Rodrygo misser El Clásico med karantæne

4 år 1 måned siden #1 af Benzeron
Raúls Castilla-mandskab...

Raúls Castilla-mandskab spillede sig i dag op på syvendepladsen i Spaniens tredjebedste række, da man slog bundproppen San Sebastian de los Reyes med 2-0 på hjemmebane. Rodrygo var ikke i førsteholdets kamptrup til kampen mod Levante lørdag aften, hvorfor han i stedet tørnede ud for Castilla, og brasilianeren var involveret i begge mål.

Nyindkøbet Reinier fik sin debut i kampen, og det var efter samspil med Rodrygo, at Reinier med en hælaflevering assisterede Álvaro Fidalgos scoring til 1-0. I slutningen af kampen scorede Rodrygo selv til 2-0, og det var på et glimrende solomål. Han modtog bolden ved midterlinjen, hvorefter han accelererede forbi en af modstanderholdets forsvarsspillere for derefter at sparke bolden i kassen.

Rodrygo dummede sig efterfølgende ved fejringen af målet, da han på provokerende manér jublede op i ansigtet på San Sebastian-målmanden. Dommeren viste dermed brasilianeren et gult kort for anden gang i kampen, og udvisningen betyder, at Rodrygo vil have karantæne i den kommende runde i La Liga, hvor Barcelona kommer på besøg.

Rodrygos karantæne gør ikke tingene nemmere for Zidane forud for El Clásico, eftersom Hazard igen pådrog sig en alvorlig skade i Levante-kampen. Spørgsmålet er derfor om holdets anden unge brasilianske kantspiller, Vinícus, vil få en vigtig rolle at spille i de to kommende storkampe. Vinícius erstattede Hazard i går aftes, hvor han indtog venstrekanten og fik vist prøver på sin gennembrudskraft og enorme fart.

Rodrygo er disponibel til midtugens Champions League-kamp mod Manchester City, men Zidane synes at have mere tillid til Vinícius for tiden. Franskmanden kan dog også vælge at bruge Isco, Vázquez eller Bale, og sidstnævnte går ind til kampen med halvanden uges pause, da han sad over i gårsdagens kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #2 af DeLaRed
Kæmpe klaphat!!! Nu mangler vi bare at Vini blir taget for Sprit-kørsel, Benzema får Corona-virus og Jovic falder i badekaret...
Så ka vi stille med Marcelo, James og Bale i angrebet...FFS!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #3 af Brylle
Det er muligvis den mest underlige dommerkendelse jeg har set i meget lang tid. Jeg har kun set det i highlights, så er der noget der kan svare på om der var en grund til at keeperen fløj i hovedet på ham i første omgang udover at han tørrede hele holdet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #4 af longwind

Brylle skrev: Det er muligvis den mest underlige dommerkendelse jeg har set i meget lang tid. Jeg har kun set det i highlights, så er der noget der kan svare på om der var en grund til at keeperen fløj i hovedet på ham i første omgang udover at han tørrede hele holdet?


San Sebastian mente åbenbart at Castilla skulle have stoppet spillet pga. fair play, eftersom en af deres spillere lå i græsset.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #5 af Brylle

longwind skrev:

Brylle skrev: Det er muligvis den mest underlige dommerkendelse jeg har set i meget lang tid. Jeg har kun set det i highlights, så er der noget der kan svare på om der var en grund til at keeperen fløj i hovedet på ham i første omgang udover at han tørrede hele holdet?


San Sebastian mente åbenbart at Castilla skulle have stoppet spillet pga. fair play, eftersom en af deres spillere lå i græsset.

Ja okay. Det giver lidt mere mening end bare videoerne på Twitter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 1 måned siden #6 af 9eren

DeLaRed skrev: Kæmpe klaphat!!! Nu mangler vi bare at Vini blir taget for Sprit-kørsel, Benzema får Corona-virus og Jovic falder i badekaret...
Så ka vi stille med Marcelo, James og Bale i angrebet...FFS!


Marcelo kom først på den regning og er taget for at køre for stærkt på motorvejen. Dog ikke med alkohol i blodet. Skulle ha været sket den 19 dec

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur
Vinicius - Benzema - Rodrygo er ellers mit bud på den bedst mulige offensiv Real Madrid kan stille med pt.

Lad drengene få minimum et point og masser af god moral fra den kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce