Kubo: Isco er utrolig
Imens coronakarantænen står på, har Real Madrids Mallorca-lejesvend, Takefusa Kubo, fundet tid til at svare på spørgsmål fra fans.
Japaneren blev stillet en del spørgsmål omhandlende Real Madrid, herunder hvilken spiller, der imponerede ham mest, hvortil han svarede:
- Da jeg trænede med førsteholdet, kunne jeg virkelig godt lide Isco. Jeg vidste, at han var god, men efter at have trænet med ham indså jeg, at han er utrolig.
Kubo blev desuden spurgt ind til, hvem han foretrækker af Messi og Ronaldo.
- Jeg kunne bedst lide Cristiano, da han var i Manchester United. I Real Madrid blev han mere en målscorer. Jeg kan bedst lide Ronaldos frispark, og hos Messi kan jeg bedst lide hans dribleevner.
Mallorca ligger for tiden nummer 18 i La Liga med ét point op til nedrykningsstregen, og Kubo foretrækker at holde fokus på denne sæson, før han forholder sig til sin fremtid i Real Madrid.
- Først skal vi redde Mallorca fra nedrykning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Forestil jer ham med en højere acceleration, hvad det ikke kunne være blevet til.
Ps. God corona karantæne til jer alle.
Jeg savner Pepe :(
Bare træls det aldrig rigtigt kommer videre ud på den store bane i mere end et par kampe