvis vaek, klart vores svageste spiller paa hele holdkortet, jeg mener dog at inden vi finder en offensiv loesning til midtbanen skal vi have en gardering for Casemiro, da Kroos og Valeverde bare ikke fungere dybere i banen paa sigt (Vi har tidligere laest rygter om Camavinga, Soumare ell Roca) er egentlig aaben overfor alle 3 eller en helt 4. saa laenge det er en decideret defensiv midtbane. (Jeg taenker en af de unge fransktalende spillere ville passe ZZ bedst) Saa dermed skifter vi James ud med en defensiv midtbane spiller, det vil holdet kun blive staerkere af.
Isco: Jeg mener han burde sige adios inden Modric, og det goer jeg paa bagrund af at vi med enten DVB eller Oedegaard har 2 spillere der kan spille i samme rum som Isco (oedegaard mere end DVB) men ikke har samme kvaliteter dybere i banen som Modric (den kan naturligvis udvikles over tid, men nu kigger kun paa naetse season. Ud over det faar vi ogsaa Asensio tilbage(forhaabentligt paa samme niveau som inden skaden) og han kan ogsaa sagtnes spille i de mere offensive rum som Isco normalt varetager, saa derfor ser jeg ingen grund til at beholde Isco, saa faar vi simpelhen for mange offensive kraefter paa midtbanen, men for faa der ogsaa kan ligge dybere i banen.
Modric: Hvis man vaelger baade at hente DVB og Oedegaard, saa er der naturligvis ikke plads til Modric, jeg mener dog med tilgangen af DVB samt en defensiv midtbane spiller mere (for james og isco) saa er der ingen grund til at lave flere anedringer cetralt paa banen i samme season. Og tagt i betgragtning hvor god Oedegaards udvilking er i Sociedad saa mener jeg ikke vi mister noget ved at han tager en season mere der og saa tager over for Modric i sommeren efter.
Saa stod den til mig hedder det farvel til James og Isco, og goddag til DVB og (Camavinga, Soumare, Roca) og saa beholder vi Modric i en endnu mindre rolle en i denne season, og saa kommer oedegaard aaret efter.
Jeg ville vaelge samme scenarie selvom det er Pogba der maaske kommer istedet for en af de 2 unge spillere(DVB og Oedegaard), da jeg ogsaa mener han faktisk ville vaere bedste som offensiv midtbane, men jeg haaber dog ikke at Pogba kommer til Real, mest af alt pga hans skader, vi har ikke brug for endnu en Bale/Woodgate Saga, og saa mener jeg heller ikke han noedvendigvis er det vi mangler, ud over at vi godt kunne bruge ham i luftrummet baade offensivt og defensivt.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #3 af Pichichi
Pogba vil koste alt for meget. United vil ikke sælge til os for en fair pris da Woodward ser os som den største trussel til United's kæmpe marketings potentiale.

Camavinga til gengæld vil være en kæmpekup. Han er en gigantisk talent og kan blive den perfekte afløser til Casemiro.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Pichichi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #4 af nono
Jeg er helt enig. Pogba har altså skuffet fælt i United og blev overstråler af mange holdkammerater til VM.

Han er en virkelig dygtig spiller, men han kommer med gigantiske omkostninger og en Mino Raiola i baggagen der kan og vil skabe ravage.

Camavinga kan blive ligeså god og kommer helt uden alle disse udfordringer. Glem Pogba, glem Neymar og gå efter det “nye” guld i form af Camavinga, Mbappe eller sågar Haaland.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #5 af 9eren
Fortrækker Van den Beek og Fabian men uanset hvad, kunne det være fedt at få nogle spillere ind som kan åbne et kompakt forsvar op som Ødegaard kan. Og så nogle angribere der kan tage dybdeløb.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce