Optakt: Betis-Real Madrid, LaLiga, 27. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De gør intet godt for offensiven, og Vinicius har absolut ingen spilforståelse, han aner ikke hvor han skal løbe hen, det er helt sindssygt at være vidne til.
Florentino Pérez
elle44 skrev:
Ramos4 skrev: Klassisk Casemiro: God kamp sidst - forfærdelig i dag.
Betis virker ikke som et hold der nogensinde kommer til at score. Men det gør vi heller ikke.
Spændende hvis Asensio kan komme tilbage denne sæson. På beIN Sports sagde de han er tilbage om et par uger.
Fordi han har jo spillet en masse dårlige kampe i den her sæson eller hvordan? Giver ingen mening
Okay du.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sahinovic skrev: Vinicius og Vazquez på kanterne, så kan man heller ikke forvente alt for meget.
De gør intet godt for offensiven, og Vinicius har absolut ingen spilforståelse, han aner ikke hvor han skal løbe hen, det er helt sindssygt at være vidne til.
Vi må være eneste tophold i verden uden en angriber i boksen.
Kan man ikke smide Benzema på 10'eren og så Jovic/Mariano og Vini/Rodrygo på toppen?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
slb1995 skrev: Zidane har bare ventet på skyggen af en god kamp fra Marcelo, så han kunne smide Mendy tilbage på bænken og dermed fortsætte med den gamle garde lidt endnu. I aften eksemplificeret af både Marcelo og Modric fra start.
Jeg tror han er desperat efter noget offensiv kvalitet, og jeg tror desværre at Marcelo er vores bedste bud på at få offensiven i gang. Hvor skal det ellers komme fra?
Havde spillerne startet kampen med samme intensitet som vi så i 2. Halvej mod Barca, så havde Betis været presset i bund, men det er lidt sol om de stadig spiller med den holdning at Cristiano nok skal score et mål eller to uden at de skal anstreng sig for meget...har de glemt han spiller i Juve nu???
Donde está la biblioteca?
Florentino Pérez
- Cristiano7
- Platin bruger
-
longwind skrev:
slb1995 skrev: Zidane har bare ventet på skyggen af en god kamp fra Marcelo, så han kunne smide Mendy tilbage på bænken og dermed fortsætte med den gamle garde lidt endnu. I aften eksemplificeret af både Marcelo og Modric fra start.
Jeg tror han er desperat efter noget offensiv kvalitet, og jeg tror desværre at Marcelo er vores bedste bud på at få offensiven i gang. Hvor skal det ellers komme fra?
En mere angriber (Mariano/Jovic) på banen, og Benzema tilbage til hans tidligere rolle som hængende angriber.
longwind skrev:
Men Marcelo har ikke budt på meget indtil videre, så lad os skynde os at skifte taktik!
Donde está la biblioteca?
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vasquez og Modric skal ud.
Ind med Valverde og Mariano.