Fuentes: Jeg har aldrig givet Real Madrids spillere så meget som en aspirin

13 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Den internationale sportsverden i almindelighed og den spanske sportsverden i særdeleshed holder i disse dage vejret, mens man venter på at dopinglægen, Eufemiano Fuentes, udtaler sig om sit virke og sine klienter.

Derfor gik der i går et gys gennem Spanien, da Fuentes udtalte, at Real Madrid skylder ham penge, hvilket straks fik klubben til at offentliggøre på sin hjemmeside, at man vil hive ham i retten.

Sagen handler om, at Eufemiano Fuentes blev kaldt til Paris for at vidne i Real Madrids og Barcelonas sag mod den franske avis, Le Monde, som beskyldte klubberne for at bruge doping. Real Madrid og Barcelona fik medhold i denne sag og Le Monde blev dømt til at betale en erstatning på 300.000 €.

Eufemiano Fuentes mener dog, at han skal have godtgjort sine rejseudgifter hos Real Madrid, som indkaldte ham som vidne, men disse penge har Real Madrid ikke betalt endnu og derfor udtalte Fuentes sig i går, som han gjorde. Han henholder sig til, at Barcelona har betalt deres del af rejseudgifterne.

I dag er han dog ude med et klart dementi af, at han nogensinde har behandlet spillere eller andre ansatte i Real Madrid. Til spansk presse siger han:

- Hvis Real Madrid vil slæbe mig i retten, så må de gøre det, men jeg har ikke behandlet, og det har jeg altid sagt, nogen spiller i Real Madrid. Hvis Real Madrid har opfattet mine ord sådan, så mener jeg at de har misforstået. Gælden er en misere, nogle diæter for at assistere i en retssag, som Real Madrid indkaldte mig til. Jeg kan sige det fuldstændig klart, at Real Madrid ikke er indblandet i Operation Puerto. Jeg har ikke givet dem så meget som en aspirin.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum