Real Madrid jagter seks spillere mellem 16 og 22 år

2 måneder 1 uge siden #1 af Administrationen
Real Madrid...

Real logo 241118

Real Madrid ser ud til at fortsætte arbejdet med at hente unge spillere til klubben.

I de kommende transfervinduer skal Real Madrid gennem en foryngelseskur og man har i første omgang 6 spillere i kikkerten, som er mellem 16 og 22 år.

De to yngste er franskmændene, Rayan Cherki og Eduardo Camavinga, som er henholdsvis 16 og 17 år. De skal – hvis alt går efter planen – have selskab af landsmændene Dayot Upamecano og Kylian Mbappé, mens også spanske Ferrán Torres og norske Erling Braut Haaland.

De skal sammen med spillere som Andriy Lunin, Achraf Hakimi, Fede Valverde, Martin Ødegaard, Reinier, Kubo, Brahim, Vinícius, Rodrygo og Jovic være grundstammen i 2020erne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #2 af 9eren
Jeg kan slet ikke vente med at komme igang med indkøb og måske resten af sæsonen.

Men hvad med Van den Beek som ser utrolig spændende ud. Han har et fantastisk overblik og masser af overraskelses momenter i sit spil, der kunne gøre spillet under Zidane meget mere flydende at se på. Endvidere synes jeg der skal siges farvel og mange tak til Lucas V, der har haft en fornuftig tid i klubben og erstattes med Oscar vi har udlejet.

Han har den vinder mentalitet som jeg synes der mangler på holdet oppe foran hos en del af spillerne. Hans sparke teknik og hurtighed gør ham som et stærkt våben i mod de mindre hold.

Jeg ønsker en trup 2020-2021 således:

Courtois, Lunin og Altube målmænd
Ramos, Ubamecano, Varane, Militao, Mendy, Reguilon, Carvajal og Archraf til forsvaret
Van den Beek, Casemiro, Valverde, Kroos, Hazard, Ødegaard, Oscar, Brahim , Camawinga og Asensio til midtbanen
Mbappe, Rodrygo, Vinicius, Jovic til angrebet

Har også Isak og Håland på listen.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved 9eren.

2 måneder 1 uge siden #3 af JesperA
Så farvel til Marcelo, Nacho, Modric, Benzema, Bale, Isco, James, Lucas og Mariano, på det formentligt mest pressede marked nogensinde. Og så erstatte dem med lottokuponer. Interessant tilgang. Hvad er rationalet bag at skille sig af med Benzema?
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved JesperA.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

2 måneder 1 uge siden #4 af 9eren
Af hvilke spillere mener du at de er lottokuponer?

Isco er den eneste jeg er i tvivl om vi skal af med, men skal der komme en udrensning så skal det være nu.

Benzema ryger med sikkerhed ikke, for tror slet ikke at klubben har den kynisme til at gøre det. Men jeg synes vi har brug for klar fornyelse i angrebet og få noget mere vildskab ind på holdet samt fart. Hvis jeg havde fri hænder til at vælge hvem jeg ville, går der jo bare FM manager i det. Her har jeg kun en liste på 4 indkøb og udlejet spillere tilbage. Men så gerne Haaland og Mbappe på samme tid i klubben eller Mbappe og Isak i stedet for Jovic.

2 måneder 1 uge siden #5 af Fondo_Sur
Så mange spillere ryger nok ikke. Overvej følgende:

Marcelo: Et godt tidspunkt at sige farvel på, men efter så mange år i klubben ville det ikke undre mig, hvis han blev et eller to år mere. Han er en stor personlighed i truppen.

Nacho: Det ville glæde mig hvis holdspilleren over dem alle blev.

Modric: Det er for tidligt. Manden kan noget helt specielt, og har vel lukket munden igen på de fleste kritikere. Ét år mere - med eller uden Ødegaard. Jeg er med på at de minder om hinanden, men de spiller overhovedet ikke samme position. Vi skal nok regne med at Ødegaard bliver brugt på højrekante, og det ville være herligt, hvis han kunne sætte sig på pladsen.

Benzema: Den eneste sikre fod i offensiven skal selvfølgeligt blive.

Bale: Adios (i en drømmeverden).

Isco: Inde i en fin udvikling. Han kunne blive, men kunne også blive solgt for et godt beløb for at give penge til mere tiltrængte positioner.

James: Yes.

Lucas: Lidt ligesom Nacho.

Mariano: Burde ses an, hvis der ikke købes en ny angriber.

Jovic: Lejes ud.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

2 måneder 6 dage siden #6 af Thomaskjensen
Truppen er i min optik stor nok til at Marcelo, Nacho, Benzema, Bale, Isco, James, Lucas Mariano og Jovic forsvinder.

Dog ser jeg ingen grund til at slippe Nacho, Isco eller Lucas da det virker som om de er OK med at få spilletid i blandt.

Benzema forlader ikke klubben, eneste scenarie jeg ser det ske er om han kommer indgå i en Mbappe handel.

