Spansk presse: Luka Modric har besluttet at blive

1 måned 2 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

MODRIC 380x501Thumb

Ifølge spansk presse ligger det næsten fast, at Luka Modric fortsætter i Real Madrid i den kommende sæson og dermed opfylder sine kontraktlige forpligtelser over for klubben.

Der har ellers i nogen tid været spekuleret i, at han kunne være fristet af et sidste eventyr, som samtidig kunne være særdeles lukrativt, men sammen med sin familie skal han have besluttet sig for at blive i den spanske hovedstad.

Luka Modric, som fylder 35 år i september måned, skal have givet besked om sin beslutning til Zinedine Zidane, som har lovet kroaten, at der også i den kommende sæson vil blive regnet med ham, om end det kan blive i mindre omfang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af nono
Træffer Real Madrid overhovedet beslutninger længere?

“Jeg ønsker at blive” Citat: Bale, Diaz, James, Modric, Mariano.

Nogle spillere skal jo ud af vagten hvis man vil have plads til Camavinga, Donny, Haaland, Achraf eller Mbappe.

Jeg er med på at Zidane prioriterer harmoni meget højt - og det har bragt ham fantastisk succes - men nogle gange skal spillerne altså have et los i røven eller trues med tribunen. Fornyelse og forbedring af truppen er jo gået komplet i stå fordi spillerne har fået en tendens til ikke at ville flytte sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, SeQueda

1 måned 1 uge siden #3 af 9eren
Marca melder ud at de ikke køber spillere til sommer.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 måned 1 uge siden #4 af Sahinovic

nono skrev: Jeg er med på at Zidane prioriterer harmoni meget højt - og det har bragt ham fantastisk succes - men nogle gange skal spillerne altså have et los i røven eller trues med tribunen. Fornyelse og forbedring af truppen er jo gået komplet i stå fordi spillerne har fået en tendens til ikke at ville flytte sig.

Hvorfor skal Zidane kritiseres - han har håndteret situationen til perfektion? :-D

Bale, som er det største problem vi har lige nu, førsøgte han at sparke langt væk da det var muligt, men det lykkedes ikke, og hvad gør man så? Waliseren har kontrakt i klubben og ønsker ikke at forlade Madrid, og en plads på tribunen ville jo overhovedet ikke ændre noget på dette.

Ramos ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Kratmus

1 måned 1 uge siden #5 af Kratmus

Sahinovic skrev:

nono skrev: Jeg er med på at Zidane prioriterer harmoni meget højt - og det har bragt ham fantastisk succes - men nogle gange skal spillerne altså have et los i røven eller trues med tribunen. Fornyelse og forbedring af truppen er jo gået komplet i stå fordi spillerne har fået en tendens til ikke at ville flytte sig.

Hvorfor skal Zidane kritiseres - han har håndteret situationen til perfektion? :-D

Bale, som er det største problem vi har lige nu, førsøgte han at sparke langt væk da det var muligt, men det lykkedes ikke, og hvad gør man så? Waliseren har kontrakt i klubben og ønsker ikke at forlade Madrid, og en plads på tribunen ville jo overhovedet ikke ændre noget på dette.

Modric har besluttet at blive - formentlig til sit kontraktudløb. Klubben har reelt intet at sige til det, andet end at smide ham på tribunen. Men det smadrer harmonien i truppen nu, og kan skræmme fremtidige spillere med en for hårdhændet behandling af spillere. Hvad der er op og ned ved vi ikke, men hvis man ønsker at have de negative briller på, så er det også muligt her. Jeg ser det som et positivt tegn på, at harmonien er god, og at RM er et godt sted at være for spilllere, hvilket kan tiltrække nye spillere.

Zidane gjorde et meget ihærdigt forsøg på at smide Bale ud. Hvad mere skulle han have gjort kan man spørge kritikerne om? Spillerne er også mennesker, og fra et personligt synspunkt havde jeg også sagt nej tak til et bundkorrupt samfund som Kina, hvor man aldrig er sikker på at få udbetalt sin løn(selvom man har en kontrakt), og i et større perspektiv, hvor spillerne er købt for penge tjent af arbejdere i nogle gange slavelignende og usle forhold... Men det er så en anden diskussion. RM bør føle sig hævet over at modtage slavepenge.

Valencia "Svanens død" CF
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Kratmus.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.