Real Madrid har aldrig tabt til Manchester City i CL

4 år 1 måned siden #1 af Daniel
Real Madrid...

Real Madrid og Manchester City har mødt hinanden fire gange i Champions League-regi, og Los Blancos har endnu til gode at indkassere sit første nederlag til englænderne.

Således lyder Real Madrids stime mod Manchester City på to sejre og to uafgjorte kampe.

De to hold stødte for første gang sammen i Champions League-sammenhæng i gruppespillet i 2012/13-sæsonen, hvor Real Madrid vandt 3-2 på Santiago Bernabéu efter et legendarisk comeback i slutminutterne. Det omvendte opgør endte 1-1 på Etihad.

I 2015/16-sæsonen bragede de to giganterne sammen i semifinalerne i Champions League, hvor Real Madrid rejste til den spanske hovedstad med et fint udgangspunkt i bagagen efter en målløs kamp på Etihad. Los Blancos vandt returkampen 1-0 efter et flot mål af Gareth Bale, og senere løftede Ramos og co. også klubbens ellevte Champions League-trofæ.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
4 år 1 måned siden #2 af Figo7Dk
Jiiiiiinx.... Sikkert 2 tal imorgen. Odds 2.30. -.-

iHala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #3 af LasseRMD
Jeg følger nærmest ikke med i PL og overhovedet ikke med i City. Kan nogle forklare mig, hvad det er, der gør dem til favoritter? Har de ikke haft en skidt sæson i PL, eller er jeg forblændet af Liverpool's vanvidssæson? Eller er det pga. Real Madrids dårlige resultater på det seneste?

Jeg kan nemlig ikke se, hvorfor de skulle være favoritter på Bernabeu, som de forskellige odds indikerer.

Jeg ser opgørerne som ekstremt 50/50 for at være helt ærlig, også selvom City har hjemmebanen i sidste kamp.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved LasseRMD.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #4 af Ramos4

LasseRMD skrev: Jeg følger nærmest ikke med i PL og overhovedet ikke med i City. Kan nogle forklare mig, hvad det er, der gør dem til favoritter? Har de ikke haft en skidt sæson i PL, eller er jeg forblændet af Liverpool's vanvidssæson? Eller er det pga. Real Madrids dårlige resultater på det seneste?

Jeg kan nemlig ikke se, hvorfor de skulle være favoritter på Bernabeu, som de forskellige odds indikerer.

Jeg ser opgørerne som ekstremt 50/50 for at være helt ærlig, også selvom City har hjemmebanen i sidste kamp.


Altså vi har 1 spiller der kan score (Benzema) og han scorer ikke rigtigt i 2020. Så det er vel meget oplagt.

City har haft hele midterforsvaret ude, så de har haft Fernandinho dernede. Det har kostet point. Men de spiller stadig flot offensiv bold. Jeg tror sagtens vi kan spille op med dem og Etihad er jo ikke et svært sted at spille, men altså...vi scorer jo ingen mål.

Som jeg skrev andetsteds: Det bliver præcis som sidste år, hvor vi faktisk dominerede Barca i Copa del Rey og ligaen på Bernabéu, men tabte 0-3 og 0-1.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #5 af Fondo_Sur
Vinicius bliver stjernen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #6 af Ramos4

Fondo_Sur skrev: Vinicius bliver stjernen.


Phew det bliver en lang kamp, hvis du sidder og venter på det :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev:

Fondo_Sur skrev: Vinicius bliver stjernen.


Phew det bliver en lang kamp, hvis du sidder og venter på det :/


Jeg tror på gutten i den kamp. Forhåbenligt starter han inde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #8 af Pichichi
Hvis de scorer først bliver det opppe af bakke.

Vi skal sende mange ind i boxen i alle dødboldssituationer. Ramos eller Varane i en hjørnespark har mere chance i at score end vores angribere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce