Jonathan Barnett: Spanske tv-eksperter gør idioter ud af dem selv

6 år 1 måned siden #1 af Benzeron
Gareth Bales...

Gareth Bales agent, Jonathan Barnet, har i flere omgange været ude med nogle temmelig bramfrie udtalelser, hvor han eksempelvis har kaldt Zidane en ’skændsel’. For nylig udtalte Barnett sig igen, men denne gang var der tegn på et bedre forhold til Zidane og Real Madrid, mens den spanske presse til gengæld fik en kraftig overhaling.

Sportsradiostationen, talkSPORT, har interviewet Barnett, og her siger han:
- Intet dårligt er nogensinde kommet ud fra Real Madrid om Gareth Bale, og Zidane har aldrig sagt noget dårligt om ham, men pressen bliver ved med at opdigte ting. Såkaldte eksperter kommer på tv igen og igen og siger ting som, at ’det største problem med Gareth Bale er, at han ikke taler spansk, og at det er en skændsel’. De folk har aldrig mødt ham og har aldrig spurgt nogen, så jeg aner ikke, hvorfra de får den holdning. Gareth Bale taler spansk, så jeg vil ikke høre på disse såkaldte eksperter, som gør idioter ud af dem selv på tv.

Selvom Barnett altså strækker sig langt for at forsvare sin walisiske klient, hævder han dog samtidig, at der ikke er problemer i forholdet til Real Madrid.
- Det har altid været godt, jeg har haft det mest fantastiske forhold til præsidenten, den administrerende direktør og Zidane. Vi har naturligvis sagt nogle ord til hinanden, men det har aldrig været personligt, og det har aldrig været dårligt, og vi er alle på talefod.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af BBB

50 sekunder inde i klippet. Bale taler spansk så det basker.

6 år 1 måned siden #3 af Dios

BBB skrev:

50 sekunder inde i klippet. Bale taler spansk så det basker.

Jeg elsker det klip, fordi man kommer tættere på spillerne, men samtidig krummer jeg også tæer over og se hvor malplaceret den tosse er i truppen. Det er forfærdeligt og se hvergang han bliver spurgt om noget.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #4 af 9eren
Han skal vel bare i bund og grund kunne fodbold sproget på banen. Hvordan han kommunikerer og gebærder sig med sine holdkammerater udenfor banen kan man da ikke have ondt af!

6 år 1 måned siden #5 af Dios

9eren skrev: Han skal vel bare i bund og grund kunne fodbold sproget på banen. Hvordan han kommunikerer og gebærder sig med sine holdkammerater udenfor banen kan man da ikke have ondt af!

Jeg har et kæmpe problem med hvordan han kommunikere med sine holdkammerater udenfor banen, da hans spil inde på banen overhovedet ikke indikere, at han forstår noget som helst af hvad hans træner eller holdkammerater siger til ham. Han er et kæmpe fremmedlegeme på banen, og derfor er det et kæmpe problem for mig.
Ligesom med sin golf, så ville jeg være pisse ligeglad, hvis han bare leverede eller viste hjerte inde på banen. Jeg har aldrig følelsen af, at han giver sig 100%, og er man i tvivl, så skulle man se kval kampene for Wales, for der var man ikke i tvivl om, at han gav sig 100%. Derfor et golf et kæmpe problem for Bale set udefra.
Præstere spillerne kontinuerligt på banen, så må de for min skyld have sex med 22 kvinder eller mænd inden, efter og nærmest under kampene. De må spille golf til langt ud på natten, hvis de bare levere på banen. Det sker bare ikke med Bale, og derfor er det et kæmpe problem!

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, Jakobsif555, Fondo_Sur, Madridista02

6 år 1 måned siden #6 af Fondo_Sur
En god grund til, at man henter spillere fra sydeuropa, østeuropa eller fra sydamerika er, at de kender betydningen af at spille for Real Madrid. Bale og sin agent ignorerer fuldstændigt disse spanske ekspertvurderinger. Journalisterne ved dette emne kredser sig nemlig særligt ved denne sag om den barske sandhed, mens klubben udadtil ser det bedste i deres store investering. Altså på undtagelse af, da Zidane tabte masken i et pressemøde og udtrykte, at Bale burde finde en anden klub.

Barnett er hunden på stolen i denne meme: pyxis.nymag.com/v1/imgs/9ef/336/775d89db...rhorizontal.w700.jpg

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #7 af 9eren

Dios skrev:

9eren skrev: Han skal vel bare i bund og grund kunne fodbold sproget på banen. Hvordan han kommunikerer og gebærder sig med sine holdkammerater udenfor banen kan man da ikke have ondt af!

