Madridista.dk Podcast Special: Vores første virtuelle brevkasse

6 måneder 3 dage siden #1 af Daniel
Så...

93257319 1121468878200735 5920145747864453120 n

Så er vi er i luften med vores første brevkasse nogensinde, hvor det er jer, vores elskede lyttere, der har bestemt indholdet via spørgsmål på madridista.dk's forum og Instagram, hvor vores to unge gutter, Nicolai og Tore, har lagt en stor indsats for dagen for at vride lidt spørgsmål ud af jer.

Jeres spørgsmål bringer os i denne podcast forbi emner som Real Madrid Castilla, Rennes guldfugl, Camavinga, renoveringen af Santiago Bernabéu, et par andre franske spillere og rigtig meget andet.

Herudover bliver panelet, der som altid, på de her specials, består af Jesper, Christian og Daniel, præsenteret for en quiz med et overraskende twist, som I ikke skal snyde jer selv for.

I kan lytte til vores podcast: Vores første virtuelle brevkasse

Og så vil vi, hele podcast-crewet, gerne takke jer for jeres mange fremragende indspark, og vi håber, at der kommer mange flere i fremtiden, så vi kan stable endnu en brevkasse på benene.

¡Hala Madrid y nada más!

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 dage siden #2 af Administrationen
Årh, den her var virkelig skæg at lave. Ud over en masse gode spørgsmål fra jer, så var det også en tur tilbage i tiden med de mange quiz-spørgsmål fra gode venner af Madridista.dk - tak for det. Mange hilsner, Jesper
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

6 måneder 3 dage siden #3 af JimmyBroe
Elsker jeres podcast:D

Godt gættet Jesper. Haha hold kæft en lorteaften det var. Omend jeg tror Dios og BBB hyggede sig og nød La Decima til fulde i Tivoli.

Vi ses

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, Dios

6 måneder 5 timer siden #4 af BBB
Jeg lyttede til jeres podcast lørdag morgen, da jeg var nede for at handle. Jeg blev stakåndet, omtåget og væltede ind i hylden med Snøflerne efter ca. 35 minutter. Jeg vågnede op i armene på en ambulanceredder. Jeg fik aldrig hørt Christians svar, men jeg kan nu relatere til Jimmy's tur i Tivoli.

Jeg sender Snøfler til Jylland både for at bringe spørgsmålene og for svaret. Jeg regner med, at det var godt!
Sidste redigering: 6 måneder 5 timer siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Dios

5 måneder 4 uger siden #5 af Dios

JimmyBroe skrev: Elsker jeres podcast:D

Godt gættet Jesper. Haha hold kæft en lorteaften det var. Omend jeg tror Dios og BBB hyggede sig og nød La Decima til fulde i Tivoli.

Vi ses

Hahah :D Her 6 år efter, så tror jeg stadig ikke på din historie haha. Hvem fanden skulle hælde noget i din øl for at få dig med hjem? :D Altså jeg forstuvede hånden, da Ramos scorede, da jeg "gled" ned fra bænken jeg stod på, men ville næsten være villig til at give min førstefødte for den Ramos scoring, så intet brok herfra :D
Dog ærgerligt du ikke var med til fejringen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.