Jeg tror på en ret kedelig sommer, ud over der nok kommer fodbolt på skærmen så tror jeg ikke heller i år der bliver en stor udrensning.
Assensio kommer jo tilbage, Jovic skal nok have lidt mere snor og vores basssere skal jo have spilletid også.
Mest tror jeg på en forsvarsspiller, og en brasser til, samt en masse snak om en franskmand der dog ikke kommer skifte heller i år.

2 måneder 6 dage siden #7 af JesperA

9eren skrev: Af hvilke spillere mener du at de er lottokuponer?

Upamecano, Camavinga, Achraf, Reguilon og hele angrebet.

Upamecano er i gang med sin første sæson som fast mand, men han spiller i en 3/5-backkæde. Han ser spændende ud og har spillet en flot sæson, men der er kæmpe forskel på at spille med tre CB og så en firebackkæde hvor han som højre stopper vil skulle rydde op efter Carvajal. Desuden vil det hæmme Militaos chance for regelmæssig spilletid, så kan man lige så godt beholde Nacho og sælge Militao, for to store talenter som backup er imo ikke ideelt.

Camavinga, ung og har brug for meget spilletid, det vil han ikke kunne få når Casemiro og Valverde spiller så godt på hans foretrukne position.

Achraf, gjort det godt i Dortmund, men kræver spilletid og tillid i en længere periode for at kunne udvikle sig yderligere. Han er ikke klar endnu.

Reguilon er en fin spiller, men får aldrig niveauet til at spille fast for Real. Han er et år yngre end Mendy der er langt bedre, så det vil blive en evig rolle i skyggen. En defensiv udgave af Lucas Vazquez, så igen hellere beholde Nacho der har rutine og er alsidig.

Vinicius, Brahim, Rodrygo (Oscar) er alle så unge at man ikke kan forudsige hvordan de udvikler sig, de har alle potentiale men jeg ser det ikke lige komme at den gruppe spillere bidrager med 30 mål tilsammen allerede i næste sæson. Så skal Mbappe lave 60 i helt nye omgivelser hvis vi skal være relevante. Hvordan man ikke kan se det er Benzema der binder hele vores offensiv sammen har jeg svært ved at forstå, jeg tror Mbappe ville være langt bedre med ham på banen, ligesom Ronaldo var det. Det ville være en blunder af Makelele-kaliber at smide ham på porten, han er vores bedste spiller pt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

2 måneder 6 dage siden #8 af Dios
@Fondo_Sur.

Er enig i store dele af det :)

Nu er jeg godt nok en af dem med de lidt upopulære meninger herinde omkring vores ældre spillere/legender, så jeg kan ikke se nogen grund til hvorfor en spiller som Marcelo skal "presses" ud, for nok er jeg også fan af Reguilon, men en bedre back er sidstnævnte bare ikke. Så hvorfor have så travlt med at få skiftet Marcelo ud, hvis det ikke bliver et problem for ham, at Mendy spillere mere og mere, og ofte i de store kampe, hvor der er lidt mere fokus på defensiven?
I Mendy og Marcelo, så har du 2 backs som har deres forcer forskellige steder. I mine øjne er det ideelt, da Mendy stadig ikke har overbevist mig 100%, og står modstanderen kompakt med et spilovertag på plus 65% i vores favør, så vil Marcelo immervæk være at foretrække både foran Mendy, men også foran Reguilon.
Derudover, så er han stadig en kæmpe personlighed i truppen. En kæmpe mentor, hvis navn bliver nævnt af stort set samtlige unge spillere, og specielt de brasilianske spillere. Derudover, så vil han bare Real Madrid, og det synes jeg skal værdsættes.

Lidt det samme kan siges om Modric, selvom jeg måske hælder lidt mere til en salg af ham. Det er dog mest af alt på grund af Ødegaard, som nemlig har slået sit navn fast i den spanske liga på den centrale midtbane, og ikke kanten. Derfor ser jeg lidt et problem, da de så vil kæmpe mod hinanden, og specielt når Zidane forhåbentlig ligger sig 100% fast på Casemiro, Valverde og Kroos kontra Modric i stedet for Valverde.
Jeg ser kun Modric blive, hvis det ikke lykkedes os, at få forstærket os på 6'er positionen. Isco derimod må vige pladsen for Ødegaard uanset hvad. Så vores kommende midtbane består af Casemiro, ny 6'er/Modric, Valverde, Kroos og Ødegaard. Så 5 spillere i stedet for 6, for at højne spilletiden til Ødegaard.

En mindre detalje er selvfølgelig at Mariano på ingen måder skal tænkes ind i næste sæson. Manden har det simpelthen bare ikke medmindre der panikkes og han får de sidste 2 min. af en kamp. Mariano må aldrig nogensinde skulle erstatte Benzema, fordi han er blevet skadet, eller lige skal have en pause. Det holder simpelthen bare ikke :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 måneder 5 dage siden #9 af Fondo_Sur
Man kan dog sagtens argumentere for at Reguilon er en bedre back at have end Marcelo.

Ratingsider som whoscored er generelt overvurderede, men de kan afsløre en generel tendens med en spiller.

For Laliga

Reguilon: 7.14

Marcelo: 7.06

Med de europæiske turneringer:

Reguilon: 7.10

Marcelo: 7.14

Marcelo er sådan set foran, men han bliver også aflastet af Mendy til svære kampe (på udebane).

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 5 dage siden #10 af Dios
@Fondo_Sur.

Slå Mendy op, og så vil han ligepludselig være den dårligste af de 3 :D Det er sådan det er med statistikker, og derfor mener jeg heller ikke den skal bruges i denne her sammenhæng, men forstår pointen :)
Jeg har dog stadig Marcelo som den stærkeste back af de 3 vurderet på samtlige aspekter af spillet. Det er selvfølgelig Marcelo's niveau fra Barca kampen jeg går udfra, hvor jeg stadig mener Mendy mangler alt for meget i offensiven, og Reguilon det samme.
Jeg har nok også lidt sværere end andre om, at vænne mig til en venstreside som ikke står på offensiv overlegenhed, men fair :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 måneder 5 dage siden #11 af DeLaRed

Dios skrev: @Fondo_Sur.

Slå Mendy op, og så vil han ligepludselig være den dårligste af de 3 :D Det er sådan det er med statistikker, og derfor mener jeg heller ikke den skal bruges i denne her sammenhæng, men forstår pointen :)
Jeg har dog stadig Marcelo som den stærkeste back af de 3 vurderet på samtlige aspekter af spillet. Det er selvfølgelig Marcelo's niveau fra Barca kampen jeg går udfra, hvor jeg stadig mener Mendy mangler alt for meget i offensiven, og Reguilon det samme.
Jeg har nok også lidt sværere end andre om, at vænne mig til en venstreside som ikke står på offensiv overlegenhed, men fair :)

Saa @Dios det jeg hoerer dig sige er at vi for alt i verden skal faa solgt Marcelo til sommer...saa er vi endelig enige ;) ;) ;)

2 måneder 5 dage siden #12 af 9eren

JesperA skrev:

9eren skrev: Af hvilke spillere mener du at de er lottokuponer?

Upamecano, Camavinga, Achraf, Reguilon og hele angrebet.

Upamecano er i gang med sin første sæson som fast mand, men han spiller i en 3/5-backkæde. Han ser spændende ud og har spillet en flot sæson, men der er kæmpe forskel på at spille med tre CB og så en firebackkæde hvor han som højre stopper vil skulle rydde op efter Carvajal. Desuden vil det hæmme Militaos chance for regelmæssig spilletid, så kan man lige så godt beholde Nacho og sælge Militao, for to store talenter som backup er imo ikke ideelt.

Camavinga, ung og har brug for meget spilletid, det vil han ikke kunne få når Casemiro og Valverde spiller så godt på hans foretrukne position.

Achraf, gjort det godt i Dortmund, men kræver spilletid og tillid i en længere periode for at kunne udvikle sig yderligere. Han er ikke klar endnu.

Reguilon er en fin spiller, men får aldrig niveauet til at spille fast for Real. Han er et år yngre end Mendy der er langt bedre, så det vil blive en evig rolle i skyggen. En defensiv udgave af Lucas Vazquez, så igen hellere beholde Nacho der har rutine og er alsidig.

Vinicius, Brahim, Rodrygo (Oscar) er alle så unge at man ikke kan forudsige hvordan de udvikler sig, de har alle potentiale men jeg ser det ikke lige komme at den gruppe spillere bidrager med 30 mål tilsammen allerede i næste sæson. Så skal Mbappe lave 60 i helt nye omgivelser hvis vi skal være relevante. Hvordan man ikke kan se det er Benzema der binder hele vores offensiv sammen har jeg svært ved at forstå, jeg tror Mbappe ville være langt bedre med ham på banen, ligesom Ronaldo var det. Det ville være en blunder af Makelele-kaliber at smide ham på porten, han er vores bedste spiller pt.

Jeg svarer tilbage på resten senere når vi har set resultatet af Real Madrids forberedelser og indkøb til næste sæson. Det gælder også de andre debat indlæg. Men mine ønsker står nogenlunde fast på de spillere jeg har nævnt.

“ Hvordan man ikke kan se det er Benzema der binder hele vores offensiv sammen har jeg svært ved at forstå, jeg tror Mbappe ville være langt bedre med ham på banen, ligesom Ronaldo var det.”

Det gør han og han var også en god medspiller til Cristiano. Men det er bare ikke nok i dag, vi har haft meget bedre end Benzema og vi kan få meget bedre end Benzema. Vi har brug for alt andet end Benzema for at offensiven lever op igen. For den er helt død !

Der mangler fart, dybdeløb, gode 1-2 kombinationer, overraskelser, driblinger, 1 mod 1 situationer og kommer slet ikke fra ham længere. Han laver en offensiv midts arbejde og det skal han ikke. Når han gør det så mangler han alt for tit i feltet. Der var en spiller som Raúl meget bedre til at lave dette stykke arbejde og fyldte mere på banen. Der skal fornyelse ind på holdet og Benzema er ikke en 9er som vi har brug for. Vi har brug for en mål sluger og det vil han på holdet sætte en stopper for og efter Cr7 forlod klubben, er det virkelig også gået ned af bakke.

Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.