Van der Vaarts mærkværdige angreb på Cristiano Ronaldo

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Det er...

Det er gået støt ned af bakke for Rafael van der Vaart siden han forlod Real Madrid. Og det er tilsyneladende ikke kun på det sportslige plan, at det er ramlet for hollænderen.

I går havde han en digital snak med sin ven fra Tottenham-dagene, Peter Crouch, og her fortalte han følgende historie, som halter på flere punkter:

- Jeg spillede med Cristiano. Vi vandt 6-0 hjemme over Sporting. Jeg scorede hattrick, men han scorede ingen mål og i omklædningsrummet var han skuffet. Det normale, hvis det havde været med dig (Crouch, red.), så havde vi taget i byen og fået et par øl.

Den omtalte kamp mod Sporting, hvor Rafael van der Vaart scorede hattrick blev spillet den 24. september 2008 og her vil den opmærksomme læser være klar over, at Cristiano Ronaldo fortsat var på kontrakt i Manchester United. Og så endte kampen mod Sporting 7-1 og ikke 6-0.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af El_Juan
Mon ikke han mindes 6-0-sejren over Zaragoza hvor han nettede to gange? Om end... Cristiano scorede en enkelt gang i den kamp.

Under alle omstændigheder et hæderligt mix-up af den gode hollandske esbjergenser :-)))

6 år 1 måned siden #3 af Sahinovic
Angreb ligefrem, så er man da også følsom :-D

Florentino Pérez

6 år 1 måned siden #4 af BBB
Det var ligeså underligt, da han udtalte, at han kunne have været på Messi og Cristiano's niveau, hvis han bare havde gidet.

6 år 1 måned siden #5 af Daniel

BBB skrev: Det var ligeså underligt, da han udtalte, at han kunne have været på Messi og Cristiano's niveau, hvis han bare havde gidet.

Jeg er rimelig sikker på, at det var Sneijder, der udtalte ovennævnte.

Der er faktisk den her fra Marca i dag: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...a4741935d8b45ca.html

Det kan selvfølgelig god være, at VdV har udtalt noget tilsvarende. Det er ikke utænkeligt. De hollændere altså....
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 1 måned siden #6 af BBB

Daniel skrev:

BBB skrev: Det var ligeså underligt, da han udtalte, at han kunne have været på Messi og Cristiano's niveau, hvis han bare havde gidet.

Jeg er rimelig sikker på, at det var Sneijder, der udtalte ovennævnte.

Der er faktisk den her fra Marca i dag: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...a4741935d8b45ca.html

Det kan selvfølgelig god være, at VdV har udtalt noget tilsvarende. Det er ikke utænkeligt. De hollændere altså....

Ah ja. Jeg farer vild i middelmådighed.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum