Italiensk presse: Donnarumma kan være på vej til Real Madrid

3 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge italiensk...

Ifølge italiensk presse kan AC Milans unge målmand, Gianluigi Donnarumma, være på vej til Real Madrid, selv om man både har Thibaut Courtois og Andriy Lunin.

Den 20-årige italiener har endnu ikke forlænget med AC Milan og det skyldes efter sigende buddet fra Real Madrid, som milaneserne tygger seriøst på, idet det vil give klubben mulighed for at forstærke holdet på andre positioner.

Det er Gazzetta dello Sport, som bringer rygtet på banen. Ifølge Tuttosport kan Donnarumma dog være på vej til Paris SG.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #2 af Salix7
Ja tak! Jeg er overbevist om, at vi med et køb vil have sikret os en af fremtidens suverænt bedste målmænd, som har 15-20 år af sin karriere tilbage på nuværende tidspunkt..

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #3 af BBB
Det giver væsentligt mere mening med ham i PSG end i Real Madrid. Skal vi så ud i endnu en situation, hvor to målmænd kæmper om samme plads? For det har vi haft så stor succes med?
Jeg var efter Courtois i starten af sæsonen, men den sidste måned er der ikke blevet scoret mod os, og det tilskriver jeg en stærk præstation mellem stængerne! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #4 af Daniel
Thibaut Courtois har som minimum også 5 gode år mere i sig, så det ville ikke give mening at poste penge i målmandsposten i skrivende stund. Andriy Lunin er videre en målmand, som man tydeligvis tror på i Real Madrid, trods et par mindre heldige lejeophold. Han har heldigvis fundet melodien i Oviedo.

Courtois, Lunin og en Castilla-keeper lyder som sød musik i mine ører de næste mange år.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 11 måneder siden #5 af 9eren
Er enig i at Lunin kunne være en god løsning, men spørgsmålet er om det også kunne give en modsat effekt for hans udvikling, at stå i skyggen af Courtois. I så fald bliver det et kynisk ophold for ham.

Jeg hælder selv til den løsning mest og finder det ikke relevant at poste penge i en målmand, når Courtois spiller på det niveau han gør netop nu.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce