Real Madrid jagter seks spillere mellem 16 og 22 år

2 måneder 1 uge siden #13 af Fondo_Sur
Det er vel i sidste ende Zidanes beslutning (forhåbenligt), og han kender ham vel bedst. Han har både ladet ham starte i El Clasico og skiftet ham ud i en anden kamp for at forsvare en føring, hvilket fik Marcelo til at fælde tårer på bænken. Dér forstod han at det snart er ved at være tid. Et herligt menneske.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 6 dage siden #14 af Dios

Fondo_Sur skrev: Det er vel i sidste ende Zidanes beslutning (forhåbenligt), og han kender ham vel bedst. Han har både ladet ham starte i El Clasico og skiftet ham ud i en anden kamp for at forsvare en føring, hvilket fik Marcelo til at fælde tårer på bænken. Dér forstod han at det snart er ved at være tid. Et herligt menneske.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e04708b45ba.html

Ville være perfekt for mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

2 måneder 5 dage siden #15 af nono
Drop et par talenter, drop Pogba og sæt alle sejl ind på De Bruyne, som har ytret ønske om at skifte såfremt City ikke får dommen omstødt. Han sidder løst i sædet og sådan et tog kører kun forbi en gang.

Camavinga og De Bruyne ville være godkendt for mit vedkommende. Med Hazard, De Bruyne og Kroos omkring sig kunne selv jeg lægge den sidste fod på i angrebet.

Mbappe næste år, når værdien er halveret med kontraktudløb.
Sidste redigering: 2 måneder 5 dage siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Evden

2 måneder 2 dage siden #16 af Ramos4
De Bryune bliver 29 om et par måneder. Det vil være mange penge for en spiller der kun holder et begrænset antal sæsoner. Læs: Hazard.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.