Morientes kandiderer til præsidentposten i AFE

• Benzeron
  • Benzeron's profilbillede Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
2 uger 3 dage siden #1 af Benzeron
I Spanien kører der for...

morientes afe

I Spanien kører der for tiden en sag om AFE (Spanish Footballers’ Association), hvor forbundets præsident, David Aganzo, er blevet anklaget for bestikkelse. Det har blandt andet fået to af forbundets vicepræsidenter til at trække sig, nemlig de to Manchester United-spillere, David de Gea og Juan Mata, hvilket skyldes deres utilfredshed med, hvordan organisationen bliver ledet. Derfor har en anonym gruppe fodboldspilleren ifølge MARCA sat sig for at finde et alternativ til Aganzo som præsident.

Målet er at opnå konsensus om en tidligere spiller, der kan forene alle spillere i Spanien, og her har den tidligere Real Madrid-angriber, Fernando Morientes, angiveligt fået stor opbakning. For en præsident er Morientes med sine 44 år stadig ung, og han har et imponerende CV af fodboldklubber i sin karriere, nemlig de spanske klubber Albacete, Real Zaragoza, Real Madrid og Valencia, ligesom han i udlandet har spillet for Monaco og Liverpool. Oveni det har han optrådt 47 gange for det spanske landshold.

Den store støtte har angiveligt overbevist Morientes om at tage posten, hvis muligheden byder sig, men imens kæmper Aganzo med næb og klør for at blive i AFE’s præsidentsæde. Han vil efter sigende forsøge at erstatte de to forhenværende vicepræsidenter med folk, hvis støtte han allerede har, og da han også har opbakning fra forbundets generalsekretær, vil det gøre kravet om en opsigelse endnu sværere.

I dag, fredag, bliver der afholdt et bestyrelsesmøde i AFE, hvor Aganzos tilbagetrækning vil blive efterspurgt, men hvad det resulterer i er endnu uvist.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 time siden #2 af kamaldo
Jeg ved godt at Jespers følelser for Valencia er... skal vi kalde det negative(så bryder vi vel ingen Forum code of conduct) .. men at kalde det for en udenlandsk klub er måske et stretch
Sidste redigering: 2 uger 59 minutter siden ved kamaldo.

2 uger 25 minutter siden #3 af Administrationen

kamaldo skrev: Jeg ved godt at Jespers følelser for Valencia er... skal vi kalde det negative(så bryder vi vel ingen Forum code of conduct) .. men at kalde det for en udenlandsk klub er måske et stretch

Hahaha, du skulle bare vide, hvad jeg ville have kaldt dem, hvis jeg havde skrevet artiklen ;-)
/Jesper.

PS: Mon vores pragtfulde skribent, Malthe, har noget imod at jeg holder dem ovre i Spanien-puljen?
Sidste redigering: 2 uger 23 minutter siden ved Administrationen.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.