Trænerstab imponerede af Hazard

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Eden Hazard træner...

HAZARD 380x501Thumb

Eden Hazard træner atter med i fuldt omfang og han har gjort det siden spillerne vendte tilbage i sidste uge efter Corona-pausen.

I Real Madrids trænerstab er man imponerede over, hvor godt belgieren er med i betragtning af, at han er i gang med at genoptræne efter sin brækkede fod og med en måned til genoptagelsen af sæsonen, er man slet ikke i tvivl om, at belgieren vil være helt klar til at komme i kamp.

Eden Hazard er i stand til at træne med i fuldt omfang i alle trænings-øvelserne og han siger selv følgende om at være tilbage:

- Jeg føler mig rigtig, rigtig godt tilpas ved at være tilbage på banen og arbejde sammen med holdkammeraterne. Nu skal vi blot vente på at komme i gang med at spille kampe, men jeg er meget glad. Efter to måneder ude, har jeg brug for mere fysisk træning og spil med bold. Derfor tænker jeg kun på at blive klar til første kamp.

Eden Hazards trænings-niveau er stort set på niveau med holdkammeraternes og genoptræningen er forløbet uden tilbageslag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #2 af Elto92
Det eneste der måske sku til for at redde hans sæson, var bare en lille verdensomspænde virus og pandemi.. lad os håbe han udnytter det ;)

1 uge 5 dage siden #3 af Sahinovic
Dejligt, at Real Madrids bedste spiller snart er tilbage for fulde omdrejninger.

Ramos ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 uge 5 dage siden #4 af Lars1991
Ja hans fremgang har været imponerende, og det stemmer også meget godt overens med det jeg spottede på nogle træningsvideoer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

1 uge 5 dage siden #5 af Elto92
Jeg synes pausen har gavnet os mest da vi har fået hazard og endda asensio på banen igen. Omend Barca højst sandsynligt får Suarez klar når sæsonen genoptages, og form mæssigt så husker jeg Barca lige var begyndt at finde en rytme efter nederlaget på bernabeu... og vi var selvfølgelig begyndt og se shaky ud...

1 uge 5 dage siden #6 af YunisTaker

Elto92 skrev: Jeg synes pausen har gavnet os mest da vi har fået hazard og endda asensio på banen igen. Omend Barca højst sandsynligt får Suarez klar når sæsonen genoptages, og form mæssigt så husker jeg Barca lige var begyndt at finde en rytme efter nederlaget på bernabeu... og vi var selvfølgelig begyndt og se shaky ud...

Barcelona spillede kun en kamp efter nederlaget mod Real, og det var hjemme mod Sociedad, som de vandt 1-0 på et diskutabelt straffespark. Tilgengæld viste Real Madrid hvor svingende de var med den elendige indsats mod Betis lige efter den store sejr over Barca.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

1 uge 4 dage siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne Trænerstab imponerede af Hazard

YunisTaker skrev:

Elto92 skrev: Jeg synes pausen har gavnet os mest da vi har fået hazard og endda asensio på banen igen. Omend Barca højst sandsynligt får Suarez klar når sæsonen genoptages, og form mæssigt så husker jeg Barca lige var begyndt at finde en rytme efter nederlaget på bernabeu... og vi var selvfølgelig begyndt og se shaky ud...

Barcelona spillede kun en kamp efter nederlaget mod Real, og det var hjemme mod Sociedad, som de vandt 1-0 på et diskutabelt straffespark. Tilgengæld viste Real Madrid hvor svingende de var med den elendige indsats mod Betis lige efter den store sejr over Barca.

Ja, umiddelbart virker det da også til at Barca kommer stærkere ud af det her end Real Madrid. At gå fra Braithwaite til Suarez er bare en kæmpe forskel.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.