Mijatovic: Jovic er ikke 100% opsat på at triumfere i Real Madrid

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Real Madrids tidligere...

Real Madrids tidligere angriber og sportsdirektør, Pedja Mijatovic, er stærkt kritisk over for Luka Jovic i et interview med El Larguero.

Kritikken kommer efter endnu en uheldig episode med serberen i centrum for en kombineret grillfest og poolparty sammen med Saponjic (Atlético Madrid) og Maksimovic (Getafe) i en tid, hvor anbefalingerne i Spanien fortsat er ret strikse, når det kommer til at samles og holde fest.

Til El Larguero siger Mijatovic:
- Jeg ville gerne have snakket om ham i forhold til at score mål. Han er unge og er kommet hertil med en god selvtillid efter en god sidste sæson hos Eintracht. Han har ikke kunnet følge op på det og vi har ikke set meget til ham, bortset fra nogle episoer, som ikke taler for at kalde ham Real Madrid-spiller. Han virker ikke selv til at være 100% opsat på ideen om at triumfere i Real Madrid.

Luka Jovic blev heftigt kritiseret i starten af Corona-krisen, hvor han blev anholdt af politiet i Serbien for at overtræde udgangsforbuddet og efter tilbagekomsten til Madrid, brækkede han foden under den hjemlige træning og han misser dermed resten af sæsonen for Real Madrid, men altså ikke en god grillfest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Salix7
Jeg synes det er foruroligende at Jovic har så store problemer med at holde sig ude af søgelyset, fordi han tilsyneladende træffer virkelig mange dårlige beslutninger uden for banen!
Jeg håber for både ham og os, at han kommer til at bombe kasser ind i ét væk fra på søndag og de kommende mange år - hvis ikke, så er han ret sikkert fortid i klubben inden længe! SUK

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

6 år 1 måned siden #3 af Daniel

Salix7 skrev: Jeg synes det er foruroligende at Jovic har så store problemer med at holde sig ude af søgelyset, fordi han tilsyneladende træffer virkelig mange dårlige beslutninger uden for banen!
Jeg håber for både ham og os, at han kommer til at bombe kasser ind i ét væk fra på søndag og de kommende mange år - hvis ikke, så er han ret sikkert fortid i klubben inden længe! SUK

Han er ude med en brækket fod, så han kommer tikke til at bombe ret meget søndag og den resterende del af sæsonen. Vi må håbe, at han finder målformen i næste sæson og den her sæson blot var en enlig svale.

6 år 1 måned siden #4 af Sahinovic

Han virker ikke selv til at være 100% opsat på ideen om at triumfere i Real Madrid.

Genial udtalelse, for selvfølgelig kommer man til Real Madrid uden reelt at være ivrig efter at triumfere.

Florentino Pérez

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #5 af 9eren
m.bernabeudigital.com/multimedia/video-b...ndo-a-robinho-247856

Og her er årsagen til hvorfor Robinho blev solgt til Manchester City. Video

Leveret af Kunena Forum