Vinicius: Dommerne dømmer altid imod os

6 år 5 måneder siden #1 af Jbner
Vinicius Junior...

Vinicius Junior var alt andet end tilfreds med kampens dommer, Daniel Orsato, efter onsdag aftens nederlag til Manchester City, og det lagde han ikke skjul på da han talte med pressen efter opgøret.

- Vi gik ikke fysisk ned. Gabriel Jesus begår frispark på deres første mål. Det ved alle. Det samme skete i første halvleg med mig og Mahrez, og jeg begik frispark.

- Dommeren har VAR, men han ville ikke se det.

- Jeg så at det var et frispark på banen, og jeg havde ikke brug for at se det igen i omklædningsrummet.

Vinicius mener altså er der var et tydeligt frispark til Ramos i situationen omkring Gabriel Jesus' mål, selvom flere dommereksperter har erklæret sig enige med beslutningen som Daniel Orsato tog, heriblandt den spanske ekspert, Juan Andújar Oliver.

Udover at brokke sig over Daniel Orsato, fik samtlige dommere også en tur af Vinicius efter kampen.

- De behandler os altid på samme måde her. Det var det samme i kampen mod Levante, hvor Ramos fik en gult kort for hans frispark, som normalt ikke giver gult.

- Dømmer de imod os? Ja. Vi er holdet med flest Champions League- og liga-titler. Det vil altid være sådan.

- Men det kommer ikke til at røre os.

- Vi har gang i en god sæson, og vi vil arbejde hårdt til søndag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
6 år 5 måneder siden #2 af Madridista02
Flov udtalelse. Vi tabte og der er ikke meget at sige til det. City var mere afgørende og effektive end os, ingen grund til at snakke om dommere efter den kamp.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44, Sahinovic

6 år 5 måneder siden #3 af Ramos4
Mærkeligt at snakke om et gult kort i kampen mod Levante. Det var sgu ikke det gule kort der afgjorde sagerne, kammerat. Prøv at blive på benene og ramme målet bare en gang imellem.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn, Sahinovic, JesperThomsen

6 år 5 måneder siden #4 af -#7-
Vinicius skulle sætte sig ned og se nogle af de andre knock-out kampe vi har været involveret i (især mod Bayern for nogle år siden), hvor vi skal være glade for at VAR ikke havde gjort sit indtog.

Lad os fans brokke os over dommerne, det klæder ikke spillerne. Slet ikke efter en kamp hvor dommeren ret beset gjorde det ganske fint.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

6 år 5 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Jeg er helt enig i at han skal have samme kursus i at udtale sig til pressen som Zidanne har fået. Her tænker jeg på Bale problematikken fra i sommer specifikt.

Samtidig tror jeg ikke at der er mange der ville havde klaget om målet til 1-1 var blevet til et frispark, for der var tydelig kontakt til Ramos. Der var 2 hænder i ryggen, ergo kunne dommeren havde dømt frispark.
Nu gjorde han det ikke og det er jeg helt OK med. Han dømmer generelt en god kamp og synd at 3 felj skal gøre det sværere at møde Chelsea i kvartfinalen :)

1-1) Ramos, kig på din mand
1-2) Carvajal, hop i middelhavet
Rødt) Ramos, kig på din mand
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen

6 år 5 måneder siden #6 af Sahinovic

Thomaskjensen skrev: synd at 3 felj skal gøre det sværere at møde Chelsea i kvartfinalen :)

Ironi, eller tror du seriøst på videreavancement til Chelsea? Du virker alligevel ret sikker i din sag.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

6 år 5 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Ja da og Valencia i finalen :) Vi, Chelsea og Valencia skal da bare lave den omvendte Barcelona så er den klaret.

Bolden er rund.

Leveret af Kunena Forum