Podcast-special: "El Peor Once" fra 2000 til 2010

3 måneder 1 uge siden #1 af Administrationen
Husker du 00erne? Det...

podcast

Husker du 00erne? Det var de vilde tider med Galáctico-indkøbene. Men det var også tiden med de mærkværdige og ind i mellem horible indkøb, som man ikke rigtig forstod noget af.

Madridista.dk har været i podcast-studiet for at stille ”El peor once”, den værste startopstilling, blandt de spillere, som var en del af Real Madrid i 00erne.

Eneste krav er, at de skal have fået mindst 10 kampe for Real Madrid.

Vi giver dig et overblik over de mærkværdige indkøb og fortæller dig alle de vilde historier om dem.

Podcast-special: "El Peor Once" fra 2000 til 2010

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #2 af Administrationen
Vi kommer omkring den - på det tidspunkt - dyreste spiller i Real Madrids historie. Kvinder og croissanter. Førstepræmien i et julelotteri. Alkoholisme og gratis pizza og meget, meget mere. De vilde 00ere i Real Madrid.

3 måneder 3 dage siden #3 af madrid2000
Nu er det en del tid siden, at jeg hørte den, så jeg ved ikke om jeg kan huske holdet, men det var noget i retningen af:

Dudek
Cicinho--Pavon--Walter Samuel--Raul Bravo

Garcia---Emerson/Gago---Drenthe

Casano---En eller anden fra Balkan
Robinho.

Det jeg vil frem til er, at jeg synes det er langt ude, at sætte Robinho på sådan et hold. Han var der underholdende og bestemt ikke en katastrofe som mange af de andre på holdet er. De andre spillere er jo decideret lort. Robinho vandt trods alt 2 mesterskaber, hvor han var en af bærende kræfter på holdet. Jeg vil går så langt som, at han var markant bedre end hvad Vinicius eller Rodrygo har vist indtil videre. Derudover blev han skippet afsted til City, hvor man økonomisk også scorede et stort beløb på ham. Så han var trods alt en af vores bedre handler i den periode. Enig i, at han ikke blev den næste Pele, men det berettiger ikke, at han skal på sådan et hold.

Han var 3 sæsoner i RM købt for 24 mio euro. 2 Mesterskaber og solgt for 43 mio euro. 137 kampe: 35 mål og 27 assists. Jeg vil da ønske, at vi havde Robinho på holdet nu. Det er der mere end godkendt.
Sidste redigering: 3 måneder 3 dage siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, ElMadrid, Ramos4

3 måneder 3 dage siden #4 af Daniel
Der var heldigvis - eller delvist vil nogen nok mene - én fornuftig stemme med på den podcast, som forsøgte at tale Robinho af holdet.

Men vores hold blev: Dudek; Cicinho, Woodgate, Pavon, Heinze; Pablo Garcia, Gago, Drenthe; Robinho, Baljic, Cassano

Navne som Samuel, Bravo, Diogo, Emerson (vores 12. mand), Kaká, Owen og Portillo blev også vendt i vores snak.

Måske kan Christian være behjælpelig med at smide vores individuelle hold i den her tråd, hvis han læser med!?

3 måneder 3 dage siden #5 af Lars1991
Er det mig der husker forkert, eller var Dudek ikke også bare købt som reservemålmand? Og gjorde han det ikke ganske fint i den rolle? Eller hvad? Det lang tid siden, så måske husker jeg det ikke rigtigt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Ramos4

3 måneder 2 dage siden #6 af Ramos4
Jeg kunne nu meget godt lide Portillo.

Sue me.

3 måneder 2 dage siden #7 af Daniel
Vi står naturligvis ved vores hold. Vi lavede lidt kompromisser undervejs. Der var ligeledes et par præmisser, som vi arbejdede udfra:

1. Minimum 10 førsteholdskampe.
2. En (så vidt muligt) god historie til de valgte spillere for at gøre vores snak mere interessant/underholdende.

Men det kunne være rigtig interessant at få nogle bud fra jer på 00'ernes værste start 11'er. Jeg glæder mig især til at se, hvem der kommer på kasse, hvem der napper Robinhos plads og hvem der skal placeres på toppen over Portillo.

Det er en ret svær øvelse. Prøv den selv :-)

3 måneder 2 dage siden #8 af madrid2000

Daniel skrev: Vi står naturligvis ved vores hold. Vi lavede lidt kompromisser undervejs. Der var ligeledes et par præmisser, som vi arbejdede udfra:

1. Minimum 10 førsteholdskampe.
2. En (så vidt muligt) god historie til de valgte spillere for at gøre vores snak mere interessant/underholdende.

Men det kunne være rigtig interessant at få nogle bud fra jer på 00'ernes værste start 11'er. Jeg glæder mig især til at se, hvem der kommer på kasse, hvem der napper Robinhos plads og hvem der skal placeres på toppen over Portillo.

Det er en ret svær øvelse. Prøv den selv :-)

Jeg synes faktisk i ramte meget godt. Det var lige Robinho som jeg ikke var enig i, men det var mest fordi alt omkring ham var skrammel og det var han trods alt ikke selv.

Jeg vil komme med en lidt anderledes en.

Målmand posten er svær, da Casillias var verdensklasse igennem 00'erne, og reserverne havde ikke rigtig noget at lave.

Cicinho ---- Walter Samuel--- Fabio Cannavaro---Gabriel Heinze

David Beckham---Van der Vaart---Lassana Diarra----Kaka

Owen
Huntelaar/Cassano

Det er alle spillere der i deres tidligere klubber havde vist storspil, og hvor man i Real Madrid havde store forventninger til, men de levede ikke op til forventningerne eller på nogen måde gjorde det bedre end tidligere i deres karrierer.

Jeg var tæt på, at sætte Guti på holdet også. Sikke et talent, men så ustabil.

Cannavaro husker jeg som meget ordinær i Real Madrid. Nu er det lang tid siden, men jeg husker en Carvalho som en der gjorde det bedre. Det var først da Carvalho og Pepe kom til Real Madrid, at midterforsvaret begyndte at fungere. Før det havde vi haft utallige elendige spillere på holdet.
Sidste redigering: 3 måneder 2 dage siden ved madrid2000.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.