Florentino har lavet en mundtlig aftale om Cherki

2 uger 18 timer siden #1 af Jbner
...

Real logo 241118

Real Madrid følger Lyon-spilleren, Rayan Cherkis udvikling tæt. Den unge franskmand er en af de mest lovende talenter i fodboldverdenen, og i denne sæson har han fået debut på Lyons førstehold, og det i en alder af blot 16 år.

Real Madrid har man angiveligt indgået en forhåndsaftale om et køb af den unge franskmand, der i øjeblikket har en værdi på 20 millioner euro, i følge Transfermarkt.

Zidane har forelsket sig i spilleret, og har rådet Florentino Perez til at lukke en transfer så hurtigt som muligt. Florentino har derfor angiveligt draget nytte af sit gode forhold til Lyon-præsident, Jean-Michel Aulas, og lavet en aftale om en transfer når spilleren fylder 18.

Det gode forhold mellem de to præsidenter betyder, i følde Defensa Central, at Florentino har fundet ud af, at Rayan Cherki angiveligt kan skifte på en fri transfer, såfremt Lyon ikke kvalificerer sig til europæisk fodbold i denne sæson, men Florentino sin kollega i Lyon, at man ikke ønsker at spekulere over dette.

I Real Madrid ønsker man nemlig at bevare det gode forhold til Lyon, og forhandle en aftale på plads der kan komme begge klubber til gode. Hvis Rayan Cherki skal forlade Lyon, skal det ikke være bag om ryggen på den franske klub, men derimod med Lyons tilladelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #2 af nono
Jeg så hellere klubben købe Joelson Fernandes, som iøvrigt spiller højrekant.

1 uge 6 dage siden #3 af 9eren
Han ser også god ud på det man sådan har set indtil videre selvom det er meget lidt.

Stadig vil jeg håbe på, at det var angrebspladsen man gik midt mere op i nu, fordi man har sikret sig et hav af ungdomstalenter til den offensive midtbane. Jeg vil også sige at Real Madrid allerede har bevæget sig langt væk fra den politik om, at truppen også skal bestå af spanske spillere, og den må man gerne bare bevæge sig lidt tilbage til!

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.