Casillas fortryder farvel-pressemøde på egen hånd

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
I dag er...

Casillas despedida

I dag er det fem år siden, at legendariske Iker Casillas spillede sin sidste kamp for Real Madrd.

Det skete hjemme på Estadio Santiago Bernabéu, hvor modstanderen Getafe blev slået med hele 7-3. På kampdagen lagde målmanden et billede op på de sociale medier, hvor han skrev følgende tekst:

- Sidste kamp for Real Madrid. En dag vender jeg tilbage.

Efterfølgende valgte Iker Casillas at tage afsked med Real Madrid alene på et pressemøde, hvilket han fortrød og derfor blev der arrangeret et nyt pressemøde, hvor Florentino Pérez fik lov til at sige ordentligt farvel. Iker Casillas erkender i dag, at det var en fejl, at han valgte at holde et pressemøde alene. Han skriver følgende på de sociale medier:

- Det er meget få gange, at jeg har talt om min afsked med Real Madrid. Jeg gav et pressemøde alene, det var en fejl og så rejste jeg. Fem år er gået siden dengang. Fem år, hvor jeg krydsede grænsen for at tage til vores naboland: Portugal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af 9eren
Men hvor var det fedt at han alligevel dukkede op dagen efter og fik en bedre afsked! Det var en ære at få lov til at klappe af ham efter alt det han har gjort. Iker er den bedste målmand vi har haft!

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 6 dage siden #3 af -#7-

9eren skrev: Men hvor var det fedt at han alligevel dukkede op dagen efter og fik en bedre afsked! Det var en ære at få lov til at klappe af ham efter alt det han har gjort. Iker er den bedste målmand vi har haft!

Nu synes jeg godt nok du negligerer Dudek en smule.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.