Pogba spøger igen i Real Madrid

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Paul Pogba...

Paul Pogba er igen et emne i Real Madrid.

I hvert fald i spansk presse, hvor man tager Donny van de Beeks flirten med Manchester United som et klart tegn på, at Paul Pogba kan være på vej væk til sommer. Den franske midtbanespiller har kontraktudløb i 2021 og derfor er det sidste chance for Manchester United til at få lidt penge for Pogba, hvis man da ikke forlænger kontrakten med ham og det er der ikke noget, der tyder på i øjeblikket.

I Real Madrid er det dog fortsat Eduardo Camavinga, som er det foretrukne midtbanevalg, men man er dog givetvis opmærksomme på Paul Pogbas situation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Salix7
Hvis han absolut skal til klubben, så håber jeg at det bliver i en bytte handel, hvor James og Bale sendes den anden vej - det vil i det mindste give os en økonomisk gevinst, hvis lønnen til Pogba ellers kan holdes nede

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

6 år 1 måned siden #3 af DeLaRed
Ja, det ville vel give mest mening at bytte ham med Bale nu hvor han så kan overtage waliserens faste plads på skades listen..,

Efter min mening er det en kæmpe fejl hvis vi henter Pogba, jeg tror han har peak’et i sin karriere, og der er et væld af andre gode muligheder til vores midtbane, også spillere der indtil videre i deres karriere ikke har vist sig at have glas-ben og bass-arm!

Donde está la biblioteca?

6 år 1 måned siden #4 af Shevchenko
Hver sæson bliver der super jævnligt foreslået byttehandler, både i medierne og blandt folk generelt.
De sker tæt på aldrig, fodboldspillere bliver solgt individuelt stort set hver gang.

Leveret af Kunena Forum