Bedømmelse af truppen mod Betis

6 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)

2.8 Courtois
1.6 Éder Militão
2.8 Ferland Mendy
2.2 Marcelo
1.4 Ramos
3.4 Varane
2.0 Casemiro
2.5 Federico Valverde
2.0 Modrić
1.7 Toni Kroos
1.3 Benzema
1.3 Lucas Vázquez
2.5 Mariano
2.1 Vinícius Junior
1.3 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #2 af Realex
Hvordan kan man, helt seriøst, give Zidane andet end én stjerne efter denne rædselsfulde indsats?

6 år 4 måneder siden #3 af Raul-Madrid
Jeg er ikke helt enig her.

Jeg syntes endelig Zidanes opstilling som sådan er helt fin, men spillerene på banen var håbløse!

Jeg er bestemt ikke fan af Vazquez - men hvis man skal spille med Militao på højreback så giver det sku super mening at man også har Vazquez på højre side til at hjælpe til.

At Militao og Vazquez så var en katastrofe sammen er noget helt andet - men det var altså ikke taktikkens skyld.

Zidanes ud og indskiftninger var altså også helt efter bogen og han gjorde det helt rigtige og faktisk også i god tid.

Man kan ikke gøre noget ved de mål som der bliver scoret.

Mendy, Valverde og Mariano gjorde det godt og fik styr på kampen igen og vi var da også tæt på at få scoret flere gange det kvarter end hele kampen.

Nederlaget skyldtes primært en svag kamp er nogenlunde alle fra start 11eren minus Courtois som faktisk stod super godt.

det gode er at Barca nok skal dumme sig snart igen - det kedelige er vi også kommer til at tabe flere point.

RAUL!!!!

6 år 4 måneder siden #4 af LasseRMD

Raul-Madrid skrev: Jeg er ikke helt enig her.

Jeg syntes endelig Zidanes opstilling som sådan er helt fin, men spillerene på banen var håbløse!

Jeg er bestemt ikke fan af Vazquez - men hvis man skal spille med Militao på højreback så giver det sku super mening at man også har Vazquez på højre side til at hjælpe til.

At Militao og Vazquez så var en katastrofe sammen er noget helt andet - men det var altså ikke taktikkens skyld.

Zidanes ud og indskiftninger var altså også helt efter bogen og han gjorde det helt rigtige og faktisk også i god tid.

Mendy, Valverde og Mariano gjorde det godt og fik styr på kampen igen og vi var da også tæt på at få scoret flere gange det kvarter end hele kampen.

Nederlaget skyldtes primært en svag kamp er nogenlunde alle fra start 11eren minus Courtois som faktisk stod super godt.

det gode er at Barca nok skal dumme sig snart igen - det kedelige er vi også kommer til at tabe flere point.

Valverde....

Hvorfor skal sæsonens overraskelse, og én af vores bedste spillere denne sæson ikke spille? Han kunne passende tage pladsen fra uduelige Vazquez - at han har så mange kampe for Real Madrid er et større mysterie. Valverde havde bidraget med samme defensive arbejde som Vazquez, så jeg køber ikke den der med at det var godt set at bruge ham, når Militao også spillede. Jeg forstår ikke hvordan Valverde kan have spillet sig af holdet med den super kamp, som han leverede mod Barca.

6 år 4 måneder siden #5 af PMO
Besvaret af PMO på emne Bedømmelse af truppen mod Betis
Man ligger jo blot som man har redt. Allerede for 1 år siden stod det klart at truppen ikke var god nok. At man så vælger at køre videre med stort set de samme spillere i start 11eren - jamen så ender det sådan. Det kan ikke komme som en overraskelse. Det kan ikke passe, at holdet den ene dag vinder over sin ærkerival, men næste ikke kan slå et bundhold. Der skal meget mere stabilitet ind på holder.

Eneste grund til at det er tilnærmelsesvist “spændende” i La Liga, er fordi Barcelona også sejer rundt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

6 år 4 måneder siden #6 af Petroleum
En klassisk Real Madrid-indsats! Synes eddermame at vi har set den her mange gange fra holdet... Spiller sig foran i en god og vigtig kamp sidste uge, og ugen skal man så forsvare den gode indsats fra sidst... åååh hvor er jeg dog træt af det.

Det kan godt være, at spillerne har svært ved at sætte sig op til kampe mod bundhold i la liga, og de hellere vil spille CL, men hvis de alligevel taber CL-kampene, så er der satme ingen undskyldning.

Frustrationer, frustrationer, frustrationer og frustrationer!

6 år 4 måneder siden #7 af Petroleum
En anden ting... hvordan faen får jeg bedømt spillerne?? Jeg kan se alle andres bedømmelser, men kan ikke selv finde ud af at gøre det :D
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Petroleum.

6 år 4 måneder siden #8 af Administrationen

Petroleum skrev: En anden ting... hvordan faen får jeg bedømt spillerne?? Jeg kan se alle andres bedømmelser, men kan ikke selv finde ud af at gøre det :D

Du klikker på nyheden og derefter på "drop-down"-boksen, hvor der står "Gennemsnit" i toppen. Her finder du dit eget brugernavn på listen og giver karakterer til spillerne, hvorefter du trykker Gem.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 4 måneder siden #9 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bedømmelse af truppen mod Betis

Raul-Madrid skrev: Jeg er ikke helt enig her.

Fin tanke Zidane har med Lucas og Militao. Det er bare meget riski, fordi de aldrig har spillet sammen før. Så gav det jo heller ikke noget offensivt til et meget tamt angreb. Der bliver tit tænkt for bagudrettet og det virker som om, at Zidane bare i blinde sætter sin offensiv. Synes jo godt man kunne ha stillet med Rodrygo, Mariano og Vinicius igår. Hurtige spillere og aggressive med at score mål, hvilket Benzema jo slet ikke er og ej Lucas.

Leveret af Kunena Forum