Beckham: De fire år i Real Madrid var noget af det smukkeste

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
2 uger 3 dage siden #1 af Benzeron
Tidligere på...

Becks uefa 220818

Tidligere på ugen svarede den tidligere Real Madrid-spiller, David Beckham, i et videookald på spørgsmål om hans tid i Real Madrid, hvilken han husker tilbage på med gode minder.

Beckham fortæller selv, at tiden i Real Madrid var noget af det bedste i hans karriere:
- De fire år, som jeg tilbragte i Real Madrid, var noget af det smukkeste og vigtigste i min karriere. Forholdet til fansene, at få chancen for at træde ud på Bernabéu og spille på et af de største stadions i fodboldverdenen. Jeg har virkelig gode minder fra den tid.

Beckham var en del af det hold, som på dramatisk vis hev mesterskabet hjem på sidste spilledag i 2006-07-sæsonen. Det er en sæson, vi tidligere har kigget tilbage på i en podcast, og den finder I her. I den afgørende 3-1-sejr mod Mallorca var det Beckham, der blev afløst af nu afdøde José Antonio Reyes, der med to vigtige mål sendte mesterskabet til Madrid. I jubelscenerne kunne man alligevel se en begejstret Beckham, og englænderen fortæller da også, at det var en stor oplevelse:
- Et virkelig specielt øjeblik var, da vi vandt La Liga. Det var en utrolig præstation, fordi det var en afgørende sæson for klubben og for mig. Det lignede ikke, at vi ville vinde, men det gjorde vi.

Sæsonen forinden havde Zidane spillet sin sidste kamp for Real Madrid, og Beckham fortalte om franskmandens ord til ham til den sidste træningssession:
- Det var Zidanes sidste træningssession. Han satte sig ned ved siden af mig og sagde: ’Tak for alt du har gjort, for at være en fantastisk holdkammerat’. Det var et smukt øjeblik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #2 af Lars1991
Kan huske jeg var svært glad for Beckham... han viste sjældent den klasse der ellers gav mærkatet "galactico", men han knoklede røven ud af bukserne som ingen anden galactico før ham.

2 uger 2 dage siden #3 af 9eren
Beckham gjorde alt hvad han kunne men højere magter i klubben gjorde ikke. Derfor var det svært at huske Beckhams tid i Real Madrid som noget specielt. Men sidste sæson hvor vi vandt mesterskabet er nok den fedeste la liga sæson vi har vundet i nyere tid.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.