Jeg har et kæmpe problem med hvordan han kommunikere med sine holdkammerater udenfor banen, da hans spil inde på banen overhovedet ikke indikere, at han forstår noget som helst af hvad hans træner eller holdkammerater siger til ham. Han er et kæmpe fremmedlegeme på banen, og derfor er det et kæmpe problem for mig.
Ligesom med sin golf, så ville jeg være pisse ligeglad, hvis han bare leverede eller viste hjerte inde på banen. Jeg har aldrig følelsen af, at han giver sig 100%, og er man i tvivl, så skulle man se kval kampene for Wales, for der var man ikke i tvivl om, at han gav sig 100%. Derfor et golf et kæmpe problem for Bale set udefra.
Præstere spillerne kontinuerligt på banen, så må de for min skyld have sex med 22 kvinder eller mænd inden, efter og nærmest under kampene. De må spille golf til langt ud på natten, hvis de bare levere på banen. Det sker bare ikke med Bale, og derfor er det et kæmpe problem!

Det var ikke et problem under BBC så derfor er jeg ikke enig. Bales problemer på banen opstod først og fremmest fordi skaderne er opstået og senere fordi hans fokus på klubben er forsvundet. Mange vil mene at Bale aldrig har levet op til det han blev købt for, men jeg synes det har været godt. Jeg havde forventet et salg efter CL finalen mod Liverpool, for hans niveau på banen var ikke som det var i starten. At hans sprog pludselig ligger til grund for alt det der sker, ser jeg overhovedet ikke. Han taber en masse socialt med de andre spillere, men det er hans og holdets problem kun udenfor banen og jeg er bedøvende om de fungerer som venner udenfor banen eller ej, hvis der bliver præsteret og vundet titler.

Fondo sur.
Jeg synes du har en pointe, men James har overhovedet ikke levet op til det du siger, di maria prøvede men ødelagde også sin karriere i Real Madrid med diverse ting ved udskiftninger og lønkrav. Og så har Real Madrid hentet Jovic og Lunin der kunne mindre spansk end Bale lg Bale kan meget lidt. Jovic er blevet kritiseret igen i går i de spanske medier.

as.com/futbol/2020/06/07/primera/1591545...4=bm9ybWFs&m5=MjI%3D

Hvis klubben vil have de værdier I efterspørger, så skulle de jo lade være med at hente så mange internationale spillere fra forskellige steder i verden. Det er gået for vidt.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved 9eren.

6 år 1 måned siden #8 af Dios
9eren skrev:

Det var ikke et problem under BBC så derfor er jeg ikke enig. Bales problemer på banen opstod først og fremmest fordi skaderne er opstået og senere fordi hans fokus på klubben er forsvundet. Mange vil mene at Bale aldrig har levet op til det han blev købt for, men jeg synes det har været godt. Jeg havde forventet et salg efter CL finalen mod Liverpool, for hans niveau på banen var ikke som det var i starten. At hans sprog pludselig ligger til grund for alt det der sker, ser jeg overhovedet ikke. Han taber en masse socialt med de andre spillere, men det er hans og holdets problem kun udenfor banen og jeg er bedøvende om de fungerer som venner udenfor banen eller ej, hvis der bliver præsteret og vundet titler.

Det var da et kæmpe problem under BBC. BBC havde succes i én sæson, og det var i 15/16 sæsonen, hvor det egentlig spillede godt med forhåbninger om, at det ville blive verdensklasse på sigt. De 2 efterfølgende sæsoner var BBC tandløse i ligaen og Chl. Benzema fungerede med Ronaldo, men ikke på det individuelle plan, og Bale var en omvandrende katastrofe præcis ligesom nu. Han spillede 2 gode kampe i træk efterfulgt af 8 dårlige. Isco slog ham gentagende gange af holdet, men ligesom med Bale, så var det aldrig stabilt. Vi spillede rigtig flot fodbold med Isco i stedet for Bale, og jeg husker specielt El Clasico for 3 år siden, hvor vi tabte 3-2 på Bernabeú. Bale startede med kæmpe utilfredshed fra fansene, men blev skadet relativt tidligt, og det gav et kæmpe jubelbrøl på tribunerne, og det ved jeg fordi jeg selv sad på stadion.
Så det er ikke noget nyt med Bale. Bale blev købt som den kommende stjerne, hvor man talte om, at Bale og Neymar skulle kunne konkurrere med Ronaldo og Messi.

Ballon d'Or 2014:12. plads. 2015: 16. plads. 2016: 6. plads. 2017: kom han ikke i top 30. 2018: delt 17. plads med Benzema. 2019: kom han ikke i top 30. Det synes jeg overhovedet ikke er tilfredsstillende, og jeg synes også det fortæller Bale's historie i Real Madrid. Det blev bare aldrig rigtig godt. Jeg vil ikke negligere hans vigtige finale mål, men jeg vil heller ikke sige, at vi ikke ville vinde uden ham, for det tror jeg skam vi stadig ville

Det markerede er jo netop min pointe og hvad jeg siger. Jeg ville også være pisse ligeglad, hvis scenariet var, at Bale sprudlede og var en magtfaktor i klubben. Det er jo bare ikke tilfældet, og derfor er det for mig et kæmpe problem. Ikke det eneste, da jeg synes han simpelthen gør alt forkert på og udenfor banen.

Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum