Nedtakts-podcast: Real Madrids dumme pointtab i Valencia

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Real Madrid fik en...

podcast

Real Madrid fik en mildest talt skidt optakt til en meget afgørende uge med først CL-kamp mod Manchester City og efterfølgende El Clásico.

Nederlaget betød et foreløbigt farvel til førstepladsen, men efter kampen samledes hele podcast-crewet til en snak om kampen mod Levante, samt et kig frem mod de kommende to opgør.

Som altid, når Christian, Daniel, Oscar og Jesper er i studiet, byder den på quiz og andre overraskelser og der forhåbentlig kan vi også fremtvinge et lille smil hos jer, på trods af det dårlige resultat.

I finder den her:

Real Madrids dumme pointtab i Valencia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #2 af Zyconith
Dejligt lyt som altid.

Jeg ligger mig i forlængelse af Daniel. Kampen mod City ser alt andet end lys ud. Hvis Zidane formår at hive en sejr hjem med plads til et vist fejlmargin i udebaneopgøret skal vi prise os lykkelige, men tvivler ærlig talt på at det er særlig realistisk.

Denne uge kan meget vel blive kulminationen på flere års neglekt på transfer fronten, en fuldstændigt vanvittigt magtbegærlig præsident og hans manglende medvirken til at opretholde en armslængde til det sportslige, samt flere nøglespilleres manglende evne til at tage deres ansvar seriøst.

Jeg synes desuden at vi har set at Ramos ikke er opgaven som kaptajn værdig. Hans spil på banen er rædderligt og han begår den ene efter den anden usympatiske svinestreg og diverse svinkeærinder der ikke hører hjemme i en klub som Real Madrid. Da Pepe var hans sidemakker i forsvaret var der i det mindste en til at holde ham i ørene.

Ud med dødvægten (James, Luka Modric, evt. Bale.)

Tilbage med Achraf, Reguillon, Ødegaard og Ceballos. Skaf en proper konkurrent til Ramos, skaf en reserve til Casemiro, ind med Isak, Haaland eller lignende. Og lad os så for alvor få kørt nogle af alle vores talenter i stilling.

I forhold til de resterende kampe synes jeg at Zidane passende burde genoverveje hvorvidt at man ikke burde give nogle kampe til spillere såsom Mariano, Brahim Diaz, m.fl. og i det mindste give dem chancen for at bevise deres værd.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.