Optakt: Real Madrid - Eibar, LaLiga, 28. spillerunde

3 år 9 måneder siden #25 af mohbar
Hvis de kommer på 2-3 ender den uafgjort.. Og de er nærgående

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #26 af Matamoro
Det er ikke meget der kommer fra Rodrygo. Ville ikke have noget imod at bytte ham med Kubo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 9 måneder siden #27 af 9eren
I det hele taget har vores offensiv været ligeså kedelig som altid

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #28 af Steen
Skræmmende at vi højst sandsynligt fortsætter med den samme trup i næste sæson ... Suk.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #29 af -#7-
Rædselsfuld 2. halvleg, men tre fine og hurtige mål lukker reelt kampen. Lad os håbe spillerne og Zidane kan opbygge tempoet i spillet de kommende uger.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #30 af Raul7-2880
Endnu en kamp, hvor vores “offensive” spillere ikke bidrager med mål.
Typer som Håland og Mbappe er en must hvis vi skal kæmpe mod topholdene i Europa og mod Barca

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #31 af Zyconith
I det mindste var kampene underholdende da spillere som Ronaldo og Pepe spillede i klubben.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #32 af Dios

9eren skrev: Dios

Stadig ikke angriberne der scorer. Benzema synes jeg har smidt mange bolde væk og er ligeså ufarlig som altid. Det er mere afgørende mod Valencia så lad os se hvad angrebet kan der


Men er det vigtigst for dig, at Benzema bare prikker den ind? For mig er det helt klart vigtigst at vi har spillere som er grunden til vi scorer. Hvem der får den prikket ind er jeg egentlig ret ligeglad med. Grunden til jeg elsker Hazard ser vi også ved Ramos mål. Han sørger for der bliver scoret og koncentere sig ikke om den kritik der er ved hans manglende mål. Jeg vil hellere have vi fordeler målene ud på hele holdet end at være afhængige af den enkelte spiller.
Benzema er arkitekten bag 2 af vores mål og lidt det samme kan siges om Hazard. Jeg forstår ikke hvor ufarlig som altid kommer ind i billedet? Han har 2 skærende afleveringer, som er grunden til vi scorer 2 mål. Det er da alt andet end ufarligt.

Jeg synes samtlige af vores spillere var dårlige individuelt i offensiven. Specielt Kroos synes jeg var dårlig, og Modric bliver bare hurtigt overflødig, da han ikke er på sit topniveau, og ikke rigtig byder ind med noget vigtigt længere. Ingen af de 2 styrede kampen, og derfor fik Eibar langt mere kontrol end jeg håbede og regnede med. Det gjorde jo, at de 3 forreste var total presset hvergang de fik spillet bolden op på sig, og når de samtidig spillede relativt dårligt, så mister man possession og kontrol over kampen.

Det er de 2 nævnte, som sikrede os 3 mål og de 3 point. Synes det er mere bekymrende, at Kroos slet ikke var i gear. Imod Valencia, så starter Valverde inde og kan give os det ekstra niveau på midtbanen. Det er trods alt der jeg ser det største problem for os, men mon ikke der bliver spillet på et helt andet niveau torsdag og søndag :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 9 måneder siden #33 af 9eren
Det er vigtigt at have angribere der kan score mål, ellers taber vi jo når Sergio Ramos ikke skal frem på hjørne eller når Marcelo og Kroos ikke får kaos bolde

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #34 af Dios

9eren skrev: Det er vigtigt at have angribere der kan score mål, ellers taber vi jo når Sergio Ramos ikke skal frem på hjørne eller når Marcelo og Kroos ikke får kaos bolde


Jeg ved ikke om det er forbogstavet du tager fejl af, men vi taler altså om Benzema og ikke Bale. Kom nu med lidt højere niveau! Havde du nu bare sagt, at det er vigtigt, at vi har andre offensive spillere som bidrager til mål, så havde jeg været enig. Det er simpelthen tåbeligt, at blive ved med at kører sin hetz. Så drej den da forhelvede hen til Bale, for han får da immervæk ikke kritik nok, selvom der ikke går en dag før det ser dumt ud hos ham igen.

En mand som har gjort det fint i dine øjne, men har scoret i sølle 1 kamp denne sæson.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 9 måneder siden #35 af 9eren
Det er ikke en hetz.

Jeg troede i øvrigt at jeg har skrevet Bale skulle ha været solgt efter den sidste CL sejr. Lad være med at råbe om højere niveau, når hele dit indlæg kun har handlet om at råbe højest.

Det er ikke bare ligemeget hvem der prikker den ind over stregen, for det er trods alt angriberne der står tættest på mål. Skal andre løse den opgave i et større omfang end de burde, så slipper de andre opgaver. Angriberne skal have mål i støvlerne ellers kan det blive meget svært at nå noget som helst inden sommerferien. Det problem er overhovedet ikke løst i snart 2 sæsoner, så det har trukket rigtig langt ud.